ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3 («ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ ЛЮДИНА?») Мета:     виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із ви­вченої теми, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, логіч­не мислення, вміння застосовувати отриманні знання під час виконання запропонованих завдан
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:55
Л. ПОНОМАРЕНКО «ГЕР ПЕРЕМОЖЕНИЙ». НАСКРІЗНИЙ ГУМАНІСТИЧНИЙ ПАФОС НОВЕЛИ Мета:     стисло ознайомити школярів з життям і творчістю Л.Пономаренко, проаналізувати її новелу «Гер переможений», ви­значаючи наскрізний гуманістичний пафос твору; розвивати вміння грамотно висловлюва
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:54
Є. ГУЦАЛО. ОПОВІДАННЯ ТА ПОВІСТІ (Є. ГУЦАЛО «ПЕРЕБИТЕ КРИЛО») Мета:     поглибити знання учнів про творчу майстерність Є. Гуца­ла, ознайомитися з його твором «Перебите крило», з'ясову­ючи ідейно-художнє спрямування оповідання, його зміст; розвивати читацький смак школярів, ї
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:51
ВИСЛОВЛЕННЯ ВЛАСНОЇ ВЕРСІЇ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ПОДІЙ ТВОРУ Є. ГУЦАЛА «СІМ'Я ДИКОЇ КАЧКИ» Мета:     навчити школярів висловлювати власні думки, зокрема версії подальшого розвитку подій твору Є. Гуцала «Сім'я дикої качки»; закріпити знання, які учні отримали на по­передніх зан
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 13:01
Є. ГУЦАЛО «СІМ'Я ДИКОЇ КАЧКИ». ЛЮДСЬКА ДОБРОТА І ЖОРСТОКІСТЬ, МИЛОСЕРДЯ І СПРАВЖНЯ ТУРБОТА ПРО ПРИРОДУ Мета:     дослідити, як у творі Є. Гуцала «Сім'я дикої качки» на прикла­ді героїв оповідання зображена людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:59
Є. ГУЦАЛО «СІМ'Я ДИКОЇ КАЧКИ». ТВІР ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ КРІЗЬ ПРИЗМУ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ПРОБЛЕМ Мета:     поглиблення знань школярів про життєвий і творчий шлях Є.Гуцала, ознайомитися з його твором «Сім'я дикої качки», з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, особливості ком­позиц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:58
Б. ХАРЧУК «ПЛАНЕТНИК». ДОБРО І ЗЛО В ПОВІСТІ, В СУЧАСНОМУ СВІТІ І В ЛЮДИНІ Мета:     опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті «Планетник», дослідити, як у творі відтворено добро і зло, а також в сучас­ному світі і в людині; охарактеризувати образ Планетника, проаналізувати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:56
Б. ХАРЧУК «ПЛАНЕТНИК». РОЗДУМИ ПРО СЕНС людського життя, МОРАЛЬНИЙ ВИБІР КОЖНОЇ ЛЮДИНИ Мета:     на прикладі твору Б. Харчука «Планетник» дослідити, як автор примушує читача замислитися над сенсом людського життя, моральний вибір кожної людини; розглядати і ко­ментувати сюжет
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:54
Б. ХАРЧУК. «ПЛАНЕТНИК». КАЗКОВЕ І РЕАЛІСТИЧНЕ В ПОВІСТІ-ПРИТЧІ, ЧАС ТЕПЕРІШНІЙ І МАЙБУТНІЙ У НІЙ Мета:     ознайомити школярів з життям і творчістю Б. Харчука, роз­почати опрацьовувати його твір «Планетник», звертаючи увагу на казкове і реалістичне, теперішній і минулий час
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:53
Л. КОСТЕНКО «КРИЛА» Мета:     на прикладі поезії «Крила» розкрити духовне наповнення людини — її «крилатість», що проявляється індивідуально, звертаючи увагу на духовне багатство як найбільший скарб у її житті; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки (зокрема, про
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:51
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ Мета:     вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану тематику, яка охоплює знання учнів зміс­ту вже вивчених програмових творів художньої літератури; розвивати творчі здібності, спостережливість, л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:43
Б. ЛЕПКИЙ. «МИШКА (КАЗКА ДЛЯ ДІТЕЙ: ДЛЯ МАЛИХ І ВЕЛИКИХ)». ТРАГІЧНА І КОМІЧНА СИТУАЦІЇ, ЇХНЯ РОЛЬ У РОЗКРИТТІ ГОЛОВНОЇ ДУМКИ, МОРАЛІ Мета:     на прикладі твору Б. Лепкого «Мишка» розкрити трагічну і комічну ситуації, їхню роль у втіленні головної думки, притчової моралі і з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:41
Б. ЛЕПКИЙ. КОРОТКО ПРО ПИСЬМЕННИКА. «ЦВІТ ЩАСТЯ». ПРАГНЕННЯ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ БУТИ ЩАСЛИВОЮ Мета:     ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом Б. Леп­кого, проаналізувати твір «Цвіт щастя», дослідити реальне і уявне в новелі; схарактеризувати образ хлопчика, його вну­тріш
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:39
О. СТОРОЖЕНКО «СКАРБ». СКАРБ - УЗАГАЛЬНЕНИЙ ОБРАЗ ЩАСТЯ. ПОВЧАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР ОПОВІДАННЯ Мета:     продовжувати опрацьовувати ідейно-художній зміст тво­ру О.Стороженко «Скарб», звертаючи при цьому увагу на скарб як узагальнений образ щастя, з'ясовуючи повчальний характер опов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:37
СТОРОЖЕНКО. КОРОТКО ПРО АВТОРА. «СКАРБ». МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ОПОВІДАННЯ Мета:     ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом О.Стороженка; визначити ідейно-тематичне спрямування його твору «Скарб»; дослідити морально-етичні проблеми в опо­віданні; поглибити знання
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:35
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 «ПРО ДАЛЕКІ МИНУЛІ ЧАСИ» Мета:     виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із ви­вченої теми, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, логіч­не мислення, творчу уяву; вміння під час виконання прак­тичних завдань; застосовувати здобуті
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:34
Г. Тютюнник «Климко». ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ КЛИМКА Мета:     охарактеризувати образ Климка — головного героя пові­сті, опрацювати ідейно-художній зміст V, УІ розділів твору; розвивати вміння грамотно висловлювати власні роздуми, спостереження, аргументувати свої твердження,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:33
Г. Тютюнник «КЛИМКО». МОРАЛЬНО-ЕТИЧШ УРОКИ ДОБРОТИ, ЧУЙНОСТІ ТУРБОТИ ПРО РІДНИХ Мета:     через художнє слово осмислити та сприйняти моральноетичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на при­кладі взаємостосунків героїв твору Г. Тютюнника «Климко»; опрацювати ідейний
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:31
Меню
Архів матеріалів