Мета. Продовжити роботу над повістю. Обговорити сюжет та композицію твору. Визначити морально-етичні проблеми. Розвивати зв’язне мовлення, уміння висловлювати думки. Виховувати найкращі людські моральні якості.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-04-2016, 22:13
Мета. Ознайомити учнів з підручником української літератури для 7 класу й заохотити їх до вивчення рідної літератури; поглибити поняття про основні засоби виразності; з'ясувати естетичне, пізнавальне та виховне значення художньої літератури; прищеплювати любов до української літератури. Обладнанн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-09-2015, 21:38
Мета. Характеризувати образи Тосі і Юрка, розвивати власні переконання і погляди на світ, заохочувати дітей до самостійного творчого мислення, виховувати доброту, милосердя, чесність, критичне ставлення до власних вчинків.   Обладнання: фотографія К.Стародуба «Качки».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-02-2015, 23:08
Мета. Вчити коментувати зміст (умовної) частини повісті, характеризувати образ Планетника за планом, аналізуючи його вчинки; розвивати вміння висловлювати власні роздуми про суть людського життя, моральний вибір Планетника і кожної людини. Обладнання: книжка «Горохове чудо», матеріал до літературно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-02-2015, 14:11
Мета. Характеризувати образи Тосі і Юрка, розвивати власні переконання і погляди на світ, заохочувати дітей до самостійного творчого мислення, виховувати доброту, милосердя, чесність, критичне ставлення до власних вчинків.   Обладнання: фотографія К.Стародуба «Качки».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-02-2014, 11:18
 План конспект з української літератури 7 клас на тему Борис Харчук «Планетник». Роздуми про сенс людського життя.  Зміст (умовної) частини. Образ Планетника." Мета. Вчити коментувати зміст (умовної) частини повісті, характеризувати образ Планетника за планом, аналізуючи його вч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-02-2014, 21:50
Тема. Олекса Стороженко «Скарб». Короткі відомості про письменника, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми оповідання. Гумористичне,викривальне зображення головного героя. Скарб — узагальнений образ щастя.Повчальний характер оповідання.   Мета. Ознайомити учнів з життям і творчістю
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2014, 23:03
Мета: через естетику художнього слова осмислити та сприйняти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких на прикладі взаємостосунків героїв твору Гр. Тютюнника «Климко»; проаналізувати фрагменти повісті, в яких персонажі виявляють турботу про інших; розвивати культуру зв'язног
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-12-2013, 11:31
Тема. Андрій Чайковський «За сестрою».Геройство і лицарська відвага головного героя.   Мета. Характеризувати образ головного героя,формувати усвідомлення поняття лицарства, вміти складати план до характеристики Павлуся; розвивати вміння висловлювати власні судження про геройство і лицарську в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-11-2013, 22:22
План конспект уроку з української літератури 7 клас 

Тема. Основні персонажі твору, їх групування. Захар Беркут — мудрий ватажок тухольської громади.

Мета. Розкрити роль Захара Беркута — ватажка тухольської громади як патріота, принципи групування персонажів у твор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-09-2013, 21:44
План конспект з української літератури 7 клас 
УРОК 9
Зустріч з письменником
Тема. «Лиш боротись — значить жить». І. Франко. Розповідь про письменника. Особливості виразного читання художньо-публіцистичної прози.
Мета. Поглибити знання учнів про життєвий і творчий шл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 11:40
План конспект  української літератури 7 клас 
УРОК 8
Тема. Контроль навчальних досягнень. Вступ. Із пісенних скарбів (тестові завдання).
Мета. Перевірити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою їх корекції; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, логічне та образне м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 11:38
Уроки з української літератури 7 клас

УРОКИ 5-6

Тема. Кобзарі — творці та виконавці дум. Особливості виразного читання народних дум.

Мета. Ознайомити учнів з кобзарським мистецтвом, його історією та відомими кобзарями; розвивати зв'язне мовлення учнів; в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-09-2013, 10:40
УРОК 4

Тема. Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перла розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість.

Мета. Уміти з'ясовувати специфічні ознаки коломийки, спонукати до реалізації своїх творчих можливостей; формувати естетичні смаки; прище
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-09-2013, 10:38
 УРОКИ 2-3

Тема. Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні «Ой на горі да женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Висловлювання відомих людей про українські народні пісні, їхнє ідейно-художнє багатство. Жанрово-тематичне роз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-09-2013, 10:16
УРОК-ПІДСУМОК. БЕСІДА ПРО ТВОРИ, ЩО ВИВЧАЛИСЯ УПРОДОВЖ РОКУ й ВИКЛИКАЛИ НАЙБІЛЬШУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ Мета:     систематизувати та узагальнити вивчений учнями протягом навчального року учбовий матеріал, який стосувався знань по життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:52
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4 («МИ УКРАЇНЦІ») Мета:     виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із ви­вченої теми, закріпити їх; розвивати творче та логічне мис­лення, увагу, спостережливість, уміння застосовувати отри­манні знання під час виконання запропоновани
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:50
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. І. СЕНЧЕНКО. «РУБІН НА СОЛОМ'ЯНЦІ» Мета:     продовження знайомити школярів з письменниками рідного краю, зокрема з життям і творчістю І. Сенченка, проана­лізувати ідейний зміст його твору «Рубін на Солом'янці»; розвивати культуру зв'язного мовлення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:49
Меню
Архів матеріалів