ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ АПОСТРОФА
Мета: поглибити й систематизувати знання п'ятикласників про правила вживання апострофа; формувати загальнопізнавальні вміння правильно вимовляти та писати слова з апострофом, пояснювати свій вибір за допомогою правил, знаходити помилки, виправляти їх в усному та писем
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:24
ПОЗНАЧЕННЯ М'ЯКОСТІ ПРИГОЛОСНИХ НА ПИСЬМІ
БУКВАМИ Ь, І, Є, Ю, Я. СПОЛУЧЕННЯ ЬО, ЙО
Мста: поглибити й систематизувати знання п'ятикласників щодо позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я, уживання ьо, йо; формувати загальнопізнавальвміння правильно визначати приголосні
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:22
УСНИЙ ТВІР-ОПИС ЗА КАРТИНОЮ М. МУРАШКА «ВИД НА ДНІПРО»
Мета: розвивати творчі вміння п'ятикласників осягати зміст живописного твору, виражальні засоби, помічати всі важливі і другорядні деталі, розкривати майстерність художника; заохотити учнів розповісти про побачене на картині яскраво, небуде
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:21
ОСНОВНІ ВИПАДКИ ЧЕРГУВАННЯ У-В, І-Й
Мета: ознайомити й поглибити знання учнів про основні випадки чергування у-в, і-й; навчити правильно їх вживати відповідно до правил правопису; формувати загальнопі-знавальні вміння знаходити подану орфограму в текстах; розвивати творчі вміння використання сл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:20
ВИМОВА Й НАПИСАННЯ ПРЕФІКСІВ РОЗ-, БЕЗ-
Мета: ознайомити учнів із вживанням префіксів роз-, без-; навчити правильно писати слова з префіксами роз-, без-; знаходити й виправляти орфографічні помилки у словосполученнях, реченнях і текстах; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з ор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:18
ВИМОВА Й НАПИСАННЯ ПРЕФІКСІВ З- (ЗІ-, С-)
Мета: ознайомити і поглибити знання учнів про вживання і правопис префіксів з- (зі-, с-); формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з орфограмою в текстах; розвивати творчі вміння використання слів з поданими префіксами при побудові власних в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:17
НАПИСАННЯ ЗАМІТКИ В ГАЗЕТУ (ЗІ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ) ІНФОРМАЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ
Мета: ознайомити учнів із пам'яткою «Як працювати над заміткою»; на основі загального уявлення про структуру, зміст, мовні особливості заміток розвити мовленнєво-комунікативні вміння складати замітку інформаційного характе
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:16
ЗАМІТКА В ГАЗЕТУ (ІЗ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ) ІНФОРМАЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ (ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЇЇ ХАРАКТЕРОМ І ЗМІСТОМ)
Мета: ознайомити учнів із заміткою як жанром мовлення (характерними рисами, структурою, мовними особливостями), підготувати учнів до самостійного написання замітки в га
зету інформаційно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:15
ЧЕРГУВАННЯ ПРИГОЛОСНИХ У КОРЕНЯХ ДІЄСЛІВ
Мета: ознайомити учнів і поглибити їх знання про чергування приголосних у коренях дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з чергуваннями приголосних у коренях дієслів; розвивати творчі вміння використання слів із поданими чергування
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:13
Правопис [Е], [О] ПІСЛЯ [Ж], [Ч], [Ш]
Мета: ознайомити і поглибити знання учнів про правопис [є], [о] після [ж], [ч], [ш]; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з орфограмою в текстах; розвивати творчі вміння використання слів з поданими голосними при побудові власних висловлюван
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:12
[И], [І] ПІСЛЯ [Ж], [Ч], [Ш] ТА [Г], [К], [X] У КОРЕНЯХ СЛІВ
Мета: ознайомити учнів з чергуванням голосних [и] та [і] після приголосних [ж], [ч], [ш] та |г], [к], [х] у коренях слів; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з поданою орфограмою в текстах; розвивати творчі вміння вик
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:10
ЧЕРГУВАННЯ [О], [Е] З [І]
Мета: поглибити знання учнів про чергування голосних, зокрема [о], [є] з [і]; навчити правильно їх перевіряти за допомогою правил; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з поданою орфограмою в текстах; розвивати творчі вміння використання слів з поданими
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:08
ЧЕРГУВАННЯ [0]-[А], [Е]-[І], [Е]-[И] В ДІЄСЛІВНИХ КОРЕНЯХ
Мета: ознайомити учнів з основними випадками чергування голосних у коренях дієслів; поглибити знання про чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и], навчити правильно їх перевіряти за допомогою правил; ^формувати загально пізнавальні вміння зн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:07
ЧЕРГУВАННЯ [О]-[А], [Е]-[І], [Е],[И]
Мета: ознайомити учнів з основними випадками чергування голосних; поглибити знання про чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и]; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з поданою орфограмою в текстах; розвивати творчі вміння використання слів з черг
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:06
ПИСЬМОВИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗДУМУ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, послідовність викладу матеріалу; інтелектуальні вміння ділити текст на смислові
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:04
УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗДУМУ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:03
ВИМОВА ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. УПОДІБНЕННЯ ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. СПРОЩЕННЯ В ГРУПАХ ПРИГОЛОСНИХ (ПРОДОВЖЕННЯ)
Мета: удосконалити учнівську вимову приголосних звуків за нормами літературної вимови; навчити користуватися правилами при написанні слів, у яких відбувається уподібнення, спрощення в групах
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:01
ВИМОВА ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ, УПОДІБНЕННЯ ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. СПРОЩЕННЯ В ГРУПАХ ПРИГОЛОСНИХ
Мета: ознайомити учнів з нормами літературної вимови приголосних звуків, з'ясувати причини, що обумовлюють уподібнення приголосних, спрощення в групах приголосних; формувати загальнопізнавальні вміння прав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2013, 13:00
Меню
Архів матеріалів