План конспект Урок №63. Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тестові завдання).
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 15:20

Урок №63.  Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тестові завдання).

Мета: перевірити знання учнів із теми «Фонетика. Графіка. Орфо­епія. Орфографія»;

розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички; виховувати любов до мови.

Внутрішньопредметні зв'язки: орфоепія, фонетика, орфографія, пункту­ація.

Міжпредметні зв'язки: виконання тестових завдань (формування ключо­вої компетенції).

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. МОТИВАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

    Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань закри­тої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо їх виконання.

III. ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

І варіант

    Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Позначте звуки, які є спільними для слів яблучко, щасливий, листячко, пішачок:

А [а], [ч], [й];

Б [а], [ч], [л];

В [а], [ч];

Г [а], [к], [ч].

2. Позначте рядок, у якому всі слова правильно поділені для пере­носу:

А мі-сто, міс-то, ліс-ок, пар-та;

Б хо-джу, пі-джак, від-дзвеніти, за-світло;

В о-рел, кри-латий, до-звілля, ви-хід;

Г буль-йон, ку-ку-руд-за, міль-йон, оа-зис.

3. Позначте рядок, у якому кількість звуків і букв однакова:

А ясність, щедрість, святковий, щирість;

Б яблуко, парта, їдальня, щастя;

В ліжко, джерельний, здоров’я, жанр;

Г олень, читання, джаз, дитина;

4. Позначте слово, у якому кількість звуків і букв не збігається:

А щавель;

Б зв’язок;

В пакунок;

Г надземний.

5. Позначте рядок, у якому всі слова не можна переносити з рядка в рядок:

А їжа, єнот, явір, мить;

Б ялина, тиша, шаль, тюль;

В рояль, баян, Яків, мрія, ясний.

Г ясен, єгер, доля, сіль.

6.  Позначте рядок слів, у яких наголошений перший склад:

А книжки, бички, доріжки, кохання;

Б мати, ліки, ознака, тиша;

В босий, срібло, легко, кухонний;

Г синій, зелений, диво, добре.

7.  Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає правильну вимову:

А просьба [прос'ба];

Б береговий [береговий];

В пісня [пісна];

Г учишся [учес'а].

8.  Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають два звуки:

А краєзнавчий, боєць, куля, портьєра;

Б малювати, п’єса, куля, м’ята;

В юрта, в’язати, переїхати, віяло;

Г їдальня, м’ясо, заєць, кар’єра.

?  Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.

9.  Установіть відповідність між словом та його характеристикою:

1   щабель;           А На одну букву більше, ніж звуків.

2   джміль;            Б На дві букви більше, ніж звуків.

3   біль;                 В Кількість букв і звуків однакова.

4   явір.                 Г На два звуки більше, ніж букв.

                            Д На один звук більше, ніж букв

II варіант

?  Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відпо­віді.

1.  Позначте звуки, які є спільними для слів молотьба, боротьба, дьоготь, дядько:

А [о], [т];

Б[о], [д];

В [а], [о], [д];

Г [а], [о].

2.  Позначте рядок, у якому під час перенесення слів допущено по­милки:

А зас-віт-ло, прек-рас-ний, ход-жу, сид-жу;

Б ви-вчи-ти, ща-стя, брат-ство, тво-ри-ти;

В іс-то-рич-ний, під-за-лис-тий, пів-яблука, мав-пя-чий;

Г пів-пор-ції, тьмяний, в’я-за-ти, швид-кіс-ний.

3. Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків різна:

А ясність, щирість, щабель, Гуцульщина;

Б генерал, книжка, рясний, пюре;

В щастя, дзвякнути, пір’їна, солом’яний;

Г платня, мавпеня, порося, черепаха.

4.   Позначте слово, у якому кількість букв і звуків збігається:

А янтар;

Б хлопець;

В промінь;

Г щавель.

5.   Позначте рядок, у якому всі слова можна переносити з рядка в рядок:

А тюль, шаль, сіль, ясен;

Б тиша, щастя, радість, книга;

В явір, мить, єнот, їжа.

Г один, стіл, стань, моя.

6.   Позначте рядок слів, у яких наголошений останній склад:

А верба, кропива, дочка, петля;

Б дошка, кицька, подруга, розвідка;

В решето, спина, середина, олень;

Г український, вимова, кілометр, кулінарія.

7.   Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає не­правильну вимову:

А [молот'ба];

Б [пас:а];

В [бород'ба];

Г [радіст'].

8. Позначте рядок, у якому букви я, ю, єпозначають один звук:

А морквяний, пір’я, м’ята, яблуко;

Б під’їзд, жаб’ячий, інтерв’ю, зв’язок;

В мавпячий, медвяний, пюре, буряк;

Г пів’юрти, рясний, сузір’я, тьмяний.

?  Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.

9.   Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного циф­рою, доберіть відповідник, позначений буквою:

1     дзьоб;           А У слові на один звук більше, ніж букв.

2     ящик;            Б У слові на один звук менше, ніж букв.

3     рояль;           В У слові на два звуки менше, ніж букв.

4     галька.          Г У слові однакова кількість букв і звуків.

                         Д У слові на два звуки більше, ніж букв.

Оцінювання контрольного тесту

Тип завдання

Завдання закритої форми

з вибором однієї правильної відповіді

На встановлення відповідності

Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Варіант 1

в

б

а

б

а

б

г

в

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Д

Варіант 2

б

а

в

г

б

а

а

в

1-В, 2-Д, 3-Г, 4-Б

Кількість балів

1

1

1

1

1

1

1

1

4

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

Рефлексія

?  Які завдання були складними? Чому? З якими завданнями впо­ралися легко?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

? Індивідуальне завдання з повторення вивченого матеріалу.

 

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів