Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова Мета : сформувати в учнів уявлення про лексичне значення слова, його               однозначність і багатозначність; розвивати вміння школярів знаходити     
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-03-2015, 22:29
Правопис и та і в словах іншомовного походження Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про написання слів іншомовного походження, формувати вміння розпізнавати орфограму й обґрунтовувати її за допомогою правила; розвивати пам’ять, усне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до рідної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-02-2015, 23:16
Урок №65. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета: закріпити знання про приголосні звуки, їх вимову і написання; познайомити учнів з явищем уподібнення приголосних звуків; розвивати усне і писемне мовлення, фонетичний слух, логічне мислення учнів; виховувати загальнолюдсь
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-02-2015, 00:38

Урок № 64. Підсумковий урок. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія           
Мета:   повторити й узагальнити знання про звуки мови та мовлення;  розвивати вміння передавати слова звукописом, правильно їх ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 18:31
Урок №63.  Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тестові завдання). Мета: перевірити знання учнів із теми «Фонетика. Графіка. Орфо­епія. Орфографія»; розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві нав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 15:20
Урок №62. Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: поглибити, узагальнити, систематизувати, перевірити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії;  розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння&nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-01-2015, 20:05
Урок № 61. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні й орфоепічні вимоги ненаголош
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2015, 22:46
Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом Мета: поглибити знання про способи визначення написання ненаголошених голосних,  що не перевіряються наголосом ; розвивати мислення, увагу, аналітичні здібності, асоціативну уяву; виховувати культуру усного й писемного мовлення. Ти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-01-2015, 00:56
Урок №59. ЗМ №14. Особливості побудови елементарного роздуму. Пи­сьмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі. Мета: удосконалювати вміння аналізувати тексти-роздуми, на­вички складання монологічного висловлювання; розвивати вміння викладати матеріал послідовн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-01-2015, 23:39
Урок № 58. Вимова ненаголошених і наголошених голосних. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. Правопис. Орфограма (практично) Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні вимоги ненаголошених голосни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-12-2014, 22:09
Урок № 54. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі. Вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ Мета: активізувати й поглибити знання учнів про тверді й м'які, глухі й дзвінкі приголосні; розвивати вміння й навички правильності вимови слів з літерами ґ і г; удосконалювати навички виразного чи­
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-12-2014, 23:09
Урок №52. ЗМ №12. Особливості побудови відгуку. Усний відгук про висловлювання товариша Мета: формувати вміння складати аргументовану оцінку відповіді однокласника; формувати вміння формулювати тезу та добирати для її доведення аргументи; виховувати самокритичність, прищеплювати бажання самовдоскон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 01:28
Урок №50. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Відомості із синтак­сису й пунктуації. Пряма мова. Діалог Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Пряма мова. Діалог», з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; розвивати навички роботи з те
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:44
Урок №49. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґру
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:24
Урок №47-48. Узагальнення вивченого з теми Відомості із синтаксису й пун­ктуації. Повторення теми, підготовка до контрольної тестової роботи
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про пряму мову й діалог, удосконалювати навички вживання розділових знаків при них; вчити правиль
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2014, 23:02

Урок №51. ЗМ №11. Відповідь на уроках української мови та інших пре­дметів (за поданим планом або таблицею) у науковому стилі
Мета: повторити особливості побудови висловлювань наукового стилю; ознайомити п'ятикласників з пам'ятками «Як готу­вати розгорнуту відповідь на уроках укр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-12-2014, 00:24
Урок № 44. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Правильне інтонування діалогів Мета:узагальнити знання учнів з вивченої теми про пряму мову, діалог і розділові знаки при них; сприяти розвитку мовотворчості учнів, логічного мислення; підвищувати культуру усної і писемної мови; виховуват
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-12-2014, 23:16
Урок № 46. Контрольна робота (диктант) Мета: оцінити рівень орфографічної й пунктуаційної грамотності п’ятикласників з розділу «Пряма і непряма мова»; розвивати навички самостійної роботи; виховувати шанобливе ставлення до історичних осіб України. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень уч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 19:21
Меню
Архів матеріалів