Тема.Бесіда з позакласного читання. Олена Пчілка. «Збентежена вечеря».
Мета: викликати інтерес до самостійного читання художньої літератури; розвивати навички добору книг для читання, їх оцінювання, знаходження зернин мудрості, які можуть знадобитися в житті; розширювати кругозір учнів; вихов
Тема.Олена Пчілка. «Сосонка». Поняття про оповідання.
ІУ/Іета: дати поняття про оповідання, його жанрові особливості на основі твору «Сосонка», допомогти учням розрізняти реальне й казкове, знаходити повчальний зміст у творі; розвивати навички висловлювання про прочитане, творчі здібності, уд
Тема.Олена Пчілка. «Сосонка».
Мета. Ознайомити з життям і творчістю письменниці та з її видатною родиною; розвивати навички виразного читання, переказу за складеним планом; розвивати творчі здібності; удосконалювати навички аналізу художнього тексту; виховувати пошану до видатних представни
Тема.Костянтина Малицька. «Соловей».
Мета: ознайомити з художнім описом «Соловей»; допомогти учням зрозуміти його жанрові особливості; розвивати навички розповіді на основі прочитаного, пояснення власного розуміння художнього образу; прищеплювати вміння користуватися довідковими відомостями
Тема. Костянтина Малицька. «Чом, чом, чом, землемоя».
Мета: ознайомити з життям, і творчістю письменниці; допомогти зрозуміти ліричність вірша-пісні; розвивати вміння визначати художні засоби, використані в поезії; висловлювати свої думки з приводу прочитаного; виховувати почуття любові до
Тема. Виразне читання віршів Т. Шевченка напам'ять.
Мета: поглибити знання учнів з теорії виразного читання; розвивати навички виразного читання; пам'ять; уміння описувати власні відчуття, викликані поезією; виховувати естетичний смак; наполегливість.
Тип уроку: виразне читання напам'ять
Тема.Т.Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати».
Мета: допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т. Шевченка; дати поняття про епітет і порівняння; розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних худож
Тема. Т.Шевченко. Україна — частина Шевченка, розповідь про поета.
Мета: ознайомити з життям і творчістю великого поета;викликати зацікавлення його особистістю, творами; розвивати навички самостійного пошуку інформації, пам'ять, логічне й образне мислення; виховувати почуття пошани й захоплення
Тема. Тематичне оцінювання з розділу «Історичне минуле нашого народу».
Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок з метою їх корекції, розвивати образне та логічне мислення, пам'ять, навички зв'язного мовлення, висловлювання власних суджень; виховувати кращі людські якості..
Тип уроку:
Тема. Оксана Сенатович. «Малий Віз».
Мета: ознайомити із життям і творчістю письменниці; допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст казки; розвивати навички виразного читання, переказу твору та його аналізу щодо використаних художніх засобів, поєднання минулого та сучасного, ролі фанта
Тема. І.Нечуй-Левицький. «Запорожці».
Мета: допомогти учням усвідомити художню красу твору; навчити визначати роль художніх засобів у творі, пейзажу, портрета; розвивати навички складання власних висловлювань оцінного характеру з аргументацією; виховувати естетичний смак, пошану до історичн
Тема. І.Нечуй-Левицький. Казка «Запорожці».
Мета: ознайомити з твором письменника; навчити аналізувати напружені ситуації, роздуми запорожців про долю України, давати власну оцінку лицарським чеснотам запорожців; розвивати уміння самостійно мислити, аргументувати власну думку; виховувати усвідо
Тема. І.Нечуй-Левицький. «Запорожці».
Мета: ознайомити з життям і творчістю Д.Нечуя-Левицького та його твором; розвивати навички виразного читання, переказу та висловлення своїх суджень щодо прочитаного; виховувати почуття патріотизму, пошану до героїчного минулого нашого народу; естетичний с
Тема. А. Лотоцький. «Михайло-семиліток».. Добро і зло у казці.
Мета: дати поняття про сюжет, кульмінацію художнього твору; розвивати навички порівняльної характеристики героїв, творчі здібності, вміння осмислювати вічні поняття добра і зла, патріотизму, вірності, почуття обов'язку, висловлювати
Тема. А. Лотоцький. «Михайло-семиліток».
Мета: ознайомити із твором письменника, допомогти пригадати важливі історичні події часів Київської Русі, народні перекази про них; спрямувати на розуміння ролі авторської уяви і домислу в написанні художнього твору; розвивати навички виразного читання,
Тема. Олександр Олесь. Драма-казка «Микита Кожум'яка».
Мета: ознайомити з драмою-казкою Олександра Олеся; з поняттям драматичний твір та його особливостями; розвивати навички виразного читання драматичних творів, читання за ролями; навчити висловлювати власні міркування з приводу прочитаного
Тема. Олександр Олесь. «Поход на Царгород», «Княгиня Ольга», «Ярослав Мудрий».
Мета: ознайомити із творами Олександра Олеся; розвивати навички характеристики героїв, аналізу творів, проведення аналогій із сучасним життям; виховувати шанобливе ставлення до заповітів наших предків, прагнення д