План конспект уроку з української літератури 9 клас УРОК № 4 Тема: Весілля — один із провідних жанрів родинно-обрядової творчості. Основні етапи весілля та їхній пісенний супровід. Весільні пісні "До бору, дружечки, до бору, "А брат сестрицю та й розплітає", "Розвий, сосно, сі
Урок № 4 Тема. Українське весілля — один із провідних жанрів родинно-обрядової творчості. Основні етапи весілля. Весільні пісні. Використання елементів народної обрядовості у творах українських письменників Мета: ознайомити учнів з обрядом українського весілля та його основними етапами як одним
Урок № 2 Тема. Усна народна творчість. Процес виникнення фольклору. Багатство і розмаїття українського фольклору (повторення і узагальнення вивченого). Види родинно-побутових пісень Мета: розкрити роль фольклору в житті українського народу, повторити та узагальнити вивчене про багатство і розма
Урок № 1 "Вступ. Роль і місце літератури в житті нації. Розвиток літератури. Творча індивідуальність митця. Аналіз художнього твору" Мета: розкрити учням значення літератури в житті нації; ознайомити з періодизацією розвитку літератури; формувати вміння пояснювати відмінність усної словесності
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4. «З ЛІТЕРАТУРИ XX ст.» Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отриманні знання і застосовувати їх
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. І. ЛИПА. «МАТИ» Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю І. Липи, зокрема з притчами митця, зосереджуючи увагу на ідейно-художньому аналізу програмового твору «Мати»; розвивати культуру зв'язного мовлення, логічне мислення, увагу, вміння характеризувати г
І. ЛИПА. ЖИТТЄВА БІОГРАФІЯ «У НЕВІДОМУ ПУТЬ» Мета: поглибити знання школярів про життя і творчість І. Липи, дізнатися про «практичний ідеалізм» пись- менника-борця; опрацювати ідейно-художній зміст програмового твору письменника «У невідому путь»; розвивати пам'ять, увагу, спостере
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. ЖИТТЯ і ТВОРЧІСТЬ X. Д. АЛЧЕВСЬКОЇ Мета: продовжити знайомити школярів з митцями слова рідного краю, зокрема з життям і творчим доробком видатної харківської письменниці X. Д. Алчевської; розвивати культуру зв'язного мовлення, читацький кругозір, навички анал
В. ГЕРАСИМ'ЮК. СПОВІДЬ ДУШІ У ВІРШАХ СУЧАСНОГО ПОЕТА («ЧОЛОВІЧИЙ ТАНЕЦЬ», «ПЕРШИЙ СНІГ», «ЖИВА ВАТРА») Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю О. Герасим'юка, здійснити художній аналіз його програмових поезій, визначити, яким чином у них відтворені роздуми письменника про повн
ВІЗУАЛЬНА (ЗОРОВА) ПОЕЗІЯ СЬОГОДНІ (М. МІРОШНИЧЕНКО, В. ЖЕНЧЕНКО, М. САРМА-СОКОЛОВСЬКИЙ, А. МОЙСІЄНКО) Мета: ознайомити учнів з особливостями візуальної (зорової) поезії на сучасному етапі, стисло охарактеризувати життєвий і творчий шляхи представників такого мистецтва та проаналі
І. БАГРЯНИЙ «ТИГРОЛОВИ». СИЛЬНИЙ ТИП УКРАЇНСЬКОЇ ЛЮДИНИ - ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ ПИСЬМЕННИКА Мета: продовжити опрацьовувати зміст пригодницького роману, визначаючи основні ідеї, мотиви твору, роль патріотизму в його сюжеті; охарактеризувати головного героя роману як сильного типу українсько
І. БАГРЯНИЙ «ТИГРОЛОВИ». ГУМАНІСТИЧНА ІДЕЯ ПЕРЕМОГИ ДОБРА НАД ЗЛОМ Мета: опрацьовуючи ідейний зміст твору «Тигролови», звернути увагу на розкриття гуманістичної ідеї перемоги добра над злом, охарактеризувати родину Сірків, виявити її значення у життєвій долі головного героя твору;
І. БАГРЯНИЙ - ОДИН ІЗ НАЙТАЛАНОВИТІШИХ ІЗ КОГОРТИ ПИСЬМЕННИКІВ-ЕМІГРАНТІВ. «ТИГРОЛОВИ» - АВАНТЮРНО-ПРИГОДНИЦЬКИЙ РОМАН Мета: ознайомити школярів з життям і творчістю письменника-емігранта І. Багряного, з'ясувати особливості ідейно-тематичного спрямування «Тигроловів», його жанр, ко
ВСТУП. БЕСІДА. ЛІТЕРАТУРА XX ст. - МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА Мета: охарактеризувати літературу XX ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, стильове розмаїття, дослідити непростий шлях розвитку; розвива
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. («НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА: М. ГОГОЛЬ, Т. ШЕВЧЕНКО, П. КУЛІШ, МАРКО ВОВЧОК») Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, творчі здібності
МАРКО ВОВЧОК «МАКСИМ ТРИМАЧ». ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА ВИНИ ЯК УСЕЛЮДСЬКЕ ПОЧУТТЯ Мета: продовжити опрацювання ідейно-художнього змісту оповідання, досліджуючи причину заборони М. Тримача на одруження Катрі із Семеном, акцентуючи увагу на почуття відповідальності та вини як усел
МАРКО ВОВЧОК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МАКСИМ ТРИМАЧ». РОМАНТИЧНІСТЬ ТВОРУ, ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО СЮЖЕТУ, ХАРАКТЕРОТВОРЕННЯ Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом Марка Вовчка, опрацювати ідейний зміст «Максим Тримач», визначаючи жанр твору, ознаки романтизму в ньому, особлив