І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «ЕНЕЇДА». ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ. НАЦІОНАЛЬНИЙ КОЛОРИТ. ПРОБЛЕМИ І МОТИВИ ТВОРУ. ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ, ЩО УОСОБЛЮЮТЬ САМОДЕРЖАВСТВО, ПАНІВ, ЧИНОВНИКІВ, ДУХОВЕНСТВО Мета:   розкрити історію написання поеми І. Котляревського «Енеїда», її ідейно-тематичну спрямованість, пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:52
НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. СУСПІЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ОБСТАВИНИ НАПРИКІНЦІ XVIII ст. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО Мета:   охарактеризувати суспільно-історичний контекст становлення нової української літератури; з'ясува­ти причини духовного поневолення нації, особли­вості розвитку фо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:49
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1. ВСТУП. УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ. ДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Мета:   за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, за­кріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, спритність, рішучість, уміння акумулювати о
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:47
Г. СКОВОРОДА. БІБЛІЙНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ. «ВСТУПНІ ДВЕРІ ДО ХРИСТИЯНСЬКОЇ ДОБРОНРАВНОСТІ», АФОРИЗМИ Мета:   дослідити й осмислити основи Біблії у творчості Г. Сковороди; опрацювати зміст програмового філо­софського трактату; вміти коментувати смисл афо­ризмів письменника; розвивати лог
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:45
Г. СКОВОРОДА. «САД БОЖЕСТВЕННИХ ПІСЕНЬ», «ВСЯКОМУ ГОРОДУ НРАВ І ПРАВА, «DE LIBERTATE» Мета:   продовжити знайомити школярів з творчістю Г. Ско­вороди; охарактеризувати збірку його поетичних тво­рів (пісень); розкрити ідейно-художній зміст про­грамових віршів митця; розвивати увагу, па
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:44
Г. СКОВОРОДА. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ФІЛОСОФА, ПРОСВІТИТЕЛЯ, ПОЕТА. «БАЙКИ ХАРКІВСЬКІ». «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «СОБАКА І ВОВК» Мета:   ознайомити школярів з життєвим і творчим шля­хом Г. Сковороди — філософа, просвітителя, поета; охарактеризувати його збірку «Басни харьковскія», зосереджу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:42
ДРАМАТУРГІЯ. ШКІЛЬНА ДРАМА «ВЛАДИМИР» Ф. ПРОКОПОВИЧА. ВЕРТЕП ЯК ВИД ЛЯЛЬКОВОГО ТЕАТРАЛЬНОГО ДІЙСТВА Мета:   ознайомити учнів з особливостями шкільної драми, зокрема з твором Ф. Прокоповича «Владимир»; да­ти уявлення про становлення і розвиток драматур­гії у давній українській літерату
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:40
І. ВЕЛИЧКОВСЬКИЙ. ФІГУРНІ (КУРЙОЗНІ) ВІРШІ (З РУКОПИСНИХ КНИГ «ЗЕГАР З ПОЛУЗЕГАРКОМ» І «МЛЕКО»). С. КЛИМОВСЬКИЙ. «ЇХАВ КОЗАК ЗА ДУНАЙ» Мета:   стисло ознайомити школярів з особливостями по­етичних творів давньої української літератури, зо­середжуючи увагу на опрацюванні життєвого і тв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:38
ІСТОРИЧНО-МЕМУАРНА ПРОЗА. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ. «ІСТОРІЯ РУСІВ» Мета:   ознайомити школярів з історично-мемуарною про­зою, дати їй загальну характеристику, з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, художні особливо­сті; розвивати культуру зв'язного мовлення, логічне м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:35
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА РЕНЕСАНСУ І БАРОКО. РОЛЬ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ, ОСТРОЗЬКОЇ ТА КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЙ У РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. І. ВИШЕНСЬКИЙ - МИСЛИТЕЛЬ, БОГОСЛОВ, ПОЛЕМІСТ Мета:   охарактеризувати особливості розвитку української літератури Ренесансу і бароко; з'
Додав: admin
Коментарів: 1
Додано: 8-03-2013, 08:33
КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКИЙ ПАТЕРИК ЯК ПАМ'ЯТКА ЖИТІЙНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. ОПОВІДАННЯ ПРО ПРОХОРА ЧОРНОРИЗЦЯ Мета:   ознайомити школярів з пам'яткою житійної літера­тури Києво-Печерським патериком, з'ясувати міс­це його укладання; дізнатися про головних героїв шедевра оригінальної літератури; опрацюв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:31
ОРИГІНАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА КНЯЖОЇ РУСИ-УКРАЇНИ. «ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ» - ІСТОРИЧНА КНИГА І ЗБІРКА ЕПІЧНИХ ТВОРІВ Мета:   ознайомити школярів з особливостями оригінальної літератури княжої Руси-України; надати основні відомості про Нестора Літописця і про виникнення Києво-Печерського монаст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:29
«ПРИТЧА ПРО БЛУДНОГО СИНА», «ПРИТЧА ПРО СІЯЧА». БІБЛІЯ - СВЯТЕ ПИСЬМО І ЗБІРКИ ЛІТЕРАТУРНИХ ПАМ'ЯТОК Мета:   ознайомити школярів з біблійними притчами, по­глибити їх знання про поняття «притча»; охаракте­ризувати Біблію як Святе Письмо, звертаючи увагу на збірки літературних пам'яток,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:24
ЛЕГЕНДИ З БІБЛІЇ «ПРО ВАВИЛОНСЬКУ ВЕЖУ», «ПРО МОЙСЕЯ». ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ Мета:   продовжити знайомити школярів з біблійними ле­гендами, навчити переказувати і тлумачити їх; опрацювати десять заповідей зі Святого Письма, визначити їх виховне значення для людини; роз­вивати культуру спі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:20
УКРАЇНСЬКА СЕРЕДНЬОВІЧНА ЛІТЕРАТУРА XI-XVcт. ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА. БІБЛІЯ. ЛЕГЕНДИ: ПРО СТВОРЕННЯ СВІТУ, ПРО ПЕРШИХ ЛЮДЕЙ АДАМА І ЄВУ, ПРО ПОТОП НА ЗЕМЛІ Мета:   ознайомити школярів з особливостями розвитку української середньовічної літератури XI-XV ст.; охарактеризувати перекладну
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:18
УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ БАЛАДИ «БОНДАРІВНА», «ОЙ ЛЕТІЛА СТРІЛА», «ОЙ НА ГОРІ ВОГОНЬ ГОРИТЬ», «КОЗАКА НЕСУТЬ». ТЕМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, КЛАСИФІКАЦІЯ БАЛАД Мета:   ознайомити школярів з народною баладою як жанром фольклору, з'ясувати її тематичні та стильові особливості, сюжет, героїв та класи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2013, 19:06
УКРАЇНСЬКЕ ВЕСІЛЛЯ. «ДО БОРУ, ДРУЖЕЧКИ, ДО БОРУ», «А БРАТ СЕСТРИЦЮ ТА Й РОЗПЛІТАЄ», «РОЗВИЙ, СОСНО, СІМСОТ КВІТОК», «ЛЕТЯТЬ ГАЛОЧКИ У ТРИ РЯДОЧКИ», «ОЙ МАТІНКО, ТА НЕ ГАЙ МЕНЕ» - ВЕСІЛЬНІ ПІСНІ Мета:   ознайомити школярів з весіллям — українським обрядом та етапами його проведення; пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2013, 10:41
РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ. «ЗАГОРОДОМ КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «ЛУГОМ ІДУ, КОНЯ ВЕДУ» Мета:   поглибити знання про особливості родинно-побу­ тових пісень, проаналізувати тексти програмових творів, визначити їх мотиви, тематику, художньо- поетичні засоби; розвивати кул
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2013, 10:39
Меню
Архів матеріалів