(Розвиток зв'язного мовлення)
ТЕМА Й ОСНОВНА ДУМКА ВИСЛОВЛЮВАННЯ.
ТЕМА Й МІКРОТЕМА
Мета: на основі знань, одержаних у початкових класах, сформувати в учнів уявлення про тему й основну думку висловлювання, тему й мікротему; удосконалити вміння визначати тему того, про що говориться (пи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 11:06
ЗАЙМЕННИК, ЙОГО ОСНОВНІ ОЗНАКИ
Мета: повторити найважливіші відомості про займенник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості займенників і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити займенники в текстах, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати творчі вмін
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:56
ЧИСЛІВНИК. ПРАВОПИС ЧИСЛІВНИКІВ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про числівник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості числівників і їх правопис; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити числівники в текстах, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати т
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:50
ПРИКМЕТНИК. ГОЛОСНІ У ВІДМІНКОВИХ ЗАКІНЧЕННЯХ ПРИКМЕТНИКІВ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про прикметник як частину мови, зокрема про основні граматичні особливості прикметників і правопис голосних у відмінкових закінченнях прикметників; формувати загальнопізнавальні вміння зна
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:45
ІМЕННИК. ВЕЛИКА БУКВА I ЛАПКИ В ІМЕННИКАХ
Мета: повторити з учнями найважливіші відомості про Частини мови, зокрема про основні граматичні особливості іменників і правопис великої букви й лапок в іменнику, формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах, визначати їх морфологі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:43
(Розвиток зв'язного мовлення) ЗАГАЛЬНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО МОВЛЕННЯ. ОСНОВНІ ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ
Мета: актуалізувати знання п'ятикласників про мовлення, види мовленнєвої діяльності, мету спілкування, адресат мовлення, мовлення монологічне й діалогічне, усне й писемне; ознайомити учнів з основними прав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:38
ВХІДНИЙ (ДІАГНОСТИЧНИЙ) КОНТРОЛЬ. ДИКТАНТ
Мета: оцінити рівень орфографічної і пунктуаційної грамотності
п'ятикласників: правильно писати слова на вивчені в початкових класах орфографічні правила та слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:35
ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА.
УКРАЇНСЬКА МОВА - ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ
Мета: розширити відомості п'ятикласників про рідну мову, сформувати поняття «національна мова», «державна мова»; ознайомити учнів зі статтею 10 Конституції України; формувати вміння аналізувати висловлювання, відтво
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-01-2013, 10:31
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали