План конспект Урок № 12. ЗМ № 1. Казка «Ох». Усний переказ фрагмента твору
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-11-2014, 21:29

Урок № 12. ЗМ № 1. Казка «Ох». Усний переказ фрагмента твору

Мета:продовжити працювати над змістом казки «Ох», формувати кругозір, навички виразного читання та вміння переказувати прочитане та висловлювати власну думку; виховувати шанобливе ставлення до народної творчості, повагу до дорослих, почуття справедливості.

Тип уроку: розвитку комунікативних умінь.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання.

Бесіда за питаннями підручника.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

IV. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Слово вчителя

А девізом нашого уроку будуть слова Шалви Амонашвілі, давайте прочитаємо їх разом.

«Незалежно від того, чекають від тебе добро чи не чекають –Твори добро.

Незалежно від того, помітять твоє добро чи не помітять –Твори добро.

Незалежно від того, приймають твоє добри чи відкидають –Твори добро.

Незалежно від того, чим будуть платить тобі за добро: добром чи злом –Твори добро.

Твори добро і ні у кого не питай дозволу, бо ніхто не може бути володарем твого добра».

- Поясніть, як ви розумієте кожне прислів’я.

2.Конкурс "Кращий знавець тексту”.

Порушена послідовність. Розташувати уривки з казки в логічній послідовності.

1) – Поведу, – каже, – вражого сина ледащо в інше царство; де найму, то найму; може, він відтіля не втече.

2) Так йому не до того; сидить та просцем пересипається.

3) …і з того ледачого парубка та став такий моторний та гарний козак, що ні здумать, ні згадать, хіба в казці сказать.

4) Бо все-таки який він не був, а мій син, своя кров!

5) Як вибуде рік та прийдеш за ним, то коли пізнаєш його – бери, а не впізнаєш – ще рік служитиме у мене!

6) Що нам з тобою, сину, робить? Чужі діти батькам у поміч стають, а ти тільки дурно у нас хліб переводиш!

3. Робота в парах.

Комунікативно-ситуативне завдання: уявіть себе на місці хлопця. Розкажіть від імені героя, як змінилося його ставлення до життя. Чи можна назвати персонажа розумним? Кого з персонажів вивчених нами казок нагадує цей хлопець на початку казки? А в кінці?

4.Вибірковий переказ улюблених епізодів казки

Обґрунтувати, чому саме цей епізод найбільше сподобався.

5.Колективне обговорення вислову "Казка – вигадка, та в ній щось повчальне зрозумій”(Метод ПРЕС).

6.Укладання переліку мудрих порад, які дає казка (письмово).

V. Узагальнення знань

VІ. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання

Прочитати казку «Летючий корабель».

 

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів