План конспект ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2013, 11:39
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ»
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з розділу «Будова слова. Орфографія»; з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовної теорії.
Форма проведення тематичного оцінювання: виконання завдань тестового характеру.
Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Ознайомлення п'ятикласників з темою, метою
і завданнями уроку
НІ.,Підготовча робота
Мотивація навчальної діяльності учнів. Ознайомлення із критеріями оцінювання тестових завдань. Проведення інструктажу щодо виконання завдань тестового характеру. Поділ учнів класу за варіантами.
IV. Виконання завдань тестового характеру за варіантами
Варіант 1
1. Основа слова — це...
а) все слово без закінчення;
б) все слово;
в) префікс і корінь.
2. Закінчення служить для...
а) утворення нових слів;
б) зміни форми слова;
в) точної передачі інформації.
3. Утворити нові слова за допомогою префіксів від слів казати, писати, сипати, тлумачити, чудовий, мусити, великий, в'язати, полоти, кинути.
4. Утворити нові слова за допомогою суфіксів від слів учити, мудрий, нога, дівчина, голова, гарний, білий, стіна.
5. Вставити пропущені букви:
Представити, приморський, пр..берегти, пр..зирство, пр..бій, пр.. близно, пр..красно, пр..крашати, прибічник, приборканий.
6. Дібрати слова за схемами і скласти з ними речення:
— іменник;
— прислівник;
— дієслово.
7. Скласти невелике монологічне висловлювання в науковому стилі
на тему «Будова слова. Орфографія».
Варіант 2
1. Спільнокореневі слова — це...
а) співзвучні слова;
б)слова, однакові за значенням; в) слова, однакові за написанням.
2. Суфікс служить для...
а) утворення нових слів;
б) зміни форми слова;
в) точної передачі інформації.
3. Утворити нові слова за допомогою префіксів від слів турбота, принцип, перечити, суфікс, шити, трусити, мудрий, погано, кипіти, хвалити.
4. Утворити нові слова за допомогою суфіксів від слів щирий, виховувати, рука, страждати, козак, рідний, гарний, рано.
5. Вставити пропущені букви:
Пр..гарний, пр..зиище, присвоїти, прибуток, пр..горілий, прикрасити, пр..хитрий, приземлитися, пр..хилити, пред'явник.
6. Дібрати слова за схемами і скласти з ними речення:
— дієслово;
— іменник;
— прислівник.
7. Скласти діалог в науковому стилі на тему «Будова слова. Орфографія».
Оцінювання тестових завдань: 1 і 2 завдання — по 1 балу, 3, 4, 5 — по 1,5 бала, 6 — 2,5 бала, 7 — 3 бали.
V. Організований збір зошитів
для тематичного оцінювання
VI. Відповіді на запитання, що виникли в учнів під час виконання тестових завдань
VII. Домашнє завдання
Виписати з будь-якого художнього твору десять слів, що належать до різних частин мови, і розібрати їх за будовою. Пояснити орфограми.
ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ В КІНЦІ РОКУ
Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів