Презентація по С.Васильченку, стислий текст оповідання "У темряві", ілюстрації та завдання для аналізу твору.    
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:14
Контрольна робота № 2  Тести з української літератури для 6 класу по темі: «Загадково прекрасна і славна давнина України. Микола Вороний, Тарас Шевченко»   ТЕСТ 1. Твір Миколи Вороного «Євшан-зілля» - це: а) казка;б) оповідання; в) поема; г) вірш.   2. До якого літер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-12-2013, 22:41
ТЕСТ 1. Твір Миколи Вороного «Євшан-зілля» - це:
а) казка;
б) оповідання;
в) поема;
г) вірш.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-12-2013, 17:13

КЗ «Лутугинский навчально-виховний комплекс
загальноосвітня школа I-II ступенів – ліцей №1
Лутугинського району Луганської області»


Розробка уроку
Українська література
6-й клас, 2 години


Тема: РЗМ. ПИСЬМОВА РОБОТА.
Додав: Анжелика
Коментарів: 0
Додано: 14-10-2013, 18:56
План-конспект. Тема. Леся Українка. "Мрії", "Як дитиною бувало".Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява.
Додав: larisa
Коментарів: 0
Додано: 11-07-2013, 15:49
Тема: Довженко Олександр "Зачарована Десна"

Мета: показати майстерність О. Довженка у змалюванні описів вражень малого Сашка про довколишній світ, історію з левом, реальні та уявні ситуації; розвивати в учнів навички виразного читання прозового твору, творчу уяву; виховувати опт
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-03-2013, 22:07
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». РОЗДУМИ ПРО УЯВУ, ФАНТАЗІЮ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ Мета:  опрацьовуючи зміст повісті Я. Стельмаха, звернути ува­гу на роздуми героїв про уявне, фантастичне і реальне в їх дитячому житті; переказувати цікаві уривки з твору, комен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 00:03
ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА ІІ СЕМЕСТР Мета:  систематизувати та узагальнити вивчений учнями протя­гом ІІ семестру навчальний матеріал, а саме: перевірити знання про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творів, поняття з теорії літератури; розвивати культуру зв'язного м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:19
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. ДМИТРО НИТЧЕНКО-ЧУБ «ВОВЧЕНЯ» Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Д. Нитченка-Чуба; проаналізувати твір «Вовченя», з'ясовуючи його ідейно-тематичне спрямування, проблематику, ком­позицію; розвивати усне мовлення школярів, пам'ять, ува­гу; вміння грам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:16
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. МАРКО ВОВЧОК «ДЕВ'ЯТЬ БРАТІВ І ДЕСЯТА СЕСТРИЦЯ ГАЛЯ» Мета:  ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом Мар­ко Вовчок; розкрити ідейно-тематичне спрямування твору письменниці, опрацювати зміст і охарактеризувати героїв; розвивати вміння грамотно висловлювати власні
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:14
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 4. «ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ» Мета:  виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із ви­вченої теми, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, ло­гічне мислення; вміння застосовувати здобуті знання під час виконання практичних завдань; акумулювати здобуті знання, формува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:13
П. ГЛАЗОВИЙ «НАЙВАЖЧА РОЛЬ», «ЗАМОРСЬКІ ГОСТІ» Мета:  продовжити знайомство учнів із творчістю П. Глазового, зокрема проаналізувати його твори «Найважча роль», «За­морські гості», дати відомості про гумореску як літератур­ний жанр; розвивати культуру зв'язного мовлення, логіч­но мислити, в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:36
П. ГЛАЗОВИЙ«ТАРАС БУЛЬБА В КИЄВІ» Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом П. Глазового, проаналізувати гумореску письменника «Тарас Буль­ба в Києві», з'ясовуючи ідейно-тематичне спрямування, головну думку твору, композицію; вдосконалювати вміння виразно читати твори; розвивати п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:34
С. Олійник «ЧУДО В ЧЕРЕВИКУ» Мета:  продовжити знайомити учнів з творчістю С. Олійника, уза­гальнити та систематизувати знання учнів про гумор, са­тиру, іронію; проаналізувати гумореску «Чудо в черевику», визначаючи її ідейно-тематичне спрямування, художні особливості тощо; розвивати вміння
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:32
С. Олійник «ля-ля-ля» Мета:  познайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Олій­ника — видатного українського гумориста; проаналізувати його твір «Ля-ля-ля», виділяючи тему, ідею, основну дум­ку; розвивати вміння виразно і вдумливо читати художні твори, розуміти підтекст, спрямованість;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:31
С. ВАСИЛЬЧЕНКО «БАСУРМЕН». ДОБРОЗИЧЛИВИЙ ГУМОР У ТВОРІ Мета:  продовжити знайомити учнів з творчістю С. Васильченка, зокрема докладно проаналізувати його твір «Басурмен», а саме: з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, особли­вості композиції, назви оповідання тощо; розвивати куль­туру зв'
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:29
С. ВАСИЛЬЧЕНКО «СВЕКОР» Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Васильченка; розвивати вміння виразно читати та переказу­вати оповідання, визначати його ідейно-тематичне спря­мування, характеризувати образ головного героя; виділяти основну думку в творі, грамотно висловлювати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:27
С. РУДАНСЬКИЙ «КОЗАК І КОРОЛЬ», «ЗАПОРОЖЦІ У КОРОЛЯ» Мета:  продовжити знайомити учнів із творами С. Руданського, зо­крема зі співомовками «Козак і король», «Запорожці у ко­роля»; прослідкувати, як у цих творах автор розкриває мо­ральні вади, негативні риси характеру; навчитися виділяти осн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:26
Меню
Архів матеріалів