С. РУДАНСЬКИЙ «ПАН ТА ІВАН В ДОРОЗІ» Мета:  ознайомити учнів із життям і творчістю С. Руданського, співомовкою як літературним жанром; домогтися розу­міння учнями викривального пафосу програмового твору; виробляти вміння характеризувати героїв співомовки; роз­вивати культуру зв'язного мовл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:25
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ТВОРЧА РОБОТА. СКЛАДАННЯ ВЛАСНОЇ БАЙКИ Мета:  через проведення творчої роботи зі складання власної байки перевірити набуті учнями знання про байку як лі­тературний жанр: її ідейно-тематичне спрямування, особ­ливості побудови, образність та алегоричність; вміння
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:24
ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ. БАЙКИ Л. ГЛІБОВА Мета:  вдосконалити вміння учнів виразно читати, передаючи на­стрій змісту байок та застосовуючи знання з теорії літера­тури; осмислено сприймати ідейно-художнє спрямування твору; сконцентрувати увагу на виразності читання у ролях; розвивати творчі здібност
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:23
Л. ГЛІБОВ «ЩУКА», «МУХА І БДЖОЛА» Мета:  продовжити знайомство учнів з байками Л. Глібова; вчи­ти аналізувати його програмові твори, визначити ідейно-тематичне спрямування, пояснювати алегоричні образи; поглибити знання про байку, її особливості; розвивати об­разне мислення, відчуття художн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:20
ЖАНРОВА РІЗНОМАНІТНІСТЬ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ. Л. ГЛІБОВ «ЖАБА І ВІЛ» Мета:  домогтися розуміння учнями ролі гумору в житті українців; виробляти вміння розрізняти жанри гумористичних творів, розповідати про особливість побудови байки, по­повнити знання про Л. Глібова як українського байка­р
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:19
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. Б. ГРІНЧЕНКО «СІРКО» Мета:  поширити знання учнів про життєвий і творчий шлях Б. Грінченка; проаналізувати твір «Сірко», з'ясовуючи при цьому його ідейно-тематичне спрямування, композицію, зміст; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, ува­гу, спостережливі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:17
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. Б. КОМАР «ДИВАКИ» Мета:  стисло ознайомити учнів із творчістю Б. Комара, проана­лізувати його твір «Диваки»; розкрити ідейно-тематичне спрямування, охарактеризувати образи юних друзів Саш­ка та Миколи; простежити поведінку персонажів, вислов­люючи власну думку щодо її оц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:16
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. В. НЕСТАЙКО «НЕЗНАЙОМЕЦЬ З ТРИНАДЦЯТОЇ КВАРТИРИ» Мета:  поширити читацький кругозір учнів; познайомити їх з наступним твором та пригодами вже відомих героїв; з'ясу­вати ідейно-тематичне спрямування та значення повісті; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, баж
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 05:32
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. В. БЛИЗНЕЦЬ «ЖЕНЯ І СИНЬКО» Мета:  продовжити знайомство школярів із творчістю В. Близнеця, зосереджуючи увагу на пригодницькій повісті «Женя і Синько», а саме: з'ясувати ідейно-тематичне спрямуван­ня, особливості композиції, проблематику; охарактеризу­вати героїв твору;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 01:48
В. БЛИЗНЕЦЬ.  «ЗВУК ПАВУТИНКИ». СВІТ, У ЯКОМУ ЖИВЕ ХЛОПЧИК ЛЬОНЬКА Мета:  опрацювати ідейний зміст твору В. Близнеця, звернути ува­гу на умови оточення, в якому перебуває головний герой твору, його ставлення до Ніни, Глипи і Буська; осмислити поняття безсмертя, добра, вічності та крас
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 01:36
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ПЛАНУ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОБРАЗУ ДОПИТЛИВОГО І ЗДІБНОГО ХЛОПЧИКА ЛЬОНЬКИ (В. БЛИЗНЕЦЬ «ЗВУК ПАВУТИНКИ») Мета:  вдосконалювати вміння учнів складати план характерис­тики образу героя, зокрема Льоньки з твору В. Близнеця «Звуки павутинки»; звернути увагу на
Додав: admin
Коментарів: 2
Додано: 5-03-2013, 00:41
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ». ПОВЕДІНКА ГЕРОЇВ ТВОРУ, ЇХ ВЧИНКИ Мета:  аналізуючи пригодницький твір В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», вдосконалювати вміння учнів характери­зувати улюбленого героя, аргументуючи свій вибір; роз­кривати риси його вдачі, особливості поведінки; розви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 00:29
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗІВ СЕРГІЯ І МИТЬКА Мета:  розкрити значимість образів Сергія і Митька у творі, їх роль у розкритті ідейного змісту повісті; з'ясувати куль­мінаційний момент твору; розвивати творчу уяву школя­рів, логічне ми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 14:05
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА.» УСВІДОМЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ РОМАНТИКИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Мета:  продовжуючи опрацювання пригодницької повісті Я. Стель­маха, звернути увагу на елементи романтики, фантастики тощо; аналізувати зміст твору, стосунки, поведінку героїв по­віс
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 14:04
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». ДОПИТЛИВІСТЬ, ВИНАХІДЛИВІСТЬ ХЛОПЧИКІВ» Мета:  продовжувати опрацьовувати ідейно-художній зміст твору, характеризуючи вчинки і поведінку головних героїв твору; виразно переказувати цікаві епізоди з повісті; розвивати культуру з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 14:01
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ,  АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». ТАЄМНИЧІ, ВЕСЕЛІ й НЕЗВИЧАЙНІ ПОДІЇ В ПОВІСТІ Мета:  ознайомити школярів із життям і творчістю Я. Стельмаха;розпочати роботу над опрацюванням змісту програмово­го твору письменника, звертаючи увагу на таємничі, веселі й н
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:59
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПИСЬМОВИЙ ТВІР-РОЗДУМ ЗА ПОВІСТЮ В. БЛИЗНЕЦЯ «ЗВУК ПАВУТИНКИ» НА ТЕМУ «ЯКА КРАСА ВРЯТУЄ СВІТ?» (ПРО КРАСУ ЗОВНІШНЮ І КРАСУ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ) Мета:  вчити учнів писати твори-роздуми на прикладі повісті В. Близнеця «Звук павутинки»; вдосконалювати вміння школярів у
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:45
В. БЛИЗНЕЦЬ.  «ЗВУК ПАВУТИНКИ». ДИВОВИЖНІСТЬ І КРАСА СВІТУ (ОБРАЗИ ЗВУКУ ПАВУТИНКИ, НІНИ, КОРАБЛИКА) Мета:  прослідкувати, як у творі В. Близнеця «Звук павутин­ки» розкривається дивовижність і краса світу; знаходи­ти в повісті образи (звук павутинки, Ніни, кораблика), що передають різн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:43
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали