КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР НА ТЕМУ: «ХУДОЖНЄ ОСМИСЛЕННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО» Мета:    формувати мовну культуру учнів, навчати само­ стійно викладати думки; продовжувати розвивати мовленнєво-комунікативні вміння створювати твори-роздуми за власним спостережен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:59
НЕЛЮДИ Й ЛЮДИ В РОМАНІ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ». ЦЕНТРАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТВОРУ Мета:    утверджувати високі моральні цінності, прагнення зберегти кращі людські якості робити добро; фор­мувати вміння творчо осмислювати прочитане; ро­зуміти красу слова поетеси; на основі літератур­н
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:58
РОМАН У ВІРШАХ «МАРУСЯ ЧУРАЙ». ДУХОВНЕ ЖИТТЯ НАЦІЇ КРІЗЬ ПРИЗМУ НЕЩАСЛИВОГО КОХАННЯ Мета:    формувати навички та уміння аналізу роману у вір­шах, уміти визначати жанр твору «Маруся Чурай», розглянути одну із сюжетних ліній — кохання Марусі й Гриця; розвивати акторські здібності с
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:56
ЛІНА КОСТЕНКО. ІНТИМНА, ПЕЙЗАЖНА Й ФІЛОСОФСЬКА ЛІРИКА («ХАЙ БУДЕ ЛЕГКО. ДОТИКОМ ПЕРА...», «Я ВРАНЦІ ГОЛОС ГОРЛИЦІ ЛЮБЛЮ...», «НЕДУМАНО, НЕГАДАНО...») Мета:    розглянути твори Ліни Костенко, визначаючи їх філософічну спрямованість і психологізм; розвивати вміння учнів задумуватися
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:53
ЛІНА КОСТЕНКО. ЖИТТЯ Й ТВОРЧІСТЬ ПИСЬМЕННИЦІ. ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ. «СТРАШНІ СЛОВА, КОЛИ ВОНИ МОВЧАТЬ...», «УКРАЇНСЬКЕ АЛЬФРЕСКО» Мета:    ознайомити старшокласників із життєвим та твор­чим шляхом Ліни Костенко; розкрити жанрове й тематичне розмаїття її творчості; по
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:50
МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ - ПОЕТ, ПРОЗАЇК, КІНОМИТЕЦЬ. «СЕНЬЙОРИТО АКАЦІЄ, ДОБРИЙ ВЕЧІР..». НЕСПОДІВАНА АСОЦІАТИВНІСТЬ, БУЙНА ФАНТАЗІЯ, ОБРАЗНА ДЕТАЛЬ ПОЕЗІЇ Мета:    подати основні відомості про творчість Миколи Вінграновського; охарактеризувати ідейно-стильові особливості його поезі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:48
ІВАН ДРАЧ. «БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК» - ПОЕТИЧНИЙ РОЗДУМ ПРО СУТЬ МИСТЕЦТВА Мета:    ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Івана Драча; опрацювати ідейно-художній зміст твору «Балада про соняшник»; розвивати вміння аналізувати поетичний твір, зв'язно й грамотно ви­кладати свої д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:47
ДМИТРО ПАВЛИЧКО. ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОЕТА, ПЕРЕКЛАДАЧА. ПІСНЯ «ДВА КОЛЬОРИ», ЩО СТАЛА НАРОДНОЮ Мета:   подати найосновніші відомості про Д. Павличка, охарактеризувати мотиви його творчості, пояснити популярність пісенної лірики поета; розвивати есте­тичний смак, відчуття краси форми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:45
«ШІСТДЕСЯТНИЦТВО» ЯК КУЛЬТУРОЛОГІЧНЕ Й СОЦІАЛЬНЕ ЯВИЩЕ. ВАСИЛЬ СИМОНЕНКО - «ВИТЯЗЬ МОЛОДОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ». «ЗАДИВЛЯЮСЬ У ТВОЇЗІНИЦІ...», «я...» Мета:    розкрити зв'язок українського дисидентського руху з явищем «шістдесятництва», дати загальну харак­теристику творчості поетів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:43
ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XX - ПОЧАТКУ XXI ст. Мета:    розширити уявлення учнів про новітню українську літературу, проаналізувати сучасну літературну си­туацію, зокрема нові тенденції в українській поезії та прозі; визначити специфіку т
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:41
УСНИЙ ТВІР-РОЗДУМ «МОРАЛЬНА КРАСА Й ДУХОВНА ВЕЛИЧ ЛЮДИНИ В КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА "ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА"» Мета:            розвивати усне мовлення учнів; навчати вмінню самостійно викладати думки, аргументувати власні твердження, робити узагаль
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:38
О. ДОВЖЕНКО. «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА». ІСТОРІЯ НАПИСАННЯ, АВТОБІОГРАФІЧНА ОСНОВА, СПОВІДАЛЬНІСТЬ ОПОВІДІ. ПОЄДНАННЯ МИНУЛОГО Й СУЧАСНОГО. МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ Мета:           учити учнів коментувати текст твору, визначати основні теми й мотиви, ха
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:35
О.ДОВЖЕНКО. «УКРАЇНА В ОГНІ». НАЦІОНАЛЬНІ Й ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ПРОБЛЕМИ Мета: опрацювати зміст кіноповісті; учити учнів вдумливо читати текст, коментувати найосновніші моменти, публіцистичні відступи; розвивати вміння виокрем­лювати провідні мотиви, проблеми, обговорювати їх з позиції сьогодення;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:33
І. БАГРЯНИЙ. «ТИГРОЛОВИ» ЯК УКРАЇНСЬКИЙ ПРИГОДНИЦЬКИЙ РОМАН. ПРОБЛЕМА СВОБОДИ Й БОРОТЬБИ ЗА СВОЄ ВИЗВОЛЕННЯ. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ Мета: опрацювати зміст роману; учити учнів коментувати зміст твору, визначати жанрові особливості, харак­теризувати образи, висловлювати своє ставлення до основних пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:30
ПРОЗА У. САМЧУКА, Т. ОСЬМАЧКИ,  Д. ГУМ ЕННОЇ, НАТАЛЕНИ КОРОЛЕВОЇ. ОСНОВНІ ВІХИ ЖИТТЯ Й ТВОРЧОСТІ і. БАГРЯНОГО Мета: зробити огляд-екскурс української еміграційної прози та її представників; ознайомити учнів з основ­ними віхами життя І. Багряного, його творами; розвивати навички аналізу й уз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:28
ЄВГЕН МАЛАНЮК. ОГЛЯД ЖИТТЄВОГО Й ТВОРЧОГО ШЛЯХУ ПИСЬМЕННИКА. «ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ», «СТИЛЕТ ЧИ СТИЛОС?..». НОСТАЛЬГІЧНІ МОТИВИ, ФІЛОСОФІЧНІСТЬ ПОЕЗІЙ Мета: розглянути життєвий і творчий шлях поета як одного з «пражан», проаналізувати його поезії, визначити їх основні ідеї, мотиви, вчити поясню­ват
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:23
ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА (ОГЛЯД). «ПРАЗЬКА ПОЕТИЧНА ШКОЛА» УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ ТА її ПРЕДСТАВНИКИ Мета: дослідити історичні умови й функціонування україн­ської літератури за кордоном, причини другої хвилі еміграції українців, створення «празької школи» української поезії; стисло оглянути творчість
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-03-2013, 10:20
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 pp. ПРОЗА. ДРАМАТУРГІЯ. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ Мета:  оцінити навчальні досягнення учнів з поданої теми; розвивати вміння школярів аналізувати художні твори; виховувати самостійність та наполегливість у роботі. Тип ур
Додав: admin
Коментарів: 1
Додано: 12-03-2013, 10:12
Меню
Архів матеріалів