План конспект Урок 15. Контрольна робота №1 (тестові завдання). Вступ. Світ фантазії, мудрості (міфи, легенди, перекази, казки).
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-11-2014, 00:00

Урок 15. Контрольна робота №1 (тестові завдання). Вступ. Світ фантазії, мудрості (міфи, легенди, перекази, казки).

Мета:визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань; розвивати увагу, спритність, точність, послідовність; виховувати інтерес до результатів власної праці, старанність, наполегливість

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання для самоконтролю у трьох варіантах з рівними рівнями складності.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мотивація навчальної діяльності

III. Пояснення вчителя щодо виконання контрольної роботи

IV. Виконання тестових завдань

 

І варіант

Початковий рівень (за кожне питання — 7 бал)

1. Що таке «Зоряний Віз»?

А Візок, прикрашений зірками;

Б назва міста;

В небесне сузір'я;

Г зоряний пил.

2. Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?

А Щоб уславити воїна Синевіра;

Б бо воно було синє-синє;

В бо воно мало синій вир;

Г сподобалась назва.

3. Чию таємницю дізнався хлопець («Про правду і кривду»)?

А Чортів;

Б дядька;

В померлого батька;

Г пана.

Середній рівень (за кожне питання — 7 бал)

1. Яку загадку загадав пан братам, які прийшли до нього ділити корову? («Мудра дівчина»)

2. Яку угоду уклав батько з Охом стосовно ледачого сина? («Ох»)

3. Назвіть персонажа казки за описом: одна нога за вухо прив'язана, а на одній скаче, бо коли відв'яже другу, то одним ступнем увесь світ переступить. («Летючий корабель»)

Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

1. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Летючий корабель»: дурень, його друзі, цар.

2. Що таке міф? Назвіть різновиди міфів. Наведіть декілька прикладів міфів, які ви прочитали.

3. Обґрунтуйте, чому людина — цар природи. («Чому пес живе коло людини?»)

Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

а) «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».

б) «Мій улюблений персонаж казки «Летючий корабель».

в) «Чи завжди добро перемагає зло?» (За вивченими казками)

 

II варіант

Початковий рівень (за кожне питання — 7 бал)

1. Чому пес вирішив, що людина — найсильніша від усіх тварин? («Чому пес живе коло людини?»)

А Ті боявся навіть лев;

Б в неї була рушниця;

В вона годувала інших тварин;

Г вона мала найгучніший голос.

2. «Неопалима купина» — це:

А фортеця, що встояла під час пожежі;

Б річ, яку не можна спалити;

В речовина, яка може спалахнути сама по собі;

Г ясенове листя з блідо-рожевим суцвіттям на верхівці.

3. Що отримав дядько від чортів? («Про правду і кривду»)

А Таємницю нових задумів;

Б місце на найвищій гілці;

В доброго прочухана, щоб більше не підслуховував;

Г можливість допомогти їм у лихих справах.

Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

1. Назвіть будь-яке із завдань, які Маруся пропонувала пану. («Мудра дівчина»)

2. На кого перетворював Ох парубка, щоб батько його не впізнав. («Ох»)?

3. Назвіть персонажа казки за описом: він може одним разом з'їсти шість пар смажених волів і сорок пічок хлібаю. («Летючий корабель»)

Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

1. Охарактеризуйте таких персонажів міфу «Берегиня»: Сварог, Берегиня, Чорнобог.

2. Що таке фольклор? Назвіть види фольклору. Наведіть приклади фольклорних творів.

3. Як, згідно з легендою, утворився «Зоряний Віз»?

Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1) «Який міф мені запам'ятався найбільше й чому?»

2) «Мій улюблений персонаж казки «Ох».

3) «Стародавні вірування наших пращурів». (За вивченими міфами)

 

III варіант

Початковий рівень (за ножне питання — 7 бал)

1. Мара була богинею («Берегиня»):

А ранкового марева;

Б плодючості та врожаю;

В добра, радості та щастя;

Г темної ночі, хвороб та смерті.

2. Звідки береться перлина («Чому в морі є перли і мушлі»)?

А Виникає всередині мушлі;

Б формується як частина коралового рифу;

В виникає в морській піні;

Г з'являється на кістках деяких риб.

3. Що почули небіж із дядьком від усіх, кого запитали? («Про правду і кривду»)

А Лучче жити правдою;

Б лучче жити кривдою;

В лучче жити по совісті;

Г лучче жити своїм розумом.

Середній рівень (за кожне питання — 7 бал)

1. Назвіть будь-яке із завдань, які пан давав Марусі («Мудра дівчина»).

2. На кого перетворювався хлопець, щоб заробити грошей для батька? («Ох»)

3. Назвіть персонажа казки за описом: він може випити сорок сорокових кухлів води за одним духом і сорок сорокових кухлів вина. («Летючий корабель»)

Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

1. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Ох»: Ох, батько, син.

2. Що таке легенда? Які спільні та відмінні ознаки вони мають у порівнянні з казками?

3. Яку символіку має неопалима купина для України? («Неопалима купина»)

Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1) «Який фольклорний твір мені сподобався найбільше?».

2) «Мій улюблений персонаж казки «Про правду и кривду».

3) «Що мають спільного легенди з реальним життям?» (За вивченими легендами).

V. Організований збір зошитів

VI. Домашнє завдання

Ознайомитися із поняттям літературна казка.

 

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів