УСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ЛЮБОВІ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИХАЙЛА ШЕВЧЕНКА Мета:    дослідити творчість письменника-земляка Михайла Шевченка, викликати інтерес до нього як поета й особистості; розвивати навички аналітичної ро­боти, уміння орієнтуватися в прочитаному й знахо­дити підтвердж
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 12:15
«УКРАЇНА У НАС ОДНА». ВЕЛИЧ МИНУЛОГО Й ВІРА В ЩАСЛИВЕ МАЙБУТНЄ У ТВОРАХ ДАНИЛА КУЛИНЯКА Мета:    дослідити творчість письменника-земляка Дмитра Кулиняка, удосконалювати навики виразного чи­тання поезій; розвивати вміння орієнтуватися в про­читаному й знаходити підтвердження своїх
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 12:12
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4. ПРОЗА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX ст. УКРАЇНСЬКА ІСТОРИЧНА ПРОЗА. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Мета:    перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалутеми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й ана­лізу вивченого мат
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 12:11
РОСІЙСЬКОМОВНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ (ОГЛЯД) Мета:    познайомити одинадцятикласників із життєвим і творчим шляхом російськомовних українських поетів; знати про російську поезію та її особливості, про ставлення цих поетів до історії українського народу, його культур
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 12:08
РОСІЙСЬКОМОВНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ (ОГЛЯД) Мета:    познайомити одинадцятикласників із життєвим і творчим шляхом російськомовних українських поетів; знати про російську поезію та її особливості, про ставлення цих поетів до історії українського народу, його культур
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 12:07
ВИЯВ ПОСТМОДЕРНІЗМУ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ОСТАННЬОГО ЧАСУ. СУЧАСНІ ЧАСОПИСИ ТА АЛЬМАНАХИ Мета:    проаналізувати особливості постмодернізму в укра­їнській художній літературі останнього часу; озна­йомити учнів із сучасними часописами та альмана­хами, сприяти глибокій та ґрунто
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 12:03
ЛІТЕРАТУРА КІНЦЯ XX - ПОЧАТКУ XXI ст. НА ШЛЯХУ ДО НОВОГО ВІДРОДЖЕННЯ. ЛІТЕРАТУРНІ УГРУПОВАННЯ Мета:   ознайомити учнів із здобутками української поезії, прози, драматургії кінця XX — початку XXI ст., історією створення й діяльністю літературних угру­повань та з найвідомішими представн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:59
 П. ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ. «ДИВО».ІСТОРИЧНА ОСНОВА Й ХУДОЖНІЙ ВИМИСЕЛ У ТВОРІ. АНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ. НАСКРІЗНІ ПРОБЛЕМИ РОМАНУ Мета:    опрацювати зміст роману, охарактеризувати особли­вості його композиції, відділити історичну достовір­ність і художній домисел; розвивати вміння
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:57
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ ПРОЗИ. ПАВЛО ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Мета:    дослідити розвиток жанру історичної романістики в складних історичних умовах; зробити огляд найвідоміших взірців української історичної прози; опра­цювати біографію П. Загре
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:46
ВАЛЕРІЙ ШЕВЧУК. «ДІМ НА ГОРІ». ЖІНОЧЕ НАЧАЛО Й ЧОЛОВІЧЕ У ТВОРІ. ПРИТЧЕВІСТЬ ОБРАЗІВ, ЕПІЗОДІВ. БАРОКОВЕ ПОЄДНАННЯ ВИСОКОГО (ДУХОВНОГО) Й НИЗЬКОГО (БУДЕННОГО) Мета:    продовжувати вчити визначати основні сюжетні лінії, пов'язані з різними долями людей, характе­ризувати образи, ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:40
ВАЛЕРІЙ ШЕВЧУК.   ЖИТТЯ Й ТВОРЧІСТЬ МИТЦЯ. ПОВІСТЬ-ПРЕАМБУЛА ДО РОМАНУ «ДІМ НА ГОРІ» Мета:    ознайомити старшокласників із життєвим та твор­чим шляхом Валерія Шевчука; розкрити жанрове й тематичне розмаїття його творчості; познайомити з особливостями індивідуальног
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:36
ГРИГІР ТЮТЮННИК. «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ». ОБРАЗ ЛЮБОВІ ЯК ВТІЛЕННЯ ВИСОКОЇ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЦІННОСТІ Мета:    познайомити учнів з новелою Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном»; виробляти в учнів уміння аналізувати літературний образ, проводити філософ­ське дослідження на матері
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:31
ГРИГІР ТЮТЮННИК. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА Мета:   зацікавити одинадцятикласників особою письмен­ника та його творчістю, дати загальну характерис­тику стилю письменника, перейняти душі дітей кра­сою його слова, розвивати навички визначення теми твору, його жанру, аналізу обра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:26
О. ГОНЧАР. НОВЕЛА-ЗАСТОРОГА «ЗАЛІЗНИЙ ОСТРІВ» З РОМАНУ «ТРОНКА» Мета:    учити аналізувати епічний твір, виділити провідну ідею, схарактеризувати образи-символи, спираючись на текст; розвивати вміння аргументовано вислов­лювати думки; виховувати усвідомлення небезпеки цивілізаційн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:24
О. ГОНЧАР. «ЗА МИТЬ ЩАСТЯ». КРАСА Й СИЛА КОХАННЯ ЯК МАТЕРІАЛ ХУДОЖНЬОГО ОСМИСЛЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕНИЙ ОБРАЗ МИТІ ЖИТТЯ, ФІЛОСОФІЯ МИТІ ЩАСТЯ ЛЮДИНИ Мета:    учити учнів аналізувати епічний твір, визначати новелістичний жанр, виділяти провідні ідеї, образи, розкривати їх, спираючись на
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:21
ПРОЗА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX ст. ОЛЕСЬ ГОНЧАР. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТВОРЧОГО ДОРОБКУ, ГРОМАДЯНСЬКА Й ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ, РОЛЬ У ДУХОВНОМУ ВІДРОДЖЕННІ НАЦІЇ Мета:    ознайомити старшокласників із життям і твор­чістю, громадянською й життєвою позицією Олеся Гончара, з'ясувати роль митця
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:17
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940-1950 pp. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX - ПОЧАТКУ XXI ст. ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ Мета:    запропонованими різнорівневими завданнями ви­ явити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивче­ної теми, з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:13
«ЯК ДОБРЕ ТЕ, ЩО СМЕРТІ НЕ БОЮСЬ Я...». ЛІТОПИС ЖИТТЯ Й ТВОРЧОСТІ ВАСИЛЯ СТУСА Мета:    розкрити учням звитяжний шлях В. Стуса, непересічність його таланту, ознайомити з творчістю поета; розвивати навички самостійного синтезу літературно-критичного та біографічного матеріалу, умін
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:08
Меню
Архів матеріалів