Контрольна робота № 2 Тести з української літератури для 6 класу по темі: «Загадково прекрасна і славна давнина України. Микола Вороний, Тарас Шевченко» ТЕСТ 1. Твір Миколи Вороного «Євшан-зілля» - це: а) казка;б) оповідання; в) поема; г) вірш. 2. До якого літер
Мета: показати майстерність О. Довженка у змалюванні описів вражень малого Сашка про довколишній світ, історію з левом, реальні та уявні ситуації; розвивати в учнів навички виразного читання прозового твору, творчу уяву; виховувати опт
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». РОЗДУМИ ПРО УЯВУ, ФАНТАЗІЮ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ Мета: опрацьовуючи зміст повісті Я. Стельмаха, звернути увагу на роздуми героїв про уявне, фантастичне і реальне в їх дитячому житті; переказувати цікаві уривки з твору, комен
ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА ІІ СЕМЕСТР Мета: систематизувати та узагальнити вивчений учнями протягом ІІ семестру навчальний матеріал, а саме: перевірити знання про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творів, поняття з теорії літератури; розвивати культуру зв'язного м
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. ДМИТРО НИТЧЕНКО-ЧУБ «ВОВЧЕНЯ» Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Д. Нитченка-Чуба; проаналізувати твір «Вовченя», з'ясовуючи його ідейно-тематичне спрямування, проблематику, композицію; розвивати усне мовлення школярів, пам'ять, увагу; вміння грам
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. МАРКО ВОВЧОК «ДЕВ'ЯТЬ БРАТІВ І ДЕСЯТА СЕСТРИЦЯ ГАЛЯ» Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом Марко Вовчок; розкрити ідейно-тематичне спрямування твору письменниці, опрацювати зміст і охарактеризувати героїв; розвивати вміння грамотно висловлювати власні
П. ГЛАЗОВИЙ «НАЙВАЖЧА РОЛЬ», «ЗАМОРСЬКІ ГОСТІ» Мета: продовжити знайомство учнів із творчістю П. Глазового, зокрема проаналізувати його твори «Найважча роль», «Заморські гості», дати відомості про гумореску як літературний жанр; розвивати культуру зв'язного мовлення, логічно мислити, в
П. ГЛАЗОВИЙ«ТАРАС БУЛЬБА В КИЄВІ» Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом П. Глазового, проаналізувати гумореску письменника «Тарас Бульба в Києві», з'ясовуючи ідейно-тематичне спрямування, головну думку твору, композицію; вдосконалювати вміння виразно читати твори; розвивати п
С. Олійник «ЧУДО В ЧЕРЕВИКУ» Мета: продовжити знайомити учнів з творчістю С. Олійника, узагальнити та систематизувати знання учнів про гумор, сатиру, іронію; проаналізувати гумореску «Чудо в черевику», визначаючи її ідейно-тематичне спрямування, художні особливості тощо; розвивати вміння
С. Олійник «ля-ля-ля» Мета: познайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Олійника — видатного українського гумориста; проаналізувати його твір «Ля-ля-ля», виділяючи тему, ідею, основну думку; розвивати вміння виразно і вдумливо читати художні твори, розуміти підтекст, спрямованість;
С. ВАСИЛЬЧЕНКО «БАСУРМЕН». ДОБРОЗИЧЛИВИЙ ГУМОР У ТВОРІ Мета: продовжити знайомити учнів з творчістю С. Васильченка, зокрема докладно проаналізувати його твір «Басурмен», а саме: з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, особливості композиції, назви оповідання тощо; розвивати культуру зв'
С. ВАСИЛЬЧЕНКО «СВЕКОР» Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Васильченка; розвивати вміння виразно читати та переказувати оповідання, визначати його ідейно-тематичне спрямування, характеризувати образ головного героя; виділяти основну думку в творі, грамотно висловлювати
С. РУДАНСЬКИЙ «КОЗАК І КОРОЛЬ», «ЗАПОРОЖЦІ У КОРОЛЯ» Мета: продовжити знайомити учнів із творами С. Руданського, зокрема зі співомовками «Козак і король», «Запорожці у короля»; прослідкувати, як у цих творах автор розкриває моральні вади, негативні риси характеру; навчитися виділяти осн