АПОСТРОФ. М'ЯКИЙ ЗНАК
Мета: повторити основні правила вживання м'якого знака й апострофа; формувати загальнопізнавальні вміння знаходи¬ти слова з поданими орфограмами в текстах, визначати їх роль, уживати апостроф і м'який знак; розвивати творчі вміння використання слів з апострофом і м'яким зн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:31
УЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ І СПОЛУЧНИКІВ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про службові частини мови, зокрема про основні граматичні особливосі прийменників і сполучників та їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прийменники і сполучники в текстах; розвивати творч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:27
ПРАВОПИС ПРИСЛІВНИКІВ
Мета: повторити найважливіші відомості про прислівник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості прислівників і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прислівники в текстах, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати творчі вміння вик
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:23
ДІЄСЛОВО. НЕ З ДІЄСЛОВАМИ. ПРАВОПИС ШСЯ, -ТЬСЯ У КІНЦІ ДІЄСЛІВ
Мета: повторити найважливіші відомості про дієслово як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості дієслів і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити й розрізняти дієслова в текстах, визначати їх мор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:17
(Розвиток зв'язного мовлення) УСНА Й ПИСЬМОВА ФОРМИ ТЕКСТУ. ПРОСТИЙ ПЛАН ГОТОВОГО ТЕКСТУ. НАВЧАЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ МОНОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ
Мста: на основі знань, одержаних у початкових класах, сформувати в учнів поняття про усну й письмову форми мовлення, простий план висловлювання; удоскона
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:13
(Розвиток зв'язного мовлення)
ТЕМА Й ОСНОВНА ДУМКА ВИСЛОВЛЮВАННЯ.
ТЕМА Й МІКРОТЕМА
Мета: на основі знань, одержаних у початкових класах, сформувати в учнів уявлення про тему й основну думку висловлювання, тему й мікротему; удосконалити вміння визначати тему того, про що говориться (пи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:06
ЗАЙМЕННИК, ЙОГО ОСНОВНІ ОЗНАКИ
Мета: повторити найважливіші відомості про займенник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості займенників і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити займенники в текстах, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати творчі вмін
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:56
ЧИСЛІВНИК. ПРАВОПИС ЧИСЛІВНИКІВ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про числівник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості числівників і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити числівники в текстах, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати т
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:50
ПРИКМЕТНИК. ГОЛОСНІ У ВІДМІНКОВИХ ЗАКІНЧЕННЯХ ПРИКМЕТНИКІВ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про прикметник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості прикметників і правопис голосних у відмінкових закінченнях прикметників; формувати загальнопізнавальні вміння зна
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:45
ІМЕННИК. ВЕЛИКА БУКВА I ЛАПКИ В ІМЕННИКАХ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про Частини мови, зокрема про основні граматичні особливості іменників і правопис великої букви й лапок в іменнику, формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах, визначати їх морфологі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:43
(Розвиток зв'язного мовлення) ЗАГАЛЬНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО МОВЛЕННЯ. ОСНОВНІ ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ
Мета: актуалізувати знання п'ятикласників про мовлення, види мовленнєвої діяльності, мету спілкування, адресат мовлення, мовлення монологічне й діалогічне, усне й писемне; ознайомити учнів з основними прав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:38
ВХІДНИЙ (ДІАГНОСТИЧНИЙ) КОНТРОЛЬ. ДИКТАНТ
Мета: оцінити рівень орфографічної і пунктуаційної грамотності
п'ятикласників: правильно писати слова на вивчені в початкових класах орфографічні правила та слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:35
ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА.
УКРАЇНСЬКА МОВА - ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ
Мета: розширити відомості п'ятикласників про рідну мову, сформувати поняття «національна мова», «державна мова»; ознайомити учнів зі статтею 10 Конституції України; формувати вміння аналізувати висловлювання, відтво
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:31
МЕТА: поглибити знання восьмикласників про однорідні члени речення; сформувати загальнопізнавальні вміння знаходити однорідні члени речення та визначати їх вид, аналізувати зв'язок між ними, а також смислові відношення, правильно розставляти розділові знаки та інтонувати речення з однорідними членам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-01-2013, 18:19
План конспект Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. «Ви щасливі, пречистії зорі». Волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви поезії Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати...»
Мета: поглибити знання школярів про мужню поетесу Лесю Українку; проана
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-01-2013, 20:04
План конспект Леся Українка «Давня казка». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві та суть людського щастя
Мета: Продовжити опрацювання ідейно-художнього змісту поеми-казки, зосереджуючи увагу на проблемах і мотивах твору; охарактеризувати образи героїв, порівнюючи їх; розвивати культуру зв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-01-2013, 20:01
Мета: продовжити знайомити школярів з поетичною творчістю Лесі Українки, зосереджуючи увагу на вірші «Давня весна»; з'ясувати його ідейно-художню цінність; розвивати культуру зв'язного мовлення, логічного мислення, вміння виразно читати художні твори, аналізувати їх зміст, формувати естетичні смаки;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-01-2013, 19:57
Тема. Повторення й узагальнення вивченого з теорії літератури 5 клас.
Мета: повторити й закріпити практично відомості з теорії літератури; розвивати навички літературознавчого аналізу, зв'язне мовлення, образне й логічне мислення; пам'ять учнів; розвивати любов до художнього слова, естетичний с
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:37
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали