ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. М. ТРУБЛАЇНІ. «ШХУНА "КОЛУМБ"» Мета: поширювати читацький кругозір шляхом ознайомлення з ідейно-художнім змістом творів позапрограмового, зокрема з повістю М. Трублаїні «Шхуна "Колумб"»; стисло опрацювати життєвий і творчий шлях письменника; розвива
Л. Кисельов. «Додому». Патріотичний мотив вірша. «Катерина». Вселюдське і національне значення образу української мадонни Мета: продовжити знайомити школярів з поетичною творчістю Кисельова, зокрема зосереджуючи увагу на ідейно-художньому аналізі віршів «Додому», «Катер
Л. Кисельов. Доля молодого поета. «Стати б хоч на менти лічені...», «Земля така гаряча» Мета: виразно і вдумливо читати програмові поезії Л. Кисельова, пояснити власне розуміння їхнього образного змісту, вміти коментувати художні засоби, пояснювати прихований, під- тексто
В. ГОЛОБОРОДЬКО «ЛЕЛЕКА». ОБРАЗ РІДНОЇ ХАТИ, ШЛЯХУ, ЛІРИЧНОГО ГЕРОЯ, ЛЕЛЕКИ Мета: розкрити ідейно-художній зміст фрагменту з поеми В. Голобородька «Лелека»; охарактеризувати образи твору (рідної хати, шляху, ліричного героя, лелеки); розвивати культуру зв'язного мовлення
В. ГОЛОБОРОДЬКО. «З ДИТИНСТВА: ДОЩ», «Я ВПЛЕТЕНИЙ...». ОСНОВНИЙ ПАФОС ПОЕЗІЙ Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю В. Голобородька, зокрема проаналізувати ідейно-художній зміст його програмних поезій, з'ясувати їх спрямованість, пояснити власне розуміння обра
В. ГОЛОБОРОДЬКО «МИ ЙДЕМО». ІДЕЙНИЙ ЗМІСТ ПОЕЗІЇ Мета: опрацьовуючи творчість В. Голобородька, проаналізувати його поезію «Ми йдемо», звертаючи увагу на її ідейно-художній зміст та спрямованість, визначити основний пафос твору; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам
В. Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. «Наша мова». Роль рідної мови в житті й долі кожної людини Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В.Голобородька, з'ясувати самобутність постаті поета у вітчизняній літературі, проаналізува
А. ДІМАРОВ. «БЛАКИТНА ДИТИНА». ВНУТРІШНЯ ГІДНІСТЬ І ПОВАГА ДО ЛЮДЕЙ - РИСИ ХАРАКТЕРУ ЮНОГО ГЕРОЯ, СТИМУЛИ ЙОГО ПОВЕДІНКИ Мета: охарактеризувати юного героя повісті А. Дімарова «Блакитна дитина»; з'ясувати його стосунки з людьми; вмотивувати стимули його поведінки; розв
А. Дімаров «Блакитна дитина». Доброта і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині Мета: аналізуючи ідейний зміст розділів повісті А. Дімарова «Блакитна дитина», дослідіть, як у творі зображені взаємостосунки в українській родині, на чому вони ґрунтуються;
А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». ДИНАМІЧНИЙ СЮЖЕТ, ПРОЗОРІСТЬ ТА ІРОНІЧНІСТЬ ОПОВІДІ, МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ Мета: продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст, спостерігати за динамічним сюжетом повісті, звертаючи увагу на прозорість та іронічність оповіді,
А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». АВТОБІОГРАФІЧНА ПОВІСТЬ («НА КОНІ Й ПІД КОНЕМ») Мета: ознайомити школярів з життям і творчістю А. Дімарова, стисло охарактеризувати автобіографічну повість-тетралогію «Блакитна дитина»; розпочати роботу над аналізом частини тетралогії «На кон
А. МАЛИШКО «ПРИХОДЯТЬ ПРЕДКИ». Ліризм поезій А. Малишка Мета: визначити особливості ліризму поетичних творів А. Малишка, проаналізувати його вірш «Приходять предки», з'ясувавши ідейно-тематичне спрямування, жанр, художні особливості даної поезії; розвивати вміння аргуме
А. МАЛИШКО. «СТЕЖИНА», «ВОГНИК». ПАТРІОТИЧНІ ПОЧУТТЯ. НАЙВИЩІ ДУХОВНІ ЦІННОСТІ В НИХ Мета: поглибити знання школярів про поетичну та пісенну творчість А. Малишка, зокрема проаналізувати його твори «Стежина», «Вогник», визначити їх ідейно-художнє спрямування і значиміст
А. МАЛИШКО - ВІДОМИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПОЕТ. «ПІСНЯ ПРО РУШНИК» Мета: ознайомити школярів з відомим українським поетом А. Малишком (його життєвим і творчим шляхом); охарактеризувати його пісенну творчість; проаналізувати твір поета «Пісня про рушник; розвивати вміння виразно
В. СИМОНЕНКО «ПЕРЕХОЖИЙ». ПРОБЛЕМА ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ Й НАТОВПУ Мета: розкрити алегоричний зміст вірша В. Симоненка «Перехожий», з'ясувати художні особливості поезії, її ідейно-тематичне спрямування; розвивати вміння грамотно висловлювати власні роздуми про сенс людськог
В. СИМОНЕНКО «ГЕЙ, НОВІ КОЛУМБИ Й МАГЕЛАНИ» Мета: проаналізувати програмову поезію В. Симоненка, звертаючи увагу на її ідейно-художній зміст, тематичну спрямованість, жанр та особливості композиції; розвивати уяву та логічне мислення, пам'ять, увагу, культуру зв'язного
В. СИМОНЕНКО «ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ - ЛЮДИНА?» ГРОМАДЯНСЬКИЙ МОТИВ У ПОЕЗІЇ Мета: продовжувати опрацьовувати поетичну спадщину В. Симоненка, зокрема визначити громадський мотив програмової поезії; розкрити її ідейну спрямованість; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, в
В. СИМОНЕНКО - «ЛИЦАР НА БІЛОМУ КОНІ» В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. «ЛЕБЕДІ МАТЕРИНСТВА» Мета: поглибити знання школярів про життєвий і творчий шлях В.Симоненка; проаналізувати його поетичний твір «Лебеді материнства», звертаючи увагу на його ідейно-художній та символічний з