ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОГРАФІЯ. ОРФОЕПІЯ». КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ НАУКОВОГО СТИЛЮ
Мета: перевірити рівень навчальних досягнень з теми «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія»; з'ясувати можливі недоліки в опануванні мовною теорією; удосконалити вміння логіч
ВИМОВА ГОЛОСНИХ ЗВУКІВ ї ПОЗНАЧЕННЯ ЇХ НА ПИСЬМІ. НЕНАГОЛОШЕНІ ГОЛОСНІ Е, И, О
В КОРЕНЯХ СЛІВ. НЕНАГОЛОШЕНІ ГОЛОСНІ, ЩО НЕ ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ НАГОЛОСОМ
Мста: ознайомити учнів з основними нормами літературної вимови голосних звуків; формувати орфографічні й орфоепічні вміння щодо написання й вим
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ВИМОГАМИ ДО МОВЛЕННЯ. ПОМИЛКИ У ЗМІСТІ Й ПОБУДОВІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ
Мета: ознайомити п'ятикласників з основними вимогами і критеріями правильного мовлення з дотримання культури спілкування; удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати недоліки, допущені у висловлюваннях;
ПОНЯТТЯ ПРО ОРФОГРАФІЧНИЙ СЛОВНИК. РОБОТА З НИМ
Мета: ознайомити учнів з орфографічним словником, його структурою, принципами побудови та методикою роботи з ним; формувати вміння й навички користуватися орфографічним словником; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу вихо
СКЛАД. НАГОЛОС. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПЕРЕНОСУ
Мета: поглибити знання п'ятикласників щодо складу й наголосу; удосконалювати вміння правильно переносити слова з рядка в рядок; навчити школярів користуватися орфоепічним словником та словником наголосів; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичн
ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
Мета: ознайомити учнів із пам'яткою «Як описувати тварину»; на основі загального уявлення про структуру, зміст, мовні особливості оповідань розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати твори-описи тварини; підвищувати мовну й мовленнєву культ
УСНИЙ ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композицій
СПІВВІДНОШЕННЯ ЗВУКІВ І БУКВ. ЗВУКОВЕ ЗНАЧЕННЯ БУКВ Я, Ю, Є, Ї
Мета: закріпити знання учнів щодо співвідношення звуків і букв,
щодо визначення звукового значення букв я, ю, є , ї залежно від їхньої позиції у слові; удосконалювати вміння аналізувати звуки, букви, зокрема літери я, ю, є, ї;
СПІВВІДНОШЕННЯ ЗВУКІВ І БУКВ. ЗВУКОВЕ ЗНАЧЕННЯ БУКВ Я, Ю, Є, ї
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів з теми «Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї навчити учнів визначати звукове значення букв я, ю, є, ї залежно від їхньої позиції у слові; формувати загальнопі
ПОЗНАЧЕННЯ ЗВУКІВ МОВЛЕННЯ НА ПИСЬМІ. АЛФАВІТ
Мета: поглибити знання учнів про український алфавіт, щодо позначення звуків мовлення на письмі, навчити відрізняти звуки від букв; формувати загальнопізнавальні вміння звуко-буквеного аналізу, порівнювати одні букви, звуки з іншими та робити виснов
ПРИГОЛОСНІ ТВЕРДІ ТА М'ЯКІ, ДЗВІНКІ ТА ГЛУХІ. ВИМОВА ЗВУКІВ, ЩО ПОЗНАЧАЮТЬСЯ БУКВАМИ Ґ І Г
Мета: ознайомити п'ятикласників із системою приголосних звуків на основі знань, одержаних у початкових класах; формувати вміння і навички характеризувати приголосні за наявністю голосу і шуму, за активним
ЗВУКИ МОВЛЕННЯ.ГОЛОСНІ ТА ПРИГОЛОСНІ ЗВУКИ
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про звукову систему української мови, удосконалити знання про голосні та приголосні звуки, навчити відрізняти звуки від букв; формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати голосні та приголосні звуки, в
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОГО ДИКТАНТУ «КУДЛАЙ»
Мета: розвивати творчу рефлексію учнів, уміння самостійно мислити; удосконалити практичні вміння обґрунтовувати розділові знаки шляхом формулювання пунктуаційних правил, самостійно виправляти орфографічні й пунктуаційні помилки; виховувати культуру усного й
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ»
Мета: оцінити рівень орфографічної й пунктуаційної грамотності п'ятикласників: правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ З РОЗДІЛУ «ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ». САМОСТІЙНА РОБОТА
Мета: узагальнити й систематизувати основні відомості з синтаксису і пунктуації, сформувати цілісну систему особистих знань п'ятикласників з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал; удоско
ДІАЛОГ, ЙОГО РОЗІГРУВАННЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗАПРОПОНОВАНОЇ СИТУАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ
Мета: навчити п'ятикласників оцінювати діалогічне мовлення щодо його змісту, мовного оформлення, відповідності ситуації спілкування; удосконалити мовленнєво-комунікативні вміння складати й розігрувати діалоги (орієнтовн
ПРЯМА МОВА Й ДІАЛОГ. СИСТЕМА ТВОРЧИХ ВПРАВ
Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґрунтовувати розділові знаки при прямій
ДІАЛОГ. ТИРЕ ПРИ ДІАЛОЗІ
Мета: ознайомити п'ятикласників з особливостями побудови діалогу, його компонентами, інтонацією в ньому, навчити учнів розрізняти побутові, ділові, художні і навчальні діалоги; формувати організаційно-контрольні вміння оцінювати роль діалогів у різних функціональних сти