Урок №17. І. Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки. Головні персонажі, другорядні Мета:?ознайомити учнів зі змістом казки, її особливостями; визначити головних і другорядних персонажів твору; розвивати вміння працювати з книгою, розвивати вміння усно характеризувати головного героя, визначити
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 17:54
Урок №16. Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Іван Франко-казкар (збірка «Коли ще звірі говорили») Мета: ознайомити учнів із дитячими роками Івана Франка, його творами про дітей і для дітей, збіркою казок «Коли ще звірі говорили», поняттям «літературна ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 02:55
Урок № 14. ПЧ № 1. Українські героїко-фантастичні казки (на вибір). «Кирило Кожум’яка», «Котигорошко» МЕТА: систематизувати знання учнів про казки, здобуті ними на уроках і в процесі самостійного читання; поглибити знання про героїко-фантастичні казки, проаналізувати казки «Кирило Кожум’я
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 01:46
Урок № 13. «Летючий корабель». Аналіз фантастичного і реального, смішного і страшного, красивого і потворного в казках Мета: сформувати поняття про ідейно-художнє багатство народної казки «Летючий корабель»; вчити учнів аналізувати художній твір, оцінювати вчинки героїв; розвивати навички вдум
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 01:29
Урок № 12. ЗМ № 1. Казка «Ох». Усний переказ фрагмента твору Мета: продовжити працювати над змістом казки «Ох», формувати кругозір, навички виразного читання та вміння переказувати прочитане та висловлювати власну думку; виховувати шанобливе ставлення до народної творчості, повагу до дорослих,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-11-2014, 21:29
Урок № 11. «Ох». Зміст казки. Характеристика казкових героїв. Мета: опрацювати ідейно-художній зміст казки «Ох», з'ясувати її тему та ідею, проаналізувати казку, на прикладі головних героїв зрозуміти, хто з них втілює добро, а хто — зло; прищеплювати любов і повагу до свого народу – творц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 23:18
Урок 15. Контрольна робота №1 (тестові завдання). Вступ. Світ фантазії, мудрості (міфи, легенди, перекази, казки). Мета:визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань; розвивати увагу, спритність, точність, послідовність; виховувати інтерес до результатів власної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-11-2014, 00:00
Урок № 9-10. «Мудрадівчина».Зміст твору. Побудова казки(зачин, кінцівка), її яскравий національний колорит Мета: ознайомити учнів зі змістом казки; викликати інтерес до читання; формувати вміння читати в дійових особах, правильно інтонувати мову дійових осіб; розвивати навички висловлення вла
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-11-2014, 20:27
Урок №8. «Про правду і кривду». Народне уявлення про добро і зло в казці Мета: продовжувати опрацьовувати з учнями народну казку «Про правду і кривду»; допомогти учням усвідомити уявлення про добро і зло, красиве і потворне; формувати навички виразного читання казок; розвивати культуру зв’язно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-11-2014, 01:29
Урок №7. Народні казки. Тематика народних казок, їхні різновиди (про звірів, побутові, фантастичні, пригодницькі тощо). «Про правду і кривду». Зміст казки Мета: поглибити знання учнів про усну народну творчість, її жанри, дати поняття про народну казку і вчити визначати жанрові особливості ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:45
ВАСИЛЬ КОРОЛІВ-СТАРИЙ (1879—1943) ХУХА-МОХОВИНКА Казка Звали її Моховинка.   Ми, люди, всіх Хух звемо просто Хухами, так само, як і вони кажуть на всіх нас просто Люди. А тим часом Хухи бувають різні. Ті, що живуть у лісі, звуться лісовими; ті, що по проваллях та скелях — печерницями; що п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:33
Урок № 6. Урок літератури рідного краю №1. Рідний край край у творчості волинських поетів Мета: ознайомити з творчістю волинських поетів; розвивати навички усного мовлення,творчу уяву дітей; удосконалювати вміння учнів працювати в групах; виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення до
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 22:53
Урок №4-5. Народні перекази: «Бєлгородський кисіль», «Прийом у запорожців», «Ой Морозе-Морозенку». Лицарство та відвага запорозьких козаків Мета: - Навчальна: ознайомитись із таким жанром, як народний переказ; з'ясувати його значення для художньої літератури. - Виховна: виховувати інтерес до
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-09-2014, 23:08
Тема: В.Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон»    Мета: дати поняття про віршовану мову; навчити визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку; виділяти основні епізоди; розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, проведення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-09-2014, 15:56
Тема: В.Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон»    Мета: дати поняття про віршовану мову; навчити визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку; виділяти основні епізоди; розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, проведення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-09-2014, 15:56
Урок №2-3. Міфи і легенди українців: «Про зоряний віз», «Чому пес живе коло людини», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина», «Як виникли карпати», «Чому в морі є перли і мушлі?» Мета: дати учням початкове заняття про міф і міфологію; розпо­вісти про те, як і коли виникли міфи, про світове зн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 23:42
Урок №1. Вступ. Слово у житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові. Образне слово – першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Художня література як мистецтво слова
Мета:
навчальна: подати відомості про види мистецтва, навчити відрізн
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 3-09-2014, 23:57
 Тема.М.Вінграновський. "Сіроманець". Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Мета. Ознайомити дітей із з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:17
Меню
Архів матеріалів