МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ. «Я (РОМАНТИКА)» - НОВЕЛА ПРО ДОБРО і ЗЛО В ЖИТТІ ТА В ДУШІ Мета: ознайомити учнів зі змістом новели «Я (Роман тика)», пояснити присвяту до неї, символічність образу матері, проблему вибору героя; розвивати уміння визначати жанр твору, відрізняти реальне й уявне в ньому, хара
РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ 20-х РОКІВ XX ст. МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ. БІОГРАФІЯ ПИСЬМЕННИКА, ЙОГО ПРОВІДНА РОЛЬ У ЛІТЕРАТУРНОМУ ЖИТТІ 1920-х pp. Мета: дати загальну характеристику розвитку української прози 20-х років XX ст., її представників; ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Миколи Хвиль
Мета: продовжити ознайомлювати школярів із творчістю Є. Плужника; сприяти виробленню в учнів уміння працювати з додатковою літературою, поглибити навички ідейно-художнього аналізу поезії; виховувати високі духовні цінності.
ЄВГЕН ПЛУЖНИК - ОДИН ІЗ ПРОВІДНИХ ПОЕТІВ «РОЗСТРІЛЯНОГО ВІДРОДЖЕННЯ». СПОВІДАЛЬНІСТЬ, ЛІРИЧНІСТЬ, ФІЛОСОФІЧНІСТЬ ПОЕЗІЇ «ДЛЯ ВАС, ІСТОРИКИ МАЙБУТНІ...» Мета: вивчити творчу біографію Є. Плужника, проаналізувати поезію «Для Вас, історики майбутні...»; розвивати вміння сприймати явища, події в
МАКСИМ РИЛЬСЬКИЙ «МОЛЮСЬ і ВІРЮ...», «СОЛОДКИЙ СВІТ!..». МОТИВИ ПОШУКІВ ДУШЕВНОЇ РІВНОВАГИ, КРАСИ В ЖИТТІ ТА В ДУШІ Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях поета, через процес роботи над поезіями збагнути патріотизм М. Рильського, учити виразно читати поезію, з'ясувати її іде
КИЇВСЬКІ «НЕОКЛАСИКИ». МИКОЛА ЗЕРОВ. РІЗНОГРАННИЙ ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИТЦЯ. «КИЇВ -ТРАДИЦІЯ». ФІЛОСОФІЧНІСТЬ, АФОРИСТИЧНІСТЬ ЛІРИКИ Мета: ознайомити учнів із групою і творчістю київських «неокласиків», із життєвим і творчим шляхом М. Зерова, поглибити поняття про сонет, розвивати навички виразного й
АВАНГАРДНІ ТЕНДЕНЦІЇ В УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ 1920-х pp. МИХАЙЛЬ СЕМЕНКО - ПОЕТ-ФУТУРИСТ. УРБАНІСТИЧНІ МОТИВИ ЛІРИКИ («БАЖАННЯ», «МІСТО», «ЗАПРОШЕННЯ») Мета: ознайомити одинадцятикласників з авангардними тенденціями в українській поезії 20-х років XX ст., дати поняття «футуризм», охарактеризувати
П. ТИЧИНА. «ОДЧИНЯЙТЕ ДВЕРІ...». ХУДОЖНЄ ВІДТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОГО ПРОБУДЖЕННЯ НАРОДУ. УСЛАВЛЕННЯ БОРЦІВ ЗА ВІЛЬНУ УКРАЇНУ У ВІРШІ «ПАМ'ЯТІ ТРИДЦЯТИ» Мета: розкрити трагічні наслідки революційних змагань 1917-1918 pp. на Україні, глибоке усвідомлення реальності й драматизму своєї доби
ПРОВІДНА РОЛЬ ПОЕЗІЇ У 20-ТІ РОКИ. ПАВЛО ТИЧИНА - НАЙБІЛЬШИЙ МОДЕРНІСТ ЦЬОГО ПЕРІОДУ. ФЕНОМЕН «КЛАРНЕТИЗМУ». «АРФАМИ, АРФАМИ...», «О ПАННО ІННО...», «ВИ ЗНАЄТЕ, ЯК ЛИПА ШЕЛЕСТИТЬ?..» Мета: допомогти учням зрозуміти основні тенденції української поезії 1920-х років, познайомити із життєвим і тво
СУСПІЛЬНО-ІСТОРИЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ XX ст., ОСНОВНІ СТИЛЬОВІ НАПРЯМИ Мета: ознайомити учнів з історичними та суспільними умо вами розвитку літератури XX століття, основними стильовими напрямами; розкрити поняття «розстріляне відродження»; розвивати усне зв'язне мовлен