8 клас Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії Мета: продовжити роботу над текстом твору «Дорогою ціною»; дослідити особливості його сюжету і композиції, багатство поетичної мови; аналізу
8 клас Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди. Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною Мета: Ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом М. Коцюбинсь
8 клас Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії Мета: удосконалювати навички аналізу образів повісті; розвив
8 клас
Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди. Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною
Мета: Ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом М. К
І. КАРПЕНКО-КАРИЙ «Сто тисяч». Проблема влади грошей — наскрізна й «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного змалювання
Мета: дослідити проблему влади грошей у п?єсі І. Карпенка-Карого «Сто тисяч», визначити актуальність проблем комедії для сучасного життя; розвивати в учнів н
8 клас
«Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи»
Мета: Продовжити знайомити школярів із програмовим твором І. Карпенка-Карого (II дією); осмислити актуальність проблем комедії для сучасного життя; вчити учнів аналізувати драматичні твори; розвивати культуру зв'язног
Українські історичні пісні 8 клас
Тема: Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками ("Зажурилась Україна", Та ой же як крикнув козак Сірко").
Мета: пригадати історичні відомості про часи, змальовані в піснях; виробляти в учнів уміння й навички виразно і вдумливо
8 клас
Іван Малкович «Свічечка букви ї», «Музика, що пішла». Глибокі роздуми сучасного поета про те, якою повинна бути людина
Мета: ознайомити учнів із поезіями Івана Малковича, навчати виразно й усвідомлено читати його вірші, вміти аналізувати їх прихований зміст, переданий за допомо
8 клас
Оптимізм, впевненість у правильності обраного шляху в поезії В. Підпалого «Запросини»
Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю В. Підпалого; розкрити алегорію образів вірша «Запросини»; розвивати навички виразного читання неримованої поезії; вчити учнів словесно відтворювати
8 клас
Володимир Підпалий. Щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші «Тиха елегія»
Мета: ознайомити учнів із цікавими фактами життя В. Підпалого. змістом поезії «Тиха елегія»; розкрити щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші; удосконалювати навички виразного читан
План конспект Леся Українка «Давня казка». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві та суть людського щастя
Мета: Продовжити опрацювання ідейно-художнього змісту поеми-казки, зосереджуючи увагу на проблемах і мотивах твору; охарактеризувати образи героїв, порівнюючи їх; розвивати культуру зв
Мета: продовжити знайомити школярів з поетичною творчістю Лесі Українки, зосереджуючи увагу на вірші «Давня весна»; з'ясувати його ідейно-художню цінність; розвивати культуру зв'язного мовлення, логічного мислення, вміння виразно читати художні твори, аналізувати їх зміст, формувати естетичні смаки;
План конспект Б. Олійник. «Ринг». Філософія чину і мудрості
Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю письменника, проаналізувати поезію «Ринг», з’ясувати її ідейно-художній зміст; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне і абстрактне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, умі
Мета: проаналізувати ідейно-художній зміст поезії в контексті біографії письменника; визначити мотиви її написання; розвивати вміння виразно і вдумливо читати вірш поета, коментувати основні ідеї, художні засоби поезії; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати в учнів любов до творчості Ве
8 клас
Патріотичний пафос поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну»
Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В. Сосюри; опрацювати ідейно - художній зміст твору поета «Любіть Україну»; розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, спостереження, робити висновки, узагальню