План конспек Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-01-2015, 00:56

Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

Мета: поглибити знання про способи визначення написання ненаголошених голосних, що не перевіряються наголосом ; розвивати мислення, увагу, аналітичні здібності, асоціативну уяву; виховувати культуру усного й писемного мовлення.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка домашнього завдання

  2. Підготовча вправа (увесь клас)

  • Уставте пропущені букви, поясніть правопис слів. Виділені слова запишіть фонетичною транскрипцією.

    1. Соловейко на калині то зат..хав, то щебетав (Т. Шевченко).

    2. Он зірка в небі прол..тіла, погасла зірка в в..шині (В.Сосюра).

    3. Кр..ло зорі рум'янить тучі у голубій дал..ч..ні (В. Сосюра).

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. мотивація навчальної діяльності учнів

IV. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу

  1. Робота з таблицею  у підручнику.

  2. Коментоване письмо

  • Перепишіть слова і вставте пропущені букви е, и. Поясніть їх правопис. Виділіть слова, написання яких перевіряється за словником.

    Гал..рея, кр..вавий, віт..р, мат..мат..ка, зб..р..гти, г..рячка, кр.. тичний, б..р..жливий, прав..дний, ш..л..стіти, м..нулий, тр..мтіти, р..жим, гр..міти, дж..р..ло, серп..нь, к..чан, вс..р..дині.

  1. Творче конструювання

    ? Перепишіть речення, вставивши пропущені букви.

    ? Допишіть незакінчені речення, вибравши слова, запропоновані подані нижче.

    ? Зі словами, які залишилися, складіть речення.

    ? Чому можна зробити помилку у виборі букви? Що допоможе не помилитися?

    На л..ваді літає м..телик. К..париси дуже гарні. П..ріг з ц..булею. Кил..м біля д..вана. У ш..нелі є к..шеня. П..нал у ч..модані. Тривожусь за д..ктант. У т..атр їдемо в м..тро. К..рмов..лосипеда. М..нулахв...лина. Б..нзин і сп..рт займаються за с..кунду. Б..тон міцний, як м..тал. Ап..тит від ап..льсина і ... На календарі...

    Слова для довідок: Д..тина, л..мон, м..даль, абр..коси.

    4. Виконати письмово вправу з підручника.

V. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Мовознавчий аналіз

? Прочитайте слова. Охарактеризуйте вимову ненаголошених голосних у коренях слів, поясніть правопис.

М..лодія, нак..п, г..н..рал, тр..вога, ч..р..мха, пр..рода, кораб..ль, тер..н, д.-станція, л..генда, майст..р, стр..бок.

VI. Підсумок уроку

VII. Домашнє завдання

Вивчити теоретичний матеріал.  Виконати вправу з підручника.

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів