РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В КІНЦІ РЕЧЕНЬ. ПУНКТУАЦІЙНА ПОМИЛКА ТА її УМОВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ
Мета: поглибити й систематизувати знання п'ятикласників про види речень за метою висловлювання й інтонацією; сформувати поняття про пунктуаційну помилку; розвивати вміння асоціативно мислити, переносити знання в нові н
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:41
ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ: РОЗПОВІДНІ, ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ. ОКЛИЧНІ РЕЧЕННЯ
Мета: повторити й узагальнити поняття про види речень за метою висловлювання, про окличні речення; розвивати організаційно-контрольні вміння організовувати спеціальні спостереження над мовним матеріалом; форм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:34
РЕЧЕННЯ, ЙОГО ГРАМАТИЧНА ОСНОВА (ПІДМЕТ І ПРИСУДОК). РЕЧЕННЯ З ОДНИМ ГОЛОВНИМ ЧЛЕНОМ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про граматичну основу речення, способи вираження підмета і присудка; дати загальне уявлення про речення з одним головним членом; формувати загальнопізнавальні вміння виділя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:29
СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ ЛЕКСИЧНІ І ФРАЗЕОЛОГІЧНІ. ГРАМАТИЧНА ПОМИЛКА ТА її УМОВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ. СИНТАКСИЧНИЙ РОЗБІР СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ
Мета: поглибити знання учнів про будову простих і складних словосполучень, сформувати поняття «лексичне словосполучення» і «фразеологічне словосполучення»; навчити відрізнят
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:22
СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. ГОЛОВНЕ Й ЗАЛЕЖНЕ СЛОВО У СЛОВОСПОЛУЧЕННІ
Мета: ознайомити учнів з особливостями будови словосполучень, поглибити знання про головне й залежне слово, навчити відрізняти словосполучення від слова, його форми й речення; формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати будову слов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:16
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ПОНЯТТЯ ПРО ТЕКСТ». КОНТРОЛЬНЕ ЧИТАННЯ МОВЧКИ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з розділу «Поняття про текст»; здійснити перевірку здатності п'ятикласників читати мовчки незнайомий текст із належною
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:05
(Розвиток зв'язного мовлення) НАЛЕЖНІСТЬ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ДО ПЕВНОГО СТИЛЮ: РОЗМОВНОГО, НАУКОВОГО, ХУДОЖНЬОГО, ПУБЛІЦИСТИЧНОГО, ОФІЦІЙНО-ДІЛОВОГО. СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ РОЗМОВНОГО, НАУКОВОГО І ХУДОЖНЬОГО СТИЛІВ
Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про функціональні стилі мовлення, сферу їх вико
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:59
СТИЛІ МОВЛЕННЯ. СТИЛІСТИЧНА ПОМИЛКА
Мета: поглибити знання п'ятикласників про стилі мовлення; навчити розрізняти тексти розмовного, наукового, художнього, офіційно-ділового та публіцистичного стилів; визначати стильові ознаки кожного стилю; сформувати поняття про стилістичну помилку; розвивати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:51
ПОНЯТТЯ ПРО РОЗМОВНИЙ, НАУКОВИЙ, ХУДОЖНІЙ, ОФІЦІЙНО-ДІЛОВИЙ ТА ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛІ МОВЛЕННЯ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про стилі мовлення; навчити розрізняти тексти розмовного, наукового, художнього, офіційно-ділового та публіцистичного стилів; визначати стильові ознаки кожного стил
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:45
(розвиток зв'язного мовлення)
УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ
РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ
ТВАРИНИ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні факти, по
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:40
(Розвиток зв'язною мовлення) ТИПИ МОВЛЕННЯ (РІЗНОВИДИ ТЕКСТІВ): РОЗПОВІДЬ, ОПИС, РОЗДУМ
Мета: сформувати в учнів уявлення про типи мовлення, їхні функції, навчити розрізняти тексти-розповіді, тексти-описи і тексти-роздуми, ознайомити з особливостями побудови розповіді на основі власного досвіду
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:38
ТЕКСТИ РІЗНИХ ТИПІВ - РОЗПОВІДЬ, ОПИС, РОЗДУМ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про типи мовлення, їх структуру й особливості, навчити з'ясовувати приналежність текстів до того чи іншого типу мовлення; розвивати творчі вміння працювати над текстом, знаходити ознаки текстів різних типів мовл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:54
МОВНІ ЗАСОБИ ЗВ'ЯЗКУ РЕЧЕНЬ У ТЕКСТІ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про мовні засоби зв'язку речень у тексті, дати уявлення про те, яку роль вони виконують; розвивати творчі вміння працювати над текстом, знаходити мовні засоби зв'язку речень у тексті; формувати вміння складати тексти різ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:49
ПОДІЛ ТЕКСТУ НА МІКРОТЕМИ Й АБЗАЦИ.
ПОНЯТТЯ ПРО ВІДОМЕ І НОВЕ
Мета: навчити учнів виділяти в тексті мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци, ознайомити з поняттями дане і нове в тексті; розвивати творчі вміння працювати над текстом, знаходити відоме і нове в тексті; формувати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:37
ТЕМА Й ОСНОВНА ДУМКА ТЕКСТУ
Мета: ознайомити учнів з поняттями тема і основна думка тексту; навчити визначати тему й основну думку тексту; розвивати творчі вміння працювати над текстом, добирати заголовок; формувати вміння складати тексти різних видів у діалогічній та монологічній, усній і писе
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:31
ТЕКСТ І ЙОГО ОЗНАКИ
Мета: ознайомити учнів з основними ознаками тексту; навчити відрізняти зв'язний текст від речення або набору речень; розвивати творчі вміння працювати з текстом, добирати заголовок, аргументувати свій вибір; формувати вміння складати тексти різних видів у діалогічній та моно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:25
8 клас
КОМА МІЖ ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ РЕЧЕННЯ
Мета: визначити з учнями основні випадки вживання коми в реченнях з однорідними членами, сформувати загальнопізнавальні вміння правильно ставити коми між однорідними членами речення, підпорядковуючи їх пунктуаційним правилам; удосконалити навички
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 23:13
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ». КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з розділу «Повторення вивченого в початкових класах»; з'ясувати можливі недоліки в ході повторення мовної теорії та п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:41
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали