ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. М. ТРУБЛАЇНІ. «ШХУНА "КОЛУМБ"» Мета:     поширювати читацький кругозір шляхом ознайомлення з ідейно-художнім змістом творів позапрограмового, зо­крема з повістю М. Трублаїні «Шхуна "Колумб"»; стисло опрацювати життєвий і творчий шлях письменника; роз­вива
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:48
Л. Кисельов. «Додому». Патріотичний мотив вірша. «Катерина». Вселюдське і національне значення образу української мадонни Мета:     продовжити знайомити школярів з поетичною творчістю Кисельова, зокрема зосереджуючи увагу на ідейно-худож­ньому аналізі віршів «Додому», «Катер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:46
Л. Кисельов. Доля молодого поета. «Стати б хоч на менти лічені...», «Земля така гаряча» Мета:     виразно і вдумливо читати програмові поезії Л. Кисельова, пояснити власне розуміння їхнього образного змісту, вміти коментувати художні засоби, пояснювати прихований, під- тексто
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:31
В. ГОЛОБОРОДЬКО «ЛЕЛЕКА». ОБРАЗ РІДНОЇ ХАТИ, ШЛЯХУ, ЛІРИЧНОГО ГЕРОЯ, ЛЕЛЕКИ Мета:     розкрити ідейно-художній зміст фрагменту з поеми В. Голобородька «Лелека»; охарактеризувати образи твору (рідної хати, шляху, ліричного героя, лелеки); розвивати культуру зв'язного мовлення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:23
В. ГОЛОБОРОДЬКО. «З ДИТИНСТВА: ДОЩ», «Я ВПЛЕТЕНИЙ...». ОСНОВНИЙ ПАФОС ПОЕЗІЙ Мета:     продовжити знайомити школярів з творчістю В. Голобородь­ка, зокрема проаналізувати ідейно-художній зміст його про­грамних поезій, з'ясувати їх спрямованість, пояснити власне розуміння обра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:21
В. ГОЛОБОРОДЬКО «МИ ЙДЕМО». ІДЕЙНИЙ ЗМІСТ ПОЕЗІЇ Мета:     опрацьовуючи творчість В. Голобородька, проаналізувати його поезію «Ми йдемо», звертаючи увагу на її ідейно-ху­дожній зміст та спрямованість, визначити основний пафос твору; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:19
В. Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. «Наша мова». Роль рідної мови в житті й долі кожної людини Мета:     ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В.Голобородька, з'ясувати самобутність постаті поета у вітчиз­няній літературі, проаналізува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:18
А. ДІМАРОВ. «БЛАКИТНА ДИТИНА». ВНУТРІШНЯ ГІДНІСТЬ І ПОВАГА ДО ЛЮДЕЙ - РИСИ ХАРАКТЕРУ ЮНОГО ГЕРОЯ, СТИМУЛИ ЙОГО ПОВЕДІНКИ Мета:     охарактеризувати юного героя повісті А. Дімарова «Блакит­на дитина»; з'ясувати його стосунки з людьми; вмотивува­ти стимули його поведінки; розв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:14
А. Дімаров «Блакитна дитина». Доброта і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині Мета:     аналізуючи ідейний зміст розділів повісті А. Дімарова «Бла­китна дитина», дослідіть, як у творі зображені взаємостосун­ки в українській родині, на чому вони ґрунтуються;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:10
А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». ДИНАМІЧНИЙ СЮЖЕТ, ПРОЗОРІСТЬ ТА ІРОНІЧНІСТЬ ОПОВІДІ, МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ Мета:     продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст, спостері­гати за динамічним сюжетом повісті, звертаючи увагу на про­зорість та іронічність оповіді,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:08
А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». АВТОБІОГРАФІЧНА ПОВІСТЬ («НА КОНІ Й ПІД КОНЕМ») Мета:     ознайомити школярів з життям і творчістю А. Дімарова, стисло охарактеризувати автобіографічну повість-тетралогію «Блакитна дитина»; розпочати роботу над аналізом частини тетралогії «На кон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:07
А. МАЛИШКО «ПРИХОДЯТЬ ПРЕДКИ». Ліризм поезій А. Малишка Мета:     визначити особливості ліризму поетичних творів А. Ма­лишка, проаналізувати його вірш «Приходять предки», з'я­сувавши ідейно-тематичне спрямування, жанр, художні особливості даної поезії; розвивати вміння аргуме
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:05
А. МАЛИШКО. «СТЕЖИНА», «ВОГНИК». ПАТРІОТИЧНІ ПОЧУТТЯ. НАЙВИЩІ ДУХОВНІ ЦІННОСТІ В НИХ Мета:     поглибити знання школярів про поетичну та пісенну твор­чість А. Малишка, зокрема проаналізувати його твори «Сте­жина», «Вогник», визначити їх ідейно-художнє спрямування і значиміст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:04
А. МАЛИШКО - ВІДОМИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПОЕТ. «ПІСНЯ ПРО РУШНИК» Мета:     ознайомити школярів з відомим українським поетом А. Ма­лишком (його життєвим і творчим шляхом); охарактери­зувати його пісенну творчість; проаналізувати твір поета «Пісня про рушник; розвивати вміння виразно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:01
В. СИМОНЕНКО «ПЕРЕХОЖИЙ». ПРОБЛЕМА ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ Й НАТОВПУ Мета:     розкрити алегоричний зміст вірша В. Симоненка «Пере­хожий», з'ясувати художні особливості поезії, її ідейно-те­матичне спрямування; розвивати вміння грамотно вислов­лювати власні роздуми про сенс людськог
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:00
В. СИМОНЕНКО «ГЕЙ, НОВІ КОЛУМБИ Й МАГЕЛАНИ» Мета:     проаналізувати програмову поезію В. Симоненка, звертаючи увагу на її ідейно-художній зміст, тематичну спрямованість, жанр та особливості композиції; розвивати уяву та логіч­не мислення, пам'ять, увагу, культуру зв'язного
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:59
В. СИМОНЕНКО «ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ - ЛЮДИНА?» ГРОМАДЯНСЬКИЙ МОТИВ У ПОЕЗІЇ Мета:     продовжувати опрацьовувати поетичну спадщину В. Симо­ненка, зокрема визначити громадський мотив програмової поезії; розкрити її ідейну спрямованість; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:58
В. СИМОНЕНКО - «ЛИЦАР НА БІЛОМУ КОНІ» В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. «ЛЕБЕДІ МАТЕРИНСТВА» Мета:     поглибити знання школярів про життєвий і творчий шлях В.Симоненка; проаналізувати його поетичний твір «Лебеді материнства», звертаючи увагу на його ідейно-художній та символічний з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:57
Меню
Архів матеріалів