Tема I. Франко. Казка «Фарбований лис».
Мета: ознайомити зі змістом казки, її особливостями;
розвивати навички виразного читання казки, словникової роботи (за словником, за контек¬стом, за здогадом чи за асоціацією); виховувати кращі людські якості.
Тип уроку: комбінований.
Обла
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 12:23
Тема. Літературні казки. І.Франко «Фарбований лис».
Мета: ознайомити з дитинством І. Франка, його творчістю
як казкаря; зі змістом казок зі збірки. «Коли ще звірі говорили»; розвивати навички виділення головного, переказування казок, роботи з літературою; виховувати естетичний смак, прагне
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 12:21
Тема.Тематичне оцінювання.
Мета: перевірити якість знань, умінь та навичок учнів
з метою їх корекції; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, логічне та образне мислення; виховувати кращі людські якості.
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Обладнання: тестові зав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 12:02
Тема. Бесіда з позакласного читання. «Красний Іванко і закляте місто».
Мета: докладніше ознайомити учнів з українськими
народними казками; викликати інтерес до їх читання, почуття захоплення ними; розвивати артистичні, творчі здібності учнів; виховувати на засадах здорової народної мор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:59
Тема. Народна казка «Про жар-птицю та вовка».
Мета: ознайомити зі змістом казки; допомогти усвідомити ідейно-художній зміст твору; розвивати творчі здібності учнів — уяву, фантазію, прагнення експериментувати; виховувати естетичний смак, здатність активно протистояти злу.
Тип уроку:
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:45
Тема. Народна казка «Мудра дівчина».
Мета: ознайомити зі змістом казки та її ідейно-художніми особливостями; розвивати навички виразного читання, переказу казок, виокремлення головних епізодів; формувати вміння розрізняти красиве й потворне в житті, в поведінці людини та в її душі; виховува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:42
Тема. Народна казка «Летючий корабель».
Мета: ознайомити зі змістом казки; навчити відрізняти
елементи її побудови та особливості; розвивати навички вдумливого виразного читання, переказування казок; сприяти осмисленню того, що в житті постійно присутні добро і зло; виховува¬ти активну жит
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:39
Тема. Народні казки. «Про правду і кривду».
Мета: ознайомити з поняттям народна казка, змістом най-
популярніших українських народних казок; розвивати навички виразного читання й переказу казок; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати кращі людські якості, активне неприйняття зла.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:34
Тема. Міфи і легенди українців. «Берегиня», «Дажбог»,
«Неопалима купина».
Мета: ознайомити з віруваннями давніх українців, відбитими в міфах та легендах; допомогти учням з'ясувати роль у житті і значення віруваннь; розвивати допитливість, вдумливе й шанобливе ставлення до світоглядних уявл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:31
Тема. Легенди й міфи українців «Про вітер», «Про вогонь», «Про дощ», «Чому пес живе коло людини?», «Лісова панна».
Мета: ознайомити учнів із найвідомішими міфами та легендами про стихії, про походження домашніх тварин, про лісову нечисту силу; розвивати образне мислення, творчу фантазію
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:25
Тема. Міфи і легенди українців. «Про створення землі», «Чому буває сумне сонце?», «Про зоряний Віз ».
Мета: дати уявлення про міфи та легенди українців;
ознайомити із найпопулярнішими з них; допомогти учням усвідомити їх зміст та особливості форми, значення; розвивати допитлииве, шаноб
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:21
Тема. Міфи і легенди українців. «Про створення землі», «Чому буває сумне сонце?», «Про зоряний Віз ».
Мета: дати уявлення про міфи та легенди українців;
ознайомити із найпопулярнішими з них; допомогти учням усвідомити їх зміст та особливості форми, значення; розвивати допитлииве, шаноб
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2013, 11:15
План конспект Образ України, ідея нерозривної єдності людини з рідною землею, алегоричність образів у вірші В. Сосюри «Сад». Поезія «Васильки» — взірець інтимної лірики.
Мета: глибше ознайомити учнів з патріотичною та інтимною лірикою В. Сосюри; розкрити складний і багатогранний світ людської д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-01-2013, 18:41
Мета: проаналізувати ідейно-художній зміст поезії в контексті біографії письменника; визначити мотиви її написання; розвивати вміння виразно і вдумливо читати вірш поета, коментувати основні ідеї, художні засоби поезії; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати в учнів любов до творчості Ве
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-01-2013, 18:39
8 клас
Патріотичний пафос поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну»
Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В. Сосюри; опрацювати ідейно - художній зміст твору поета «Любіть Україну»; розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, спостереження, робити висновки, узагальню
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-01-2013, 19:40
Мета: виховувати у дітей віру і любов до Бога; навчити виконувати народні традиції у свят-вечір та розвивати почуття доброти, чуйності і милосердя.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-12-2012, 19:01
«Я в серці маю те, що не вмирає»
Відкритий урок по творчості Л.Українки
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2012, 23:58
епіграф свята:
Довго щирими сими словами До людей промовлятиму я...
Леся Українка.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2012, 23:53
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали