План конспект 11 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940-1950 pp. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX - ПОЧАТКУ XXI ст. ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 11:13

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940-1950 pp. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX - ПОЧАТКУ XXI ст. ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ

Мета:    запропонованими різнорівневими завданнями ви­ явити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивче­ної теми, закріпити їх; розвивати увагу, навички аналізувати художні твори, давати зв'язну відпо­відь, формувати творче мислення; виховувати напо­легливість і відповідальність.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання й питання для контролю за темою у 2-х варіантах.


ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. Організаційний момент

II.     Повідомлення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

III.  Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи

Варіант І

Рівень І (0,5 б.)

Обрати правильну відповідь.

1.    До «Празької школи» НЕ належав А Юрій Дараган

Б Іван Драч В Євген Маланюк Г Юрій Клен

2.    Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного зображення А красивого почуття кохання Григорія до Наталки

Б радянських політв'язнів 50-х років XX ст. Впротистояння людини-особистості тоталітарній системі Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю

3. Уміння бачити красу в повсякденні, процес творчості й суть мистецтва мотиви твору

А «Два кольори» Д. Павличка Б «Пісня про рушник» А. Малишка В«Лебеді материнства» В. Симоненка Г «Балада про соняшник» І. Драча

4

. Наибільшии і центральний за змістом розділ роману, у якому найширше розкрито образ Марусі Чурай, має назву

А «Страта» Б «Проща»В «Якби знайшлась неопалима книга» Г «Сповідь»

5.    З-поміж українських письменників XX ст. доля Василя Стуса найбільше схожа на долю

А П. Грабовського Б Г. Сковороди В Б. Грінченка Г Т. Шевченка

6.     НЕ Є визначальною рисою постмодернізму

А культ незалежної особистості Б використання підкреслено ігрового стилю В зображення не самого предмета, а вражень від нього Г суміш багатьох традиційних жанрових різновидів

Рівень II (2 б.)

Дати розгорнуту відповідь:

1.    Дайте визначення поняттю «кіноповість».

2.    Розкрийте символічний підтекст назви роману «Тигролови».

3.    Визначте основні мотиви лірики Ліни Костенко.

Рівень III (З б.)

Зробіть ідейно-художній аналіз поезії «Я...» Василя Симо­ненка.

Варіант II

Рівень І (0,5 б.)

Обрати правильну відповідь.

1. Відома фраза, що стала афоризмом чи навіть гаслом: «Як в на­ції вождів нема, тоді вожді її поети», належить

 А Є. Маланюку Б О. Довженку В В. Симоненку Г В. Стусу

2.    Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму І. Багряний розкриває в образі

А тигроловів Б першого експресу В Григорія Многогрішного Г Дениса Сірка

3.     Для друку й постановки Сталін заборонив твір О. Довженка

А «Зачарована Десна» Б «Воля до життя» В «Арсенал» Г« Україна в огні»

4.     Народною піснею літературного походження НЕ Є

А «Балада про соняшник» І. Драча Б «Два кольори» Д. Павличка В «Пісня про рушник» А. Малишка Г «Лебеді материнства» В. Симоненка

5.    Епілогом у романі Маруся Чурай» Л. Костенко є розділ

А«Страта»Б«Весна, і смерть, і світле воскресіння»В«Якби знайшлась неопалима книга»Г«Сповідь»

6. Стусу НЕ належить збірка

А«Зимові дерева»Б«Веселий цвинтар»В« Палімпсести »Г«Тиша і грім»

Рівень II (2 б.)

Дати розгорнуту відповідь:

1.    У    чому оригінальність жанрової форми «України в огні»?

2.    Проаналізуйте світоглядні засади шістдесятників.

3.    Дайте визначення поняттю «постмодернізм».

Рівень III (3 б.)

Зробіть ідейно-художній аналіз «Балади про соняшник» Івана Драча.

      Підсумок уроку

    Домашнє завдання

Підготувати доповіді про життєвий і творчий шлях ОлесяГончара.
Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів