ПИСЬМОВИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗДУМУ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, послідовність викладу матеріалу; інтелектуальні вміння ділити текст на смислові
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:04
УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗДУМУ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:03
ВИМОВА ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. УПОДІБНЕННЯ ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. СПРОЩЕННЯ В ГРУПАХ ПРИГОЛОСНИХ (ПРОДОВЖЕННЯ)
Мета: удосконалити учнівську вимову приголосних звуків за нормами літературної вимови; навчити користуватися правилами при написанні слів, у яких відбувається уподібнення, спрощення в групах
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:01
ВИМОВА ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ, УПОДІБНЕННЯ ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. СПРОЩЕННЯ В ГРУПАХ ПРИГОЛОСНИХ
Мета: ознайомити учнів з нормами літературної вимови приголосних звуків, з'ясувати причини, що обумовлюють уподібнення приголосних, спрощення в групах приголосних; формувати загальнопізнавальні вміння прав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:00
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОГРАФІЯ. ОРФОЕПІЯ». КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ НАУКОВОГО СТИЛЮ
Мета: перевірити рівень навчальних досягнень з теми «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія»; з'ясувати можливі недоліки в опануванні мовною теорією; удосконалити вміння логіч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 12:58
ВИМОВА ГОЛОСНИХ ЗВУКІВ ї ПОЗНАЧЕННЯ ЇХ НА ПИСЬМІ. НЕНАГОЛОШЕНІ ГОЛОСНІ Е, И, О
В КОРЕНЯХ СЛІВ. НЕНАГОЛОШЕНІ ГОЛОСНІ, ЩО НЕ ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ НАГОЛОСОМ
Мста: ознайомити учнів з основними нормами літературної вимови голосних звуків; формувати орфографічні й орфоепічні вміння щодо написання й вим
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 23:57
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ВИМОГАМИ ДО МОВЛЕННЯ. ПОМИЛКИ У ЗМІСТІ Й ПОБУДОВІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ
Мета: ознайомити п'ятикласників з основними вимогами і критеріями правильного мовлення з дотримання культури спілкування; удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати недоліки, допущені у висловлюваннях;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 23:55
ПОНЯТТЯ ПРО ОРФОГРАФІЧНИЙ СЛОВНИК. РОБОТА З НИМ
Мета: ознайомити учнів з орфографічним словником, його структурою, принципами побудови та методикою роботи з ним; формувати вміння й навички користуватися орфографічним словником; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу вихо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 23:54
СКЛАД. НАГОЛОС. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПЕРЕНОСУ
Мета: поглибити знання п'ятикласників щодо складу й наголосу; удосконалювати вміння правильно переносити слова з рядка в рядок; навчити школярів користуватися орфоепічним словником та словником наголосів; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 23:52
ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
Мета: ознайомити учнів із пам'яткою «Як описувати тварину»; на основі загального уявлення про структуру, зміст, мовні особливості оповідань розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати твори-описи тварини; підвищувати мовну й мовленнєву культ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 23:50
УСНИЙ ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композицій
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 23:49
СПІВВІДНОШЕННЯ ЗВУКІВ І БУКВ. ЗВУКОВЕ ЗНАЧЕННЯ БУКВ Я, Ю, Є, Ї
Мета: закріпити знання учнів щодо співвідношення звуків і букв,
щодо визначення звукового значення букв я, ю, є , ї залежно від їхньої позиції у слові; удосконалювати вміння аналізувати звуки, букви, зокрема літери я, ю, є, ї;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:35
СПІВВІДНОШЕННЯ ЗВУКІВ І БУКВ. ЗВУКОВЕ ЗНАЧЕННЯ БУКВ Я, Ю, Є, ї
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів з теми «Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї навчити учнів визначати звукове значення букв я, ю, є, ї залежно від їхньої позиції у слові; формувати загальнопі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:32
ПОЗНАЧЕННЯ ЗВУКІВ МОВЛЕННЯ НА ПИСЬМІ. АЛФАВІТ
Мета: поглибити знання учнів про український алфавіт, щодо позначення звуків мовлення на письмі, навчити відрізняти звуки від букв; формувати загальнопізнавальні вміння звуко-буквеного аналізу, порівнювати одні букви, звуки з іншими та робити виснов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:26
ПРИГОЛОСНІ ТВЕРДІ ТА М'ЯКІ, ДЗВІНКІ ТА ГЛУХІ. ВИМОВА ЗВУКІВ, ЩО ПОЗНАЧАЮТЬСЯ БУКВАМИ Ґ І Г
Мета: ознайомити п'ятикласників із системою приголосних звуків на основі знань, одержаних у початкових класах; формувати вміння і навички характеризувати приголосні за наявністю голосу і шуму, за активним
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:19
ЗВУКИ МОВЛЕННЯ.ГОЛОСНІ ТА ПРИГОЛОСНІ ЗВУКИ
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про звукову систему української мови, удосконалити знання про голосні та приголосні звуки, навчити відрізняти звуки від букв; формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати голосні та приголосні звуки, в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:12
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОГО ДИКТАНТУ «КУДЛАЙ»
Мета: розвивати творчу рефлексію учнів, уміння самостійно мислити; удосконалити практичні вміння обґрунтовувати розділові знаки шляхом формулювання пунктуаційних правил, самостійно виправляти орфографічні й пунктуаційні помилки; виховувати культуру усного й
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:08
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ»
Мета: оцінити рівень орфографічної й пунктуаційної грамотності п'ятикласників: правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-01-2013, 11:04
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали