ПУБЛІЦИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ і. ФРАНКА. ЗНАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКА Мета: ознайомити учнів із публіцистичною діяльністю Франка, його літературознавчою працею «Із секре­тів поетичної творчості»; розкрити світове значення спадщини письменника; розвивати вміння знахо­дити потрібну інформацію, узага
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 20:13
НОВЕЛА «СОЙЧИНЕ КРИЛО». ЗОБРАЖЕННЯ ЖІНОЧОЇ ДОЛІ В НОВІТНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ. ГУМАНІСТИЧНИЙ ПАФОС НОВЕЛИ Мета:  розглянути композицію новели; розкрити образ Марії, його неоднозначність, визначити основний морально-етичний пафос новели; розвивати зв'язне мовлення, навички роботи над змістом про
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 20:11
 ПОЕМА «МОЙСЕЙ» -ОДНА 3 ВЕРШИН ТВОРЧОСТІI. Я. ФРАНКА Мета: пояснити біблійну основу сюжету, його актуальність для епохи національно-визвольних рухів, розкрити алегоричність образу Мойсея; розвивати вміння ви­словлювати власні міркування про майбутнє свого народу, шляхи до нього, дискутуват
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 20:09
«ДЕКАДЕНТ» - ПОЕТИЧНЕ КРЕДО I. ФРАНКА Мета: розкрити ідейний зміст поезії « Декадент »;розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння висловлювати власні роздуми про мету й сенс художньої творчості лю­дини; виховувати повагу до творчості І. Франка.  Тип уроку:комбінований. Обладнання: збірки п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 20:06
I. Я. ФРАНКО. «ЛЕГЕНДА ПРО ВІЧНЕ ЖИТТЯ». ВІРШ-ЗАКЛИК «РОЗВИВАЙСЯ ТИ, ВИСОКИЙ ДУБЕ» - ВІРА В МАЙБУТНЄ СВОЄЇ НАЦІЇ Мета: ознайомити учнів із філософською і громадянською поезією І. Франка, пояснити використання біблій­них мотивів і образів, умовність художнього світу легенд і притч у збірці; розв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 10:06
ПОЕТИЧНА ЗБІРКА «ЗІВ'ЯЛЕ ЛИСТЯ»: «БЕЗМЕЖНЕЄ ПОЛЕ», «ОЙ ТИ, ДІВЧИНО, З ГОРІХА ЗЕРНЯ», «ЧОГО ЯВЛЯЄШСЯ МЕНІ У СНІ?». МІСЦЕ ЛЮБОВНОЇ ТЕМИ У ТВОРЧОСТІ І. ФРАНКА Мета: ознайомити учнів зі збіркою поезії «Зів'яле листя», розкрити світ почуттів і пристрастей, створений по­етичним словом великого майстр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 10:04
«СІКСТИНСЬКА МАДОННА». КРАСА МАТЕРИНСТВА Й ВІЧНОЇ ЖІНОЧОСТІ Мета: ознайомити учнів зі змістом сонета «Сікстинська мадонна», поглибити вивчене про сонет; розвивати навички виразного читання; виховувати загально­людські цінності: красу материнства й вічної жіно­чості. Тип уроку: комбінований. О
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 10:01
«ГІМН»- ОДИН ІЗ НАЙКРАЩИХ ТВОРІВ РЕВОЛЮЦІЙНО-ПАТРІОТИЧНОЇ ЛІРИКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ Мета: ознайомити учнів із поезією «Гімн», розкрити образ вічного революціонера як втілення могутності, не­здоланності трудового народу, римо-ритмічні особ­ливості поезії, популярність її в народі як пісні
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:56
I. Я. ФРАНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИТЦЯ Мета: ознайомити учнів з етапами життєвого і творчого шляху письменника, розкрити жанрове й тематичне розмаїття його творчості; формувати власне став­лення до таких особистостей, як І. Франко; вихо­вувати інтерес до творчості письменника.  Тип ур
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:30
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. М. СТАРИЦЬКИЙ. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВА ДРАМАЗ ЖИТТЯ ТЕАТРАЛЬНИХ АКТОРІВ «ТАЛАН» Мета:  ознайомити учнів зі змістом соціально-побутової драми «Талан», її проблематикою; дати характерис­тику образів персонажів твору; обґрунтувати місце М. Старицького в історії української літер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:25
МИХАЙЛО СТАРИЦЬКИЙ.ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ. ІСТОРИКО-РОМАНТИЧНА ПОВІСТЬ «ОБОРОНА БУШІ» Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника, розкрити багатогранність його спад­щини; розвивати зв'язне мовлення, уміння зна­ходити потрібну інформацію; виховувати інт
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:24
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1. ЛІТЕРАТУРА 70-90-ХРОКІВ XIXСТ. I.НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ. ПАНАС МИРНИЙ. I. КАРПЕНКО-КАРИЙ Мета: оцінити навчальні досягнення учнів з цієї теми; розвивати вміння десятикласників аналізувати ху­дожні твори; творчі здібності учнів; виховувати са­мостійність та наполегливість у робо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:22
КОМЕДІЯ «МАРТИН БОРУЛЯ». ПРАГНЕННЯСТАТИ ДВОРЯНИНОМ ЯК МІФ ПРОКРАЩЕ ЖИТТЯ. ПСИХОЛОГІЧНА ПЕРЕКОНЛИВІСТЬ І ТРАГІКОМІЧНЕ ЗВУЧАННЯ ОБРАЗУ МАРТИНА БОРУЛІ. ІНШІ ОБРАЗИ В П'ЄСІ Мета: ознайомити десятикласників із змістом комедії, основними елементами її сюжету та композиції, роз­вивати навички ідейно-
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:20
I. КАРПЕНКО-КАРИЙ - «ВЕЛИКИЙ ОБСЕРВАТОР ЖИТТЯ». (I. ФРАНКО) Мета:  ознайомити учнів із основними віхами життєвого і творчого шляху драматурга, його зв'язками з «теат­ром корифеїв»; домогтися усвідомленню багатогран­ності літературної та театральної діяльності; жанро­вої різноманітності йог
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:17
УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ і ТЕАТР 70-90 РОКІВ XIX СТОЛІТТЯ Мета: познайомити учнів, як і коли в Україні виник професійний «театр корифеїв», навести конкретні при­клади зв'язку українського театру з музикою; розви­вати мовлення, навички самостійної роботи; вихову­вати інтерес до минулого України, лю
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:15
ІДЕЙНЕ СПРЯМУВАННЯ ТВОРУ. ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ. О.БІЛЕЦЬКИЙ ПРО МІСЦЕ РОМАНУ В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРОЗИ. ЗІСТАВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТИЛЮ ТВОРІВ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО ТА ПАНАСА МИРНОГО Мета:  з'ясувати ідею роману й пояснити роль ліричних еле­ментів у виявленні ідейн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:13
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ НА ТЕМУ «ЗОБРАЖЕННЯ ПОКРІПАЧЕННЯ УКРАЇНИ В РОМАНІ ПАНАСА МИРНОГО «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?» Мета:  розвивати писемне зв'язне мовлення учнів; навчати вмінню самостійно викладати думки, аргументу­вати власні твердження, робити узаг
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:09
ЛЮДИ«СОЦІАЛЬНОГО ДНА» В РОМАНІ «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?». РОЗДУМ НАД ПРОБЛЕМОЮ ЖИТТЄВОГО ВИБОРУ ПЕРСОНАЖІВ (ЧІПКИ, ГРИЦЬКА, МАКСИМА). ЖІНОЧІ ОБРАЗИ УТВОРІ (МОТРЯ, ГАЛЯ) Мета: показати психологізм змалювання персонажів ро­ману, їх неоднозначність, розвивати навички харак­теристики літера
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-03-2013, 09:07
Меню
Архів матеріалів