Юлія Росоха
«Міф»
«А БУВАЄ Й НАВПАКИ...»
(Свято гумору у формі телепередачі)
Сцена. За столом двоє телеведучих. Один з них в окулярах, у капелюсі, другий - у косиночці.
Звучить сучасна українська музика.
Перший телеведучий. Здрастуйте, любі друзі.
Другий телеведуч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-01-2013, 14:36
Коли миші стають кольоровими
Тема. Світ дитинства в поезіях Ліни Костенко.
Мета: зацікавити шестикласників творчістю Ліни Костенко, допомогти зрозуміти суть поезії «Кольорові миші» - зіткнення неповторності та стандарту й основну думку вірша «Пісня про космічного гостя»; навчати розуміти п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-01-2013, 14:35
Ольга Рудницька
ДОБРОТА І ЖОРСТОКІСТЬ
В ОПОВІДАННІ С ЧЕРКАСЕНКА
«МАЛЕНЬКИЙ ГОРБАНЬ»
(Урок з елементами рольової гри)
Тема. Образ головного героя в оповіданні Спиридона Черка-сенка «Маленький горбань». Ставлення до нього автора, інших дійових осіб та читача.
Мета: працюю
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-01-2013, 14:33
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З РОЗДІЛУ «БУДОВА СЛОВА Й ОРФОГРАФІЯ»
Мета: повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання учнів з розділу «Будова слова й орфографія»; удосконалити вміння і навички п'ятикласників щодо практичного використання з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:44
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З РОЗДІЛУ «ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ»
Мета: повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання учнів про основні відомості з лексикології, фразеології; удосконалити знання, уміння й навички п'ятикласників щодо практи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:43
КОНТРОЛЬНИЙ ПИСЬМОВИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ПОЄДНАННЯМ РІЗНИХ ТИПІВ МОВЛЕННЯ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, послідовність викладу матеріалу; інтелектуальні вміння ділити текст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:42
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З РОЗДІЛУ «ФОНЕТИКА І ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ Й ОРФОГРАФІЯ»
Мета: повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання учнів про основні відомості з розділу «Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія»; удосконалити вміння й
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:41
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З РОЗДІЛУ «СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ»
Мета: повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання учнів про основні відомості з синтаксису й пунктуації; удосконалити пунктуаційні навички п'ятикласників, уміння робити синтак
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:40
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ»
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з розділу «Будова слова. Орфографія»; з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовної теорії.
Форма проведення тематичного оцінювання: виконання завдань тестового характер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:39
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ З РОЗДІЛУ «БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ». РОЗБІР СЛОВА ЗА БУДОВОЮ
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про основу і значущі частини слова, сприяти зміцненню навичок їх виділення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити частини слова і виділяти основу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:38
СУФІКС ЯК ЗНАЧУЩА ЧАСТИНА СЛОВА
Мета: повторити й поглибити знання учнів про суфікс, сприяти зміцненню навичок його виділення; формувати загально-пізнавальні вміння знаходити суфікси, визначати їх роль у словах; розвивати творчі вміння використання суфіксів для створення нових слів; за допомого
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:37
ТВІР-РОЗДУМ НА ТЕМУ, ПОВ'ЯЗАНУ З ЖИТТЄВИМ ДОСВІДОМ УЧНІВ, У ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
Мета: удосконалити творчі вміння аналізувати тексти-роздуми, навчити відрізняти твори-роздуми від описів і розповідей; навчити п'ятикласників доводити правильність чи неправильність якогось твердження шляхом міркувань,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:36
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-
Мета: повторити й поглибити знання учнів про префікси, сприяти зміцненню навичок їх виділення; формувати загально-пізнавальні вміння знаходити префікси пре-, при-, прі-, визначати їх роль у словах; розвивати творчі вміння використання цих префіксів д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:35
ПРЕФІКС ЯК ЗНАЧУЩА ЧАСТИНА СЛОВА
Мета: повторити й поглибити знання учнів про префікс як значущу частину слова, сприяти зміцненню навичок його виділення у словах; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити префікси у словах, визначати їх роль; розвивати творчі вміння використання префіксів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:34
КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ СЛОВА
Мета: повторити й поглибити знання учнів про корінь і спільнокореневі слова, сприяти зміцненню навичок їх добору і виділення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити корінь слова і добирати споріднені слова; розвивати творчі вміння використання спільно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:33
КОРІНЬ ЯК ЗНАЧУЩА ЧАСТИНА СЛОВА
Мета: повторити й поглибити знання учнів про основу й корінь
слова, сприяти зміцненню вмінь добирати спільнокореневі слова та навичок їх виділення; формувати загальнопізна-вальні вміння знаходити корінь слова, визначати його роль у словах; розвивати творчі в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:05
ОСНОВА СЛОВА І ЗАКІНЧЕННЯ
Мета: повторити і поглибити знання учнів про основу як частину слова, що виражає лексичне значення, і закінчення, яке служить для зв'язку слів у реченні і вказує на граматичне значення; сприяти зміцненню навичок їх виділення; формувати загальнопізнавальні вміння знаход
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:04
ЗНАЧУЩІ ЧАСТИНИ СЛОВА
Мета: повторити й поглибити знання учнів про значущі частини слова, сприяти зміцненню навичок їх виділення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити значущі частини слова, визначати їх роль у словах; розвивати творчі вміння використання значущих частин слова у створе
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:02
Меню
Архів матеріалів