Давиденко А.О., вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель- методист Миколаївської ЗОШ №53

Тема «Україна - єдина країна» Мета: Освітня: ознайомити учнів з цікавими фактами з історії України, народними промислами, фольклором, природою, інформацією п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-08-2014, 23:33
Мета: ознайомити учнів із правилами ділення раціональних чисел, вчити використовувати їх до розв’язування вправ; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, комунікативні та інформаційні компетентності; виховувати організованість, активність, упевненість. Тип уроку: 
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-06-2014, 00:29
Мета уроку: допомогти учням усвідомити зміст повісті, характеризувати образ головного героя Клима; розвивати творчу уяву, образне мислення, збагачувати словниковий запас учнів; поглиблювати вміння висловлювати власні думки та враження; виховувати почуття щирості, відкритості, наполегливості в д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:57
Тема уроку. Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Стосунки між різними поколіннями в родині. Мета: охарактеризувати образи батьків Клима Джури та бабусі; з’ясувати стосунки між різними поколіннями в родині; вдосконалювати вмі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:55
Урок №2 Тема уроку: Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності.   Мета уроку: розкрити поняття фантастична, романтична, багатоепізодна повість; роз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:54
Мета: зацікавити шестикласників особою сучасної письменниці, її творчістю; поглибити знання про епічні твори, зокрема повість; допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст твору; розвивати навики виразного читання, вміння добирати цитати для підтвердження власної думки; прищеплювати інтерес
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:52
Підсумкова контрольна робота з української мови 9 клас 1. Складним є речення: А) Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені. Б) На заході жевріло небо, а в степу вже заходила ніч. В) Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі. Г) Пішла дорога то маленькими сосновим
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-05-2014, 00:11
 Тема.М.Вінграновський. "Сіроманець". Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Мета. Ознайомити дітей із з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:17
Презентація по С.Васильченку, стислий текст оповідання "У темряві", ілюстрації та завдання для аналізу твору.    
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:14
Урок № 61. Вступна бесіда. Література 20 ст. Непростий шлях розвитку. Імена і твори. Жанрове, тематичне, стильове розмаїття літератури цього періоду.  Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, ст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 22:09
Урок №62. Українськаеміграційна література 20 ст. Іван Багряний – один із найталановитіших письменників-емігрантів. Популярність його творів. «Тигролови» - авантюрно-пригодницький роман. Динамічність сюжету, романтичність стилю, символіка, гуманістична ідея перемоги добра над злом Мета: ознайоми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 22:08
Тема:Двокрапка між частинами складного безсполучникового речення. Мета: Пояснити правила висловлювання двокрапки між частинами безсполучникового складного речення; формувати вміння визначати відповідну пунктограму та обґрунтувати вибір ви­словлювання розділового знака; удосконалювати орфографічн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 20:32
Іван Багряний ГУЛЯЙ-ПОЛЕ   Лежить Гуляй-Поле в крові і в сльозах, Потоптане, смертю розоране, В бомбових кратерах і черепах, В гільзах, В ожугах, В м'язах, В трісках... І навіть не крячуть ворони —   Жахаються круки, минають здаля, — Шкіриться жаско, смердить з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 19:31
Урок №60. Контрольна робота №7 (розгорнуті відповіді на питання). Творчість Пантелеймона Куліша та Марка Вовчка Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, творчі здібності,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 15:01
Урок № 59. Марко Вовчок. Романтичність оповідання «Максим Гримач», особливості його сюжету, характеротворення. Почуття відповідальності та вини. Мета: продовжувати знайомити школярів із творчістю Марка Вовчка; опрацювати ідейний зміст «Максим Гримач», визначаючи жанр твору, ознаки романтизму в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-05-2014, 20:12
Урок № 58. Марко Вовчок. Життя і творчість. Поєднання у творах реалізму і романтизму. Марко Вовчок як перекладач Мета: ознайомити учнів із окремими фактами творчого та життєвого шляху Марка Вовчка; сприяти створенню образу письменниці – талановитої виразниці трагічної долі українського народу,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-05-2014, 23:48
Урок № 56. Пантелеймон Куліш. Показ протистояння сил державотворення і руйнівництва. Дійові особи - носії різних ідей Мета: продовжити знайомити школярів із змістом твору П. Куліша «Чорна рада», охарактеризувати образи головних героїв твору, досліджуючи протистояння сил державотворення і руйнів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-04-2014, 15:06
План конспект на тему "Характеристика головного героя повісті А. Дімарова "Блакитна дитина" (скорочено).Найцікавіша його пригода"      
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-04-2014, 21:56
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали