Г. Тютюнник «Климко». ОСОБИСТЕ життя АВТОРА I СЮЖЕТ ТВОРУ Мета:     опрацьовуючи зміст твору, дослідити, як особисте життя автора пов'язане із сюжетом його повісті, проаналізувати ідейний зміст ІІІ розділу твору; розвивати виразне читан­ня твору, уяву школярів, їх логічне ми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 12:29
Г. ТЮТЮННИК «КЛИМКО». ВОЄННЕ ДИТИНСТВО в ПОВІСТІ Мета:     продовжити опрацьовувати ідейний зміст твору Г. Тютюн­ника «Климко», зосереджуючи увагу на ІІ розділі повісті; дослідити, як у творі відображено воєнне дитинство; розви­вати культуру зв'язного мовлення, логічне мислен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 08:20
Г. Тютюнник. КОРОТКО ПРО ПИСЬМЕННИКА. «КЛИМКО». ІДЕЙНИЙ ЗМІСТ ТВОРУ Мета:     поглибити знання про життєвий і творчий шлях Г. Тютюн­ника, визначити особливості його таланту; з'ясувати ідей­ний зміст твору «Климко», а також ідейно-тематичне спря­мування та історію написання п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 08:18
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика Мета:     охарактеризувати головного героя автобіографічної повісті, акцентувати увагу на ролі оточення щодо формування осо­бистості Михайлика; опрацювати ідейний зміст ІХ розді­лу повісті; з'ясув
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 08:16
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Символ образу гусей-лебедів. Інші образи твору (дід, батьки, подружка люба) Мета:     продовжити роботу над опрацюванням змісту повісті, зокрема звертаючи увагу на її VII, VIII розділи; з'ясувати символіч­ний образ гусей-лебедів; схарактер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 08:12
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців у творі Мета:     через художнє слово пояснити учням, як письменник на­ магається яскраво відобразити звичаї та традиції україн­ського народу в повісті; продовжити знайомство школярів із змістом твору, опрацьовуюч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 08:08
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі Мета:     продовжити знайомити школярів із змістом твору, зокрема його III, IV розділами; дослідити, як у творі поєднується світ природи зі світом головного героя твору у його вчин­ках, поведінці,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 08:07
Михайло Стельмах. Автобіографічна повість про Дитинство. «Гуси-лебеді летять» Мета:    ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом М. Стель­маха, з'ясувати особливості програмної автобіографічної по­вісті; опрацювати ідейний зміст її І та ІІ розділів; розвивати естетичні сма
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 21:52
А. ЧАЙКОВСЬКИЙ «ЗА СЕСТРОЮ». ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ ПАВЛУСЯ Мета:    опрацьовуючи ідейно-художній зміст VII—ІХ розділів твору, також звернути увагу на особливості використання фоль­клорних мотивів і засобів у повісті; охарактеризувати образ головного героя твору Павлуся Судака; ро
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 21:49
А. ЧАЙКОВСЬКИЙ «ЗА СЕСТРОЮ». БЛАГОРОДСТВО, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, МУЖНІСТЬ, ВІРНІСТЬ, ЖИТТЄЛЮБСТВО ЗАПОРОЗЬКИХ КОЗАКІВ Мета:    продовжити опрацьовувати зміст твору, зосереджуючи увагу на V, V розділах повісті; дослідити, як на прикладі козаків розкриваються кращі риси характеру укра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 21:42
А. ЧАЙКОВСЬКИЙ «ЗА СЕСТРОЮ». НАПРУЖЕНИЙ ДИНАМІЧНИЙ СЮЖЕТ ГЕРОїКО-РОМАНТИЧНОї ПОВІСТІ Мета:    продовжити роботу над опрацюванням ідейно-художньо­го змісту повісті, зокрема проаналізувати ІІІ, FV розділи твору; дослідити і виявити особливості динаміки сюжету «За сестрою»; розвивати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 21:40
Андрій Чайковський. Коротко про митця. «ЗА СЕСТРОЮ». Відтворення історичних подій з позицій гуманізму Мета:    ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом А.Чайковського, розпочати роботу над ідейним змістом твору «За сестрою» (І, ІІ част.), з'ясувати історію написання повіст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:24
Т. ШЕВЧЕНКО. «ЗАПОВІТ» - ТВІР, ЩО ЄДНАЄ МИНУЛЕ, ТЕПЕРІШНЄ І МАЙБУТНЄ Мета:    ознайомити учнів з твором Т. Шевченка «Заповіт», зробити ідейно-художній аналіз даної поезії; визначити, які факти з життя поета покладені в основу вірша; прослідкувати, як у творі розкривається полум'ян
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:21
Т. ШЕВЧЕНКО «ТОПОЛЯ». РОМАНТИЧНА ІДЕЯ НЕЗНИЩЕННОСТІ СПРАВЖНЬОГО КОХАННЯ, КРАСИ, ВІРНОСТІ Мета:    продовжити знайомити школярів з творчістю видатного Кобзаря, зосередивши увагу на його романтичному творі «Тополя»; визначити його ідейно-тематичну спрямованість, проаналізувати казк
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:19
Т. ШЕВЧЕНКО. ТВОРЧЕ ЖИТТЯ ПОЕТА. «МЕНІ ТРИНАДЦЯТИЙ МИНАЛО». ЗМІНА ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ НЕЗАХИЩЕНОї ДИТЯЧОЇ ДУШІ У ВЕЛИКОМУ І СКЛАДНОМУ СВІТІ Мета:    поглибити знання учнів про життя і творчість Т. Шевченка, проаналізувати його автобіографічний програмовий твір, в якому прослідковуєт
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:18
І. ФРАНКО «ЗАХАР БЕРКУТ». ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ЛЮДИНИ У ВИРІШАЛЬНІЙ СИТУАЦІЇ. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ ЗАХАРА БЕРКУТА Мета:    продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст повісті (ІХ розділ); охарактеризувати образ Захара Беркута, добираю­чи відповідні цитати, фактичний матеріал з тв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:16
І. ФРАНКО «ЗАХАР БЕРКУТ». ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ ТУГАРА ВОВКА Мета:    охарактеризувати образ Тугара Вовка, його прибічників, добираючи переконливі факти, обґрунтування; зробити ідейно-художній аналіз VII, VIII розділів повісті; сприяти виробленню в учнів навичок аналізувати образ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:13
І. ФРАНКО «ЗАХАР БЕРКУТ». ПАТРІОТИЧНИЙ МОТИВ, ЙОГО ЗВ'ЯЗОК З РОЗГОРТАННЯМ СЮЖЕТУ. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗІВ МАКСИМА, МИРОСЛАВИ Мета:    продовжити аналіз ідейно-художнього змісту повісті І. Фран­ка «Захар Беркут» (V, VI розд.), охарактеризувати образи Максима, Мирослави; розвивати і
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:09
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали