Урок №27. Контрольна робота № 2 з теми «Словосполучення Речення. Головні й другорядні члени речення» (тестові завдання) Мета:
- навчальна: перевірити знання учнів про головні й другорядні члени
речення;
- розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-10-2014, 23:42
Урок № 26. Головні та другорядні члени речення. Тренувальні вправи Мета: вдосконалювати вміння учнів визначати в реченнях головні та другорядні члени речення; розвивати навички самостійної роботи, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати любов до мови, природи. Тип уроку: узагальненн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-10-2014, 21:45
Урок №25. Обставина. Способи вираження обставини Мета: сформувати поняття обставина, формувати вміння розпізнавати їх у реченнях, поширювати речення обставинами; розвивати логічне й образне мислення, мовлення, спостережливість, пам’ять виховувати повагу до фольклору, любов до природи. Тип уро
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-10-2014, 20:01
Урок №24. Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означення Мета уроку:поглибити знання учнів про другорядні члени речення, ознайомити з поняттям «означення»; формувати вміння ставити питання до означень,розрізняти означення в реченні, виділяти їх умовними позначками,розвивати вміннн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-10-2014, 18:52
Урок №23. Додаток як другорядний член речення. Способи вираження додатка Мета: подати теоретичні відомості про прямий і непрямий додаток; сформувати уміння і навички визначати додаток у реченні: відрізняти його від інших членів речення; будувати висловлювання, вживаючи правильно прямі і непрямі дод
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-10-2014, 00:33
Урок №22. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина Мета: поглибити знання учнів про другорядні члени речення; фор- мувати навички розпізнавання їх у реченнях, різних за метою висловлювання; дати поняття про поширені та непоширені речення; удосконалювати вміння роб
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-10-2014, 23:21
Урок №21. ЗМ№6. Типи мовлення (різновид текстів): розповідь, опис, роздум. Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду. Навчальний твір-розповідь Мета: повторити з учнями типи мовлення, навчати учнів розрізняти тексти різних типів, складати висловлювання різних типів, розвивати мовлен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-10-2014, 22:27
Урок № 20. ЗМ№5. Належність тексту до певного стилю (загальне ознайомлення). Ознайомлення з розмовним, науковим і художнім стилями, сферою їх використання Мета:сформувати в учнів загальне уявлення про функцональні стилі мовлення, сферу їх використання; навчити розрізняти тексти різного стилістичног
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-10-2014, 22:09
Урок № 19. Види речень за метою висловлювання: розповiднi, питальнi, спонукальнi (повторення). Окличнi речення (повторення). Роздiловi знаки в кiнцi речень (повторення). Пунктуацiйна помилка та її позначення (практично) Мета: - повторити й поглибити ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-10-2014, 23:38
Урок №18. Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) Мета: поглибити знання учнів про граматичну основу речення, способи вираження підмета й присудка, дати загальне уявлення про речення з одним головним членом, розвивати творчі здібності учнів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-10-2014, 21:50
Урок №17. Словосполучення лексичні та фразеологічні. Граматична помилка та її умовне позначення. Мета: поглибити знання учнів про словосполучення, сформувати поняття «лексичне словосполучення» і «фразеологічне словосполучення»; навчити відрізняти фразеологічні словосполучення від лексичн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-09-2014, 01:49
Урок №16. ЗМ №4Усна й письмова форми тексту (висловлювання). Простий план готового тексту. Ознайомлення з вимогами до мовлення. Помилки в змісті й побудові висловлювання. Усний переказ розповідного тексту Мета: - навчальна: поглибити знання та вміння працювати з усною та письмовою формами текс
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-09-2014, 22:28
Урок №15. Робота над помилками. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми й речення. Головне й залежне слово у словосполученні Мета: сформувати в учнів уявлення про словосполучення, його структуру, засоби зв’язку; навчити учнів виділяти словосполучення у реченні, визна
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-09-2014, 13:50
Урок №14. Контрольна робота №1. Повторення вивченого в початкових класах. Контрольне читання тексту художнього стилю Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів з розділу «Повторення вивченого в початкових класах»; здійснити перевірку здатності п’ятикласників читати мовчки незнайомий текст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-09-2014, 00:03
Урок №13. ЗМ№ 3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Структура тексту. Навчальне читання мовчки Мета: поглиблення мовленнєвознавчих знань та засвоєння нових, формування практичних умінь і навичок; розвивати вміння мовленнєвої діяльності;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-09-2014, 21:47
Урок № 12. Прийменник. Написання прийменників з іншими частинами мови. Сполучник. використання прийменників та сполучників і, та, й, а, але, для зв’язку слів у реченні Мета: повторити вивчене в початкових класах про прийменник та сполучник як службові частини мови, їх загальне значен­ня, морфо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-09-2014, 00:33
Урок № 9. Дієслово. Голосні в закінченнях дієслів. Не з дієсловами. Правопис –шся, -ться в кінці дієслів Мета: повторити відомості про дієслово, неозначені та особові форми дієслова; формувати вміння розпізнавати дієслова в тексті, визначати їх граматичні ознаки, формувати навички правильного
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-09-2014, 23:22
Урок №8. ЗМ №2. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування МЕТА: навчити п’ятикласників оцінювати діалогічне мовлення щодо його змісту, мовного оформлення, відповідності ситуації спілкування; сприяти удосконаленню мовленнєво-комунікативних вмінь складати й розі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-09-2014, 22:42
Меню
Архів матеріалів