І. ФРАНКО «ЗАХАР БЕРКУТ». ЗМАЛЮВАННЯ ГЕРОЇЧНОЇ БОРОТЬБИ РУСИЧІВ ПРОТИ МОНГОЛО-ТАТАРСЬКИХ НАПАДНИКІВ Мета:    опрацювати ідейно-художній зміст ІІІ та ІV розділів пові­сті; дослідити, як у творі зображується героїчна боротьба русичів проти монголо-татарських нападників; розвивати л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:07
ІВАН ФРАНКО. КОРОТКІ ВІДОМОСТІ ПРО МИТЦЯ. «ЗАХАР БЕРКУТ». ІСТОРИЧНА ОСНОВА ТВОРУ Мета:    поглибити набуті раніше знання учнів про І. Франка —кла­сика, людину надзвичайної працьовитості та енциклопе­дичних знань, розпочати роботу над ідейним змістом твору «Захар Беркут»; розкрити
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 18:04
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РАБОТА № 1 «ВСТУП. ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ» Мета:    за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розви­вати увагу, пам'ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знанн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:59
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. К. ПЕРЕЛІСНА «ТРИ ПРАВДИ» Мета:    продовжити знайомити школярів з життєвим і творчим шля­хом письменників рідного краю, серед яких — Катерина Перелісна; проаналізувати її твір «Три правди», досліджу­ючи його проблематику, ідейний зміст; розвивати пам'ять
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:57
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. С. ВАСИЛЬЧЕНКО «ОЛИВ'ЯНИЙ ПЕРСТЕНЬ» Мета:    поглибити знання учнів про життя і творчість С. Васильчен­ка, ознайомитися з його повістю «Олив'яний перстень», опра­цювати зміст твору, з'ясувати його ідейно-тематичне спряму­вання; залучати учнів до читання художн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:54
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПИСЬМОВА РОБОТА ПРО РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПІСНІ В ЖИТТІ НАРОДУ Мета:    виконуючи письмову роботу, перевірити знання учнів про народні соціально-побутові пісні, їх особливості і призначення; вміти грамотно висловлювати власні думки щодо ролі народ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:52
КОЛОМИЙКИ «ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДІ», «ЖАРТІВЛИВІ КОЛОМИЙКИ» - «ПЕРЛИ РОЗСИПАНОГО НАМИСТА» Мета:    ознайомити школярів з новим для них пісенним жанром —коломийкою, з'ясувати їх особливість, побудову, ритм, про­аналізувати програмові коломийки, визначивши їх ідейно- тематичне спрямування
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:50
ТРАГІЧНИЙ І ГЕРОЇЧНИЙ ПАФОС КОЗАЦЬКИХ ПІСЕНЬ «ОЙ НА ГОРІ ТА ЖЕНЦІ ЖНУТЬ», «СТОЇТЬ ЯВІР НАД ВОДОЮ», «ГОМІН, ГОМІН ПО ДІБРОВІ» Мета:    ознайомити школярів з особливостями козацьких пісень, з'ясувати їх трагічний і героїчний пафос; проаналізувати програмові пісні про козацтво; роз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:48
Соціально-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Чумацька пісня «Ой у степу криниченька» Мета:    продовжити знайомити школярів з різновидами народних пісень, їх особливостями і призначенням; проаналізувати чумацьку пісню «Ой у степу криниченька»; активізува­ти сло
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:46
Позакласне читання. А. Кащенко «Над Кодацьким порогом» Мета:    продовжити знайомити школярів з історичним минулим на­шого рідного краю, народу на прикладі твору А. Кащенка «Над Кодацьким порогом»; стисло опрацювати відомості про життєвий і творчий шлях письменника; з'ясувати іде
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:43
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником Мета:    визначити зв'язок художньої літератури з іншими видами мистецтва, з'ясувати функції літератури, її місце в житті людини; розвивати культуру зв'язного мовлення та вміння грамотно вислов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:40
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали