ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Письмовий переказ із творчим завданням  Варіант №3 Мета:    продовжувати формування в учнів умінь сприймати прослухане (або прочитане) висловлювання та відтворювати його із застосуванням відпрацьованих у попередніх класах текстотворчих умінь, а також завер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:10
Тема.     Власне українські слова. Складні випадки слововживання. Мета:    закріпити й поглибити знання школярів про власне українські слова; закріплювати навички роботи зі словниками; спрямувати учнів на введення слів цієї групи до їхнього активного словника; розвивати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:06
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Письмовий відгук про твір  мистецтва (книжку, спектакль, кінофільм, картину та ін.). Мета:    ознайомити учнів з визначенням відгуку як жанру публіцистики, вчити аналізувати відгуки та складати відгуки про мистецькі твори; удосконалювати логічне та образне мисле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 11:53
Тема.     Основні способи словотворення. Тематичне тестування. Мета:    закріпити знання про способи словотворення, вміння й навички визначати способи творення слів; з’ясувати рівень засвоєння знань про будову слова та способи словотворення, а також уміння визначати спо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 11:51
Тема. Творення слів. Стилістичні засоби словотвору. Мета: пояснити вплив застосування різних способів словотворення на стилістичну маркованість слів, а відтак на вживання слів у різних стилях мовлення; формувати увагу до слова, смак до точного і влучного вислову, відпрацьовувати вміння співставл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 11:45
Тема.                         Одиниці мови. Тематичне тестування. Мета:            закріпити знання про одиниці мови (звуки мовл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:50
Тема.                         Стилістичні засоби фонетики. Мета:            повторити та систематизувати знання про такі засоби фоне
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:48
Тема.             Знаки письма. Мета:            повторити та систематизувати знання з графіки; розвивати зорову пам'ять, логічне мислення, уміння користуватись таблицями, уміння виділяти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:48
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Сприймання чужого мовлення. Конспектування висловлювань, що сприймаються на слух. Тематичні виписки, тези, конспект прочитаного (художнього твору, публіцистичної та науково-публіцистичної статті). Мета:            узагальнити зна
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:47
Тема.                         Основні норми української літературної вимови. Мета:            систематизувати знання про норми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:45
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Створення власних висловлювань. Складання діалогів відповідно до  запропонованої ситуації Мета:            систематизувати та узагальнити знання про види мовленнєвої діяльності, дати уявлення про особливості діалогічного мо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:44
Тема.                         Звуки мови. Мета:            узагальнити та систематизувати знання з фонетики, повправляти в застосуван
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:38
Тема.             Одиниці мови: основні звуки мовлення, значущі частини слова, слово, словосполучення, речення, складне синтаксичне ціле. Мета:            повторити та систематизувати зна
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 12:05
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Мовлення і спілкування. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо).  Сприймання чужого мовлення. Різновиди аудіювання. Навчальне аудіювання Мета:            систематизувати та узагальнити з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 11:58
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Сприймання чужого мовлення. Різновиди читання. Навчальне читання мовчки Мета:            дати уявлення про механізм та різновиди читання, повправляти в читанні мовчки; розвивати логічне мислення, зорову пам'ять, збагачуват
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 11:56
Тема.             Українська мова в світі. Мета:            подати інформацію про звучання української мови у світі – в Україні та за її межами; формувати відчуття причетності до світово
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-02-2013, 11:28
Меню
Архів матеріалів