В. БЛИЗНЕЦЬ. «ЗВУК ПАВУТИНКИ». ЗНАЧЕННЯ У ТВОРІ ОБРАЗУ ВЧЕНОГО АДАМА Мета: охарактеризувати образ вченого Адама, пов'язуючи його з іншими персонажами твору; з'ясувати значення образу вченого; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки; доводити свої судження; збагачувати сл
В. БЛИЗНЕЦЬ. «ЗВУК ПАВУТИНКИ». НЕПОВТОРНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА - СТАРТ У МАЙБУТНЄ ДОРОСЛЕ ЖИТТЯ Мета: опрацьовуючи зміст твору В. Близнеця, розкрити ставлення Льоньки до природних істот, довкілля; охарактеризувати стосунки головного героя повісті та Адама, вміти коментувати мрії і фанта
В. БЛИЗНЕЦЬ. КОРОТКО ПРО митця. «ЗВУК ПАВУТИНКИ» Мета: коротко ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника, розпочати роботу над твором «Звук павутинки»: з'ясувати романтичність та ліричність твору, його ідейно-тематичне спрямування; опрацювати змісту твору; розвивати
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ». СМІШНЕ, КОМІЧНЕ, РОМАНТИЧНЕ У ТВОРІ Мета: продовжити аналізувати твір В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», виявити особливості смішного, комічного, романтичного в пригодницькому творі; характеризувати вчинки героїв, пов'язуючи з життєвими ситуаціями
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ» МРІЯ І ДІЙСНІСТЬ У ТВОРІ Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у творі елементи гумору, романтики; простежити, як зображується мрія і дійсність у стосунках і поведінці героїв, вміти їх аналізувати; розвивати культуру зв'язного мовлення,
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ» Захоплюючий пригодницький сюжет твору Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом В. Нестайка; розпочати роботу щодо аналізування його пригодницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати вміння
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр Мета: систематизувати та узагальнити вивчений учнями протягом І-го семестру навчальний матеріал, а саме: перевірити знання про письменників, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння а
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ» Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; в
Емма Андієвська «Казка про яян». «Я» і зовнішній світ, «я» та інші люди» Мета: продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Казка про яян», охарактеризувати образ яянина, хлопця-пастушка, опрацювати зміст твору, його виховне і повчальне значення; вдосконалювати вміння виразно читати ка
Емма Андієвська «Казка про яян» Прихований повчальний зміст твору Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю письменниці; осмислити поняття притчевості в мистецтві; розкрити ідейний зміст «Казки про яян» та її місце у циклі казок Емми Андієвської; розвивати культуру зв'язного мовле
І. КАЛИНЕЦЬ «ПИСАНКИ», «ХЛОПЧИК-ФІГУРКА, ЯКИЙ ЗАДОВОЛЕНИЙ СОБОЮ» Мета: продовжити знайомити школярів із творчістю І. Калинця, проаналізувати його програмові поезії; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, пояснити особливості назви; визначити реальне і уявне, охарактеризувати образи (мам
І. Калинець «Дивосвіт» («Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим») Мета: ознайомити учнів з талановитим українським поетом; вчити виразно і вдумливо читати вірші з циклу «Дивосвіт»; прокоментувати образне бачення світу, явищ природи у них; пояснювати поєднання у творах уявн
І. Жиленко «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті» Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю І. Жиленко; вчити аналізувати її програмові поетичні твори, вміти прокоментувати їхній зміст, знаходити і пояснювати художні засоби; висловлювати власні роздуми про щастя і шлях до нього, пр
Є. Гуцало «Олень Август». Ідея неординарного власного погляду на світ. Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Є. Гуцала; проаналізувати його твір «Олень Август», звертаючи увагу на поєднання в оповіданні реального і уявного; охарактеризувати образ хлопчика Жені і режи
Л. Костенко «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив» Мета: продовжити знайомство з поетичною творчістю Л. Костенко, аналізуючи її вірші «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив», виявляючи в цих творах уявне, фантастичне, реальне; визначити їхні основні мотиви; розвивати культу
Л. Костенко.Коротка розповідь про письменницю. «Кольорові миші» Мета: стисло ознайомити учнів із життям і творчістю Л. Костенко; проаналізувати її поезію «Кольорові миші», звертаючи увагу на ідейно-тематичне спрямування твору, алегоричність образу кольорових мишей, охарактеризувати обра
О. Довженко «Зачарована Десна». Опис вражень малого Сашка Мета: продовжити роботу над опрацюванням змісту твору О. Довженка «Зачарована Десна», з'ясувати поєднання у творі реального й уявного, знаходити в тексті описи вражень хлопчика про довкілля (хмари, небо, птахи), коментувати їх;
О.ДОВЖЕНКО «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА». ВЕЛИКИЙ І ЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРІ Мета: стисло ознайомити учнів з фактами біографії О. Довженка; розпочати роботу щодо аналізу ідейно-тематичного спрямування твору, його особливостей, знаходити в тексті описи вражень головного героя про довкілля (хм