В. БЛИЗНЕЦЬ.  «ЗВУК ПАВУТИНКИ». ЗНАЧЕННЯ У ТВОРІ ОБРАЗУ ВЧЕНОГО АДАМА Мета:  охарактеризувати образ вченого Адама, пов'язуючи його з іншими персонажами твору; з'ясувати значення образу вченого; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки; доводити свої судження; збагачувати сл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:39
В. БЛИЗНЕЦЬ.  «ЗВУК ПАВУТИНКИ». НЕПОВТОРНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА - СТАРТ У МАЙБУТНЄ ДОРОСЛЕ ЖИТТЯ Мета:  опрацьовуючи зміст твору В. Близнеця, розкрити став­лення Льоньки до природних істот, довкілля; охарактери­зувати стосунки головного героя повісті та Адама, вміти коментувати мрії і фанта
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:34
В. БЛИЗНЕЦЬ.  КОРОТКО ПРО митця. «ЗВУК ПАВУТИНКИ» Мета:  коротко ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника, розпочати роботу над твором «Звук паву­тинки»: з'ясувати романтичність та ліричність твору, його ідейно-тематичне спрямування; опрацювати змісту твору; розвивати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:33
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ». СМІШНЕ, КОМІЧНЕ, РОМАНТИЧНЕ У ТВОРІ Мета:  продовжити аналізувати твір В. Нестайка «Тореадори з Ва­сюківки», виявити особливості смішного, комічного, ро­мантичного в пригодницькому творі; характеризувати вчинки героїв, пов'язуючи з життєвими ситуаціями
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:29
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ» МРІЯ І ДІЙСНІСТЬ У ТВОРІ Мета:  продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у тво­рі елементи гумору, романтики; простежити, як зображу­ється мрія і дійсність у стосунках і поведінці героїв, вміти їх аналізувати; розвивати культуру зв'язного мовлення,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:27
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ»  Захоплюючий пригодницький сюжет твору Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом В. Не­стайка; розпочати роботу щодо аналізування його пригод­ницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати вміння
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:24
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр Мета:  систематизувати та узагальнити вивчений учнями протя­гом І-го семестру навчальний матеріал, а саме: перевірити знання про письменників, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння а
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:22
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ» Мета:  запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кміт­ливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:20
Емма Андієвська «Казка про яян». «Я» і зовнішній світ, «я» та інші люди» Мета:  продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Каз­ка про яян», охарактеризувати образ яянина, хлопця-пастушка, опрацювати зміст твору, його виховне і повчальне значення; вдосконалювати вміння виразно читати ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:15
Емма Андієвська «Казка про яян»  Прихований повчальний зміст твору Мета:  ознайомити учнів з життям і творчістю письменниці; осмислити поняття притчевості в мистецтві; розкрити ідейний зміст «Казки про яян» та її місце у циклі казок Емми Андієвської; розвивати культуру зв'язного мовле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:13
І. КАЛИНЕЦЬ «ПИСАНКИ», «ХЛОПЧИК-ФІГУРКА, ЯКИЙ ЗАДОВОЛЕНИЙ СОБОЮ» Мета:  продовжити знайомити школярів із творчістю І. Калинця, проаналізувати його програмові поезії; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, пояснити особливості назви; ви­значити реальне і уявне, охарактеризувати образи (мам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:11
І. Калинець «Дивосвіт» («Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим») Мета:  ознайомити учнів з талановитим українським поетом; вчити виразно і вдумливо читати вірші з циклу «Дивос­віт»; прокоментувати образне бачення світу, явищ приро­ди у них; пояснювати поєднання у творах уявн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 10:25
І. Жиленко «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті» Мета:  ознайомити учнів із життям і творчістю І. Жиленко; вчити аналізувати її програмові поетичні твори, вміти прокомен­тувати їхній зміст, знаходити і пояснювати художні засоби; висловлювати власні роздуми про щастя і шлях до нього, пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 10:22
Є. Гуцало «Олень Август». Ідея неординарного власного погляду на світ. Мета:  поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Є. Гуцала; проаналізувати його твір «Олень Август», звер­таючи увагу на поєднання в оповіданні реального і уяв­ного; охарактеризувати образ хлопчика Жені і режи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:57
Л. Костенко «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив» Мета:  продовжити знайомство з поетичною творчістю Л. Кос­тенко, аналізуючи її вірші «Пісенька про космічного гос­тя», «Дощ полив», виявляючи в цих творах уявне, фантас­тичне, реальне; визначити їхні основні мотиви; розвивати культу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:53
Л. Костенко.Коротка розповідь про письменницю. «Кольорові миші» Мета:  стисло ознайомити учнів із життям і творчістю Л. Костен­ко; проаналізувати її поезію «Кольорові миші», звертаючи увагу на ідейно-тематичне спрямування твору, алегорич­ність образу кольорових мишей, охарактеризувати об­ра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:50
О. Довженко «Зачарована Десна». Опис вражень малого Сашка Мета:  продовжити роботу над опрацюванням змісту твору О. Дов­женка «Зачарована Десна», з'ясувати поєднання у творі ре­ального й уявного, знаходити в тексті описи вражень хлоп­чика про довкілля (хмари, небо, птахи), коментувати їх;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:47
О.ДОВЖЕНКО «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА». ВЕЛИКИЙ І ЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРІ Мета:  стисло ознайомити учнів з фактами біографії О. Довжен­ка; розпочати роботу щодо аналізу ідейно-тематичного спрямування твору, його особливостей, знаходити в тексті описи вражень головного героя про довкілля (хм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:31
Меню
Архів матеріалів