План конспект 8 клас українська література Урок №7. Пісні Марусі Чурай: «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...». Популярність пісень, фольклорна основа, народнопоетичні образи
План конспект з української літератури 8 клас Урок №4. Тема: Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою, їх характеристика Мета: на прикладі програмових історичних пісень розкрити образи народних оборонців рідної землі, визначити провідні мотиви пісень, зроби
План конспект з української літератури 8 клас Урок №3. Тема: Історичні пісні про боротьбу українського народу проти соціального та національного гніту «Ой Морозе, Морозенку…», «Максим козак Залізняк». Мета: продовжити знайомити школярів з історичними піснями; проаналізувати ідейно-художній зміст
Тема. ПРЗМ №2. Твір-роздум за поемою «Слово про похід Ігорів». Мета: навчити учнів писати оригінальні творчі роботи, добираючи відповідні матеріали з поеми; розвивати навички самостійного логічного мислення, писемного мовлення; виховувати почуття патріотизму, впевненість у своїх силах при висві
План конспект уроку з української літератури 8 клас Тема. «Слово про похід Ігорів». Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. Мета: навчити учнів аналізувати, характеризувати образи руських князів; формувати вміння висловлювати власні міркування щодо вчинків героїв; в
Тема. Олег Чорногуз. «Як поводитись у кіно» Мета: ознайомити школярів з програмовим сатиричним оповіданням сучасного письменника-гумориста, які спонукають до роздумів про довколишній світ і себе в ньому, опрацювати ідейний зміст цього твору; розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння з
8 клас Тема: Олег Чорногуз. Сучасний письменник-гуморист. «Як вибирати ім’я» Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом сучасного письменника-гумориста О. Чорногуза; проаналізувати його твір «Як вибирати ім’я», пов’язуючи його із сучасним життям; розвивати вміння визначати головну д
8 клас В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричний образ коня Шептала. Мета: допомогти учням розкрити алегоричний образ коня Шептала, світоглядну глибину твору; розвивати мовлення, мислення учнів; удосконалювати вміння аналізувати художній твір; виховувати прагнення до «самобуття» особистості.
8 клас
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії
Мета: ознайомити учнів із змістом оповідання «Білий кінь Шептало», порушеними автором проблемами; удосконалювати вміння учнів визначати тему та і
8 клас В. Дрозд. «Ирій». Стилістичні прийоми художнього письма, поєднанняуявного з реальним, їх роль у сюжеті, в донесенні основних ідей, мотивів у повісті Мета: опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті, дослідити та з’ясувати, яким чином у творі поєднується уявне з реалістичним, наводя
8 клас Володимир Дрозд. "Ирій”. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. "Ирій” – химерна повість про неповторний світ юності , про вічне і швидкоплинне в житті Мета: ознайомити учнів з біографією та творчістю Володимира Дрозда, змістом повісті «Ирій»; аналізуючи твір В. Дрозда, з
ЛIТЕРАТУРА 8 КЛАС
Урок 56 Дата: 11.04
Вчитель: Заречная Татьяна Николаевна
Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни.
Мета: розкрити найважливіші риси характеру Роксоляни, головної
8 клас ЗМ № 3-4. Осип Назарук. «Роксоляна». Контрольний письмовий твір «Що значить служити Богові і людям?». Мета: удосконалити вміння висловлювати власну думку, добирати матеріал до твору, продумувати композицію; розвивати логічне мислення; сприяти поповненню словникового запасу учнів;
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Характеристика образу Роксоляни Мета: Опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті, охарактеризувати образ головної героїні твору; розвивати вміння висловлювати свої судження про вчинки людей, описані в повісті, узагальнювати, порівнювати, давати власну оцінк
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни Мета уроку: допомогти учням розкрити в образі Роксоляни незалежну вдачу, щирість у стосунках з людьми, природний розум, вроду, розвивати вміння знаходити художні засоби, за
Тема: Калейдоскоп знань за творчістю Лесі Українки, 8 клас. Як я умру, на світі запалає Покинутий вогонь моїх пісень Леся Українка. Мета уроку: узагальнити пройдений матеріал за творчістю Лесі Украї
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Проблема кохання і служіння народові Мета уроку:розкрити проблему кохання та служіння народові у повісті О.Назарука «Роксоляна»; розвивати спостережливість, синтетико-аналітичне мислення; виховувати повагу до історичного минулого рідного краю, гордість за наших
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Події історичної доби ХVІ ст Мета: ознайомити школярів із життєвим і творчим шляхом О. Назарука; дослідити, як події історичної доби XVI ст. зображені в його програмовій повісті «Роксоляна»; осмислити різницю створення у творі історичних фактів та художнього