Шановні відвідувачі сайту!!!

Зареєструйтеся на сайті та розмістіть власноруч розроблений матеріал, який допоможе іншим підвищити свої знання та вдосконалити свої педагогічні навики. Власники найкращих робіт будуть нагородженні цінними призами!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ» Мета:  запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кміт­ливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:20
Переглядів: 1036
Емма Андієвська «Казка про яян». «Я» і зовнішній світ, «я» та інші люди» Мета:  продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Каз­ка про яян», охарактеризувати образ яянина, хлопця-пастушка, опрацювати зміст твору, його виховне і повчальне значення; вдосконалювати вміння виразно читати ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:15
Переглядів: 1141
Емма Андієвська «Казка про яян»  Прихований повчальний зміст твору Мета:  ознайомити учнів з життям і творчістю письменниці; осмислити поняття притчевості в мистецтві; розкрити ідейний зміст «Казки про яян» та її місце у циклі казок Емми Андієвської; розвивати культуру зв'язного мовле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:13
Переглядів: 1081
І. КАЛИНЕЦЬ «ПИСАНКИ», «ХЛОПЧИК-ФІГУРКА, ЯКИЙ ЗАДОВОЛЕНИЙ СОБОЮ» Мета:  продовжити знайомити школярів із творчістю І. Калинця, проаналізувати його програмові поезії; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, пояснити особливості назви; ви­значити реальне і уявне, охарактеризувати образи (мам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:11
Переглядів: 1477
І. Калинець «Дивосвіт» («Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим») Мета:  ознайомити учнів з талановитим українським поетом; вчити виразно і вдумливо читати вірші з циклу «Дивос­віт»; прокоментувати образне бачення світу, явищ приро­ди у них; пояснювати поєднання у творах уявн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 10:25
Переглядів: 1404
І. Жиленко «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті» Мета:  ознайомити учнів із життям і творчістю І. Жиленко; вчити аналізувати її програмові поетичні твори, вміти прокомен­тувати їхній зміст, знаходити і пояснювати художні засоби; висловлювати власні роздуми про щастя і шлях до нього, пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 10:22
Переглядів: 921
Є. Гуцало «Олень Август». Ідея неординарного власного погляду на світ. Мета:  поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Є. Гуцала; проаналізувати його твір «Олень Август», звер­таючи увагу на поєднання в оповіданні реального і уяв­ного; охарактеризувати образ хлопчика Жені і режи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:57
Переглядів: 1210
Л. Костенко «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив» Мета:  продовжити знайомство з поетичною творчістю Л. Кос­тенко, аналізуючи її вірші «Пісенька про космічного гос­тя», «Дощ полив», виявляючи в цих творах уявне, фантас­тичне, реальне; визначити їхні основні мотиви; розвивати культу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:53
Переглядів: 894
Л. Костенко.Коротка розповідь про письменницю. «Кольорові миші» Мета:  стисло ознайомити учнів із життям і творчістю Л. Костен­ко; проаналізувати її поезію «Кольорові миші», звертаючи увагу на ідейно-тематичне спрямування твору, алегорич­ність образу кольорових мишей, охарактеризувати об­ра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:50
Переглядів: 964
О. Довженко «Зачарована Десна». Опис вражень малого Сашка Мета:  продовжити роботу над опрацюванням змісту твору О. Дов­женка «Зачарована Десна», з'ясувати поєднання у творі ре­ального й уявного, знаходити в тексті описи вражень хлоп­чика про довкілля (хмари, небо, птахи), коментувати їх;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:47
Переглядів: 1111
О.ДОВЖЕНКО «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА». ВЕЛИКИЙ І ЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРІ Мета:  стисло ознайомити учнів з фактами біографії О. Довжен­ка; розпочати роботу щодо аналізу ідейно-тематичного спрямування твору, його особливостей, знаходити в тексті описи вражень головного героя про довкілля (хм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:31
Переглядів: 1115
С. ЧЕРКАСЕНКО «МАЛЕНЬКИЙ ГОРБАНЬ». ОБРАЗ ПАВЛИКА - ДУШЕВНО КРАСИВОГО І ЩЕДРОГО ХЛОПЧИКА Мета:  продовжити роботу над аналізом твору С. Черкасенка «Маленький горбань»; розкрити характер Павлика, його поведінку, вчинки, стосунки з іншими дітьми, ставлен­ня до нього автора, інших персонажів;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:24
Переглядів: 986
С. ЧЕРКАСЕНКО «МАЛЕНЬКИЙ ГОРБАНЬ». ТВІР ПРО КРАСУ І НЕЗАХИЩЕНІСТЬ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Черкасенка; розпочати роботу щодо аналізу програмового твору письменника «Маленький горбань»; з'ясувати ідейно-те­матичне спрямування, особливості композиц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:23
Переглядів: 1033
В. Винниченко «Федько-халамидник».Федько як особистість Мета:  продовжити роботу щодо аналізування програмового тво­ру В. Винниченка «Федько-халамидник», характеристики щедрого на добро головного героя твору як особистості; виявити роль художніх засобів у творі; знаходити пор­трет, пейзаж,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:21
Переглядів: 1034
В. Винниченко «Федько-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчикаФедька Мета:  ознайомити учнів з письменником В. Винниченком, роз­повісти цікаві епізоди з його життя; вчити виразно і вдум­ливо читати найбільш вражаючі епізоди з твору «Федько- халамидник», аналізувати його зміс
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:19
Переглядів: 1652
ЛЕСЯ УКРАЇНКА «ЯК ДИТИНОЮ, БУВАЛО...», «ТИША МОРСЬКА» Мета:  продовжити знайомити учнів з поетичною творчістю Лесі Українки, пов'язуючи її з біографією письменниці; про­аналізувати, з'ясовуючи ідейно-тематичне спрямування, художні особливості поезій «Як дитиною, бувало...», «Тиша морська»;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:11
Переглядів: 1185
Леся Українка «Мрії» Мета:  ознайомити учнів з життєвою долею Лесі Українки (дитин­ство, роль родини у її вихованні); проаналізувати твір «Мрії», з'ясувати його ідейно-тематичне спрямування, визначити ху­дожні особливості поезії; розвивати вміння і навички вираз­ного читання, грамотно вис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:09
Переглядів: 972
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 1. «ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ» Мета:  запропонованими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; роз­вивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння за­стосовувати набуті знання під час виконан
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:07
Переглядів: 1329
Меню
  • Добавити новину
  • Календарне планування 2013-2014
  • Предмети
  • Інформатика 5 клас
  • Ігри в школі
  • Тести для ЗНО
  • Біологія
  • Презентації укр.мова 8 кл.
  • Теорія української мови
  • Перекази з української мови
  • Історія України 5 клас
  • Історія України 7 клас
  • Історія України 8 клас
  • Історія України 9 клас
  • Ел.книги
  • Повний обсяг творів
  • План-конспект
  • Українська мова 5 клас
  • Українська мова 6 клас
  • Українська мова 7 клас
  • Українська мова 8 клас
  • Українська мова 9 клас
  • Українська мова 10 клас
  • Українська мова 11 клас
  • Короткий зміст творів
  • Біографії письменників
  • Літературні угрупування
  • Теорія літератури
  • Реферати
  • Виховні години
  • Всесвітня історія 9 клас
  • Шкільні твори з мови та літератури
  • Портрети письменників
  • Українська література 5 клас
  • Українська література 6 клас
  • Українська література 7 клас
  • Українська література 8 клас
  • Українська література 9 клас
  • Українська література 10 клас
  • Українська література 11 клас
  • Звязок з адміністратором
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали