ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ» Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; в
|
Емма Андієвська «Казка про яян». «Я» і зовнішній світ, «я» та інші люди» Мета: продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Казка про яян», охарактеризувати образ яянина, хлопця-пастушка, опрацювати зміст твору, його виховне і повчальне значення; вдосконалювати вміння виразно читати ка
|
Емма Андієвська «Казка про яян» Прихований повчальний зміст твору Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю письменниці; осмислити поняття притчевості в мистецтві; розкрити ідейний зміст «Казки про яян» та її місце у циклі казок Емми Андієвської; розвивати культуру зв'язного мовле
|
І. КАЛИНЕЦЬ «ПИСАНКИ», «ХЛОПЧИК-ФІГУРКА, ЯКИЙ ЗАДОВОЛЕНИЙ СОБОЮ» Мета: продовжити знайомити школярів із творчістю І. Калинця, проаналізувати його програмові поезії; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, пояснити особливості назви; визначити реальне і уявне, охарактеризувати образи (мам
|
І. Калинець «Дивосвіт» («Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим») Мета: ознайомити учнів з талановитим українським поетом; вчити виразно і вдумливо читати вірші з циклу «Дивосвіт»; прокоментувати образне бачення світу, явищ природи у них; пояснювати поєднання у творах уявн
|
І. Жиленко «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті» Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю І. Жиленко; вчити аналізувати її програмові поетичні твори, вміти прокоментувати їхній зміст, знаходити і пояснювати художні засоби; висловлювати власні роздуми про щастя і шлях до нього, пр
|
Є. Гуцало «Олень Август». Ідея неординарного власного погляду на світ. Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Є. Гуцала; проаналізувати його твір «Олень Август», звертаючи увагу на поєднання в оповіданні реального і уявного; охарактеризувати образ хлопчика Жені і режи
|
Л. Костенко «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив» Мета: продовжити знайомство з поетичною творчістю Л. Костенко, аналізуючи її вірші «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив», виявляючи в цих творах уявне, фантастичне, реальне; визначити їхні основні мотиви; розвивати культу
|
Л. Костенко.Коротка розповідь про письменницю. «Кольорові миші» Мета: стисло ознайомити учнів із життям і творчістю Л. Костенко; проаналізувати її поезію «Кольорові миші», звертаючи увагу на ідейно-тематичне спрямування твору, алегоричність образу кольорових мишей, охарактеризувати обра
|
О. Довженко «Зачарована Десна». Опис вражень малого Сашка Мета: продовжити роботу над опрацюванням змісту твору О. Довженка «Зачарована Десна», з'ясувати поєднання у творі реального й уявного, знаходити в тексті описи вражень хлопчика про довкілля (хмари, небо, птахи), коментувати їх;
|
О.ДОВЖЕНКО «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА». ВЕЛИКИЙ І ЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРІ Мета: стисло ознайомити учнів з фактами біографії О. Довженка; розпочати роботу щодо аналізу ідейно-тематичного спрямування твору, його особливостей, знаходити в тексті описи вражень головного героя про довкілля (хм
|
С. ЧЕРКАСЕНКО «МАЛЕНЬКИЙ ГОРБАНЬ». ОБРАЗ ПАВЛИКА - ДУШЕВНО КРАСИВОГО І ЩЕДРОГО ХЛОПЧИКА Мета: продовжити роботу над аналізом твору С. Черкасенка «Маленький горбань»; розкрити характер Павлика, його поведінку, вчинки, стосунки з іншими дітьми, ставлення до нього автора, інших персонажів;
|
С. ЧЕРКАСЕНКО «МАЛЕНЬКИЙ ГОРБАНЬ». ТВІР ПРО КРАСУ І НЕЗАХИЩЕНІСТЬ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Черкасенка; розпочати роботу щодо аналізу програмового твору письменника «Маленький горбань»; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, особливості композиц
|
В. Винниченко «Федько-халамидник».Федько як особистість Мета: продовжити роботу щодо аналізування програмового твору В. Винниченка «Федько-халамидник», характеристики щедрого на добро головного героя твору як особистості; виявити роль художніх засобів у творі; знаходити портрет, пейзаж,
|
В. Винниченко «Федько-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчикаФедька Мета: ознайомити учнів з письменником В. Винниченком, розповісти цікаві епізоди з його життя; вчити виразно і вдумливо читати найбільш вражаючі епізоди з твору «Федько- халамидник», аналізувати його зміс
|
ЛЕСЯ УКРАЇНКА «ЯК ДИТИНОЮ, БУВАЛО...», «ТИША МОРСЬКА» Мета: продовжити знайомити учнів з поетичною творчістю Лесі Українки, пов'язуючи її з біографією письменниці; проаналізувати, з'ясовуючи ідейно-тематичне спрямування, художні особливості поезій «Як дитиною, бувало...», «Тиша морська»;
|
Леся Українка «Мрії» Мета: ознайомити учнів з життєвою долею Лесі Українки (дитинство, роль родини у її вихованні); проаналізувати твір «Мрії», з'ясувати його ідейно-тематичне спрямування, визначити художні особливості поезії; розвивати вміння і навички виразного читання, грамотно вис
|
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 1. «ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ» Мета: запропонованими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння застосовувати набуті знання під час виконан
|
|
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
-
-
-
-
-
-
-
-
контрольна робота
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПАНАС МИРНИЙ І варіант І рівень 1. Укажіть рису, яка не є притаманною жанру соціально-психологічного роману. А).
-
-
|