СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. ГОЛОВНЕ Й ЗАЛЕЖНЕ СЛОВО У СЛОВОСПОЛУЧЕННІ
Мета: ознайомити учнів з особливостями будови словосполучень, поглибити знання про головне й залежне слово, навчити відрізняти словосполучення від слова, його форми й речення; формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати будову слов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:16
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ПОНЯТТЯ ПРО ТЕКСТ». КОНТРОЛЬНЕ ЧИТАННЯ МОВЧКИ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з розділу «Поняття про текст»; здійснити перевірку здатності п'ятикласників читати мовчки незнайомий текст із належною
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:05
(Розвиток зв'язного мовлення) НАЛЕЖНІСТЬ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ДО ПЕВНОГО СТИЛЮ: РОЗМОВНОГО, НАУКОВОГО, ХУДОЖНЬОГО, ПУБЛІЦИСТИЧНОГО, ОФІЦІЙНО-ДІЛОВОГО. СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ РОЗМОВНОГО, НАУКОВОГО І ХУДОЖНЬОГО СТИЛІВ
Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про функціональні стилі мовлення, сферу їх вико
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:59
СТИЛІ МОВЛЕННЯ. СТИЛІСТИЧНА ПОМИЛКА
Мета: поглибити знання п'ятикласників про стилі мовлення; навчити розрізняти тексти розмовного, наукового, художнього, офіційно-ділового та публіцистичного стилів; визначати стильові ознаки кожного стилю; сформувати поняття про стилістичну помилку; розвивати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:51
ПОНЯТТЯ ПРО РОЗМОВНИЙ, НАУКОВИЙ, ХУДОЖНІЙ, ОФІЦІЙНО-ДІЛОВИЙ ТА ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛІ МОВЛЕННЯ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про стилі мовлення; навчити розрізняти тексти розмовного, наукового, художнього, офіційно-ділового та публіцистичного стилів; визначати стильові ознаки кожного стил
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:45
(розвиток зв'язного мовлення)
УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ
РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ
ТВАРИНИ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні факти, по
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:40
(Розвиток зв'язною мовлення) ТИПИ МОВЛЕННЯ (РІЗНОВИДИ ТЕКСТІВ): РОЗПОВІДЬ, ОПИС, РОЗДУМ
Мета: сформувати в учнів уявлення про типи мовлення, їхні функції, навчити розрізняти тексти-розповіді, тексти-описи і тексти-роздуми, ознайомити з особливостями побудови розповіді на основі власного досвіду
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 09:38
ТЕКСТИ РІЗНИХ ТИПІВ - РОЗПОВІДЬ, ОПИС, РОЗДУМ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про типи мовлення, їх структуру й особливості, навчити з'ясовувати приналежність текстів до того чи іншого типу мовлення; розвивати творчі вміння працювати над текстом, знаходити ознаки текстів різних типів мовл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:54
МОВНІ ЗАСОБИ ЗВ'ЯЗКУ РЕЧЕНЬ У ТЕКСТІ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про мовні засоби зв'язку речень у тексті, дати уявлення про те, яку роль вони виконують; розвивати творчі вміння працювати над текстом, знаходити мовні засоби зв'язку речень у тексті; формувати вміння складати тексти різ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:49
ПОДІЛ ТЕКСТУ НА МІКРОТЕМИ Й АБЗАЦИ.
ПОНЯТТЯ ПРО ВІДОМЕ І НОВЕ
Мета: навчити учнів виділяти в тексті мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци, ознайомити з поняттями дане і нове в тексті; розвивати творчі вміння працювати над текстом, знаходити відоме і нове в тексті; формувати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:37
ТЕМА Й ОСНОВНА ДУМКА ТЕКСТУ
Мета: ознайомити учнів з поняттями тема і основна думка тексту; навчити визначати тему й основну думку тексту; розвивати творчі вміння працювати над текстом, добирати заголовок; формувати вміння складати тексти різних видів у діалогічній та монологічній, усній і писе
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:31
ТЕКСТ І ЙОГО ОЗНАКИ
Мета: ознайомити учнів з основними ознаками тексту; навчити відрізняти зв'язний текст від речення або набору речень; розвивати творчі вміння працювати з текстом, добирати заголовок, аргументувати свій вибір; формувати вміння складати тексти різних видів у діалогічній та моно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 08:25
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ». КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з розділу «Повторення вивченого в початкових класах»; з'ясувати можливі недоліки в ході повторення мовної теорії та п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:41
АПОСТРОФ. М'ЯКИЙ ЗНАК
Мета: повторити основні правила вживання м'якого знака й апострофа; формувати загальнопізнавальні вміння знаходи¬ти слова з поданими орфограмами в текстах, визначати їх роль, уживати апостроф і м'який знак; розвивати творчі вміння використання слів з апострофом і м'яким зн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:31
УЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ І СПОЛУЧНИКІВ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про службові частини мови, зокрема про основні граматичні особливосі прийменників і сполучників та їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прийменники і сполучники в текстах; розвивати творч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:27
ПРАВОПИС ПРИСЛІВНИКІВ
Мета: повторити найважливіші відомості про прислівник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості прислівників і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прислівники в текстах, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати творчі вміння вик
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:23
ДІЄСЛОВО. НЕ З ДІЄСЛОВАМИ. ПРАВОПИС ШСЯ, -ТЬСЯ У КІНЦІ ДІЄСЛІВ
Мета: повторити найважливіші відомості про дієслово як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості дієслів і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити й розрізняти дієслова в текстах, визначати їх мор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:17
(Розвиток зв'язного мовлення) УСНА Й ПИСЬМОВА ФОРМИ ТЕКСТУ. ПРОСТИЙ ПЛАН ГОТОВОГО ТЕКСТУ. НАВЧАЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ МОНОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ
Мста: на основі знань, одержаних у початкових класах, сформувати в учнів поняття про усну й письмову форми мовлення, простий план висловлювання; удоскона
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:13
Меню
Архів матеріалів