ПРЯМА МОВА. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ПРЯМІЙ МОВІ
Мета: ознайомити п'ятикласників з особливостями будови речень із прямою мовою, інтонацією в них, навчити учнів розрізняти слова автора і пряму мову в реченні з прямою мовою; формувати організаційно-контрольні вміння оцінювати роль речень із прямою мов
Додав: admin
Коментарів: 1
Додано: 19-01-2013, 18:00
СКЛАДНІ РЕЧЕННЯ, РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В НИХ (ПРОДОВЖЕННЯ). СИНТАКСИЧНИЙ РОЗБІР СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ
Мета: закріпити на практиці набуті на попередньому уроці знання учнів, розкрити поняття синонімії складних речень із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком, ознайомити з алгоритмом синтаксичного розбо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:56
СКЛАДНІ РЕЧЕННЯ ІЗ БЕЗСПОЛУЧНИКОВИМ І СПОЛУЧНИКОВИМ ЗВ'ЯЗКОМ. КОМА МІЖ ЧАСТИНАМИ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ
Мета: ознайомити п'ятикласників із будовою складного речення, його інтонацією, навчити учнів відрізняти складне речення від простого, обґрунтовувати розділові знаки за допомогою вивчених правил; ф
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:52
ВІДПОВІДЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ДАНИМ ПЛАНОМ АБО ТАБЛИЦЕЮ) В НАУКОВОМУ СТИЛІ. ВІДГУК ПРО ВИСЛОВЛЮВАННЯ ТОВАРИША
Мета: повторити особливості побудови висловлювань наукового стилю; ознайомити п'ятикласників з пам'ятками «Як готувати розгорнуту відповідь на уроках української мови та інши
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:47
ПРАКТИЧНА РОБОТА З ТЕМ «РЕЧЕННЯ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ», «ЗВЕРТАННЯ», «ВСТАВНІ СЛОВА». СИНТАКСИЧНИЙ РОЗБІР ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ
Мета: сформувати систему знань учнів про однорідні члени речення, звертання, вставні слова, підвищити пунктуаційну грамотність п'ятикласників; структурувати вивчений теорет
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:42
ВСТАВНІ СЛОВА, ВИДІЛЕННЯ ЇХ НА ПИСЬМІ КОМАМИ
Мета: навчити учнів розрізняти вставні слова в контексті, аналізувати їх стилістичну роль, правильно інтонувати речення із вставними словами, виділяти комами вставні слова на письмі; формувати організаційно-контрольні вміння оцінювати роль вставних с
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:37
ЗВЕРТАННЯ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ЗВЕРТАННІ
Мета: навчити учнів виділяти звертання в контексті, аналізувати їх стилістичну роль, правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; формувати загальнопізнавальні вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; удоско
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:32
УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНЕ СЛОВО ПРИ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНАХ РЕЧЕННЯ. ДВОКРАПКА Й ТИРЕ ПРИ УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИХ СЛОВАХ У РЕЧЕННЯХ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ
Мета: поглибити знання учнів про однорідні члени речення, навчити розрізняти узагальнювальні слова при них; моделювати схеми речень з узагальнювальним словом при од
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:26
РЕЧЕННЯ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ (БЕЗ СПОЛУЧНИКІВ І ЗІ СПОЛУЧНИКАМИ А, АЛЕ, І). КОМА МІЖ ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ
Мета: навчити учнів розрізняти однорідні члени речення (головні другорядні), виділяти їх у зв'язному висловлюванні; моделювати схеми речень з однорідними членами; формувати загальнопізнавал
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:21
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З РОЗДІЛУ «СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ»
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з тем «Словосполучення», «Речення, його граматична основа», «Другорядні члени речення»; з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2013, 17:13
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ: ДОДАТОК, ОЗНАЧЕННЯ, ОБСТАВИНА (ПРОДОВЖЕННЯ)
Мета: поглибити знання учнів про другорядні члени речення, їхню стилістичну роль у зв'язному висловлюванні; формувати загальнопізнавальні вміння ставити запитання до другорядних членів речення й виділяти їх умовними позначка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 11:07
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ: ДОДАТОК, ОЗНАЧЕННЯ, ОБСТАВИНА
Мета: навчити учнів розрізняти другорядні члени речення (додатки, означення, обставини), виділяти їх у контексті умовними позначками; формувати загальнопізнавальні вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати їхню синт
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 11:02
(Розвиток зв'язного мовлення)
ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ЛИСТ РІДНИМ, ДРУЗЯМ. АДРЕСА
Мета: , ознайомити учнів з основними правилами листування, побудовою листа, його мовним оформленням, вимогами до оформлення адреси на поштовому конверті; на основі опрацьованого теоретичного матеріалу вдосконалити тво
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:53
(Розвиток зв'язного мовлення)
ЖАНРИ МОВЛЕННЯ: ОПОВІДАННЯ, ВІДГУК, ЗАМІТКА, ЛИСТ, ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ
Мета: сформувати в учнів уявлення про основні жанри мовлення, ознайомити з особливостями побудови оповідання, відгуку, замітки, листа; удосконалити вміння визначати тему й основну думку
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:47
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В КІНЦІ РЕЧЕНЬ. ПУНКТУАЦІЙНА ПОМИЛКА ТА її УМОВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ
Мета: поглибити й систематизувати знання п'ятикласників про види речень за метою висловлювання й інтонацією; сформувати поняття про пунктуаційну помилку; розвивати вміння асоціативно мислити, переносити знання в нові н
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:41
ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ: РОЗПОВІДНІ, ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ. ОКЛИЧНІ РЕЧЕННЯ
Мета: повторити й узагальнити поняття про види речень за метою висловлювання, про окличні речення; розвивати організаційно-контрольні вміння організовувати спеціальні спостереження над мовним матеріалом; форм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:34
РЕЧЕННЯ, ЙОГО ГРАМАТИЧНА ОСНОВА (ПІДМЕТ І ПРИСУДОК). РЕЧЕННЯ З ОДНИМ ГОЛОВНИМ ЧЛЕНОМ
Мета: поглибити знання п'ятикласників про граматичну основу речення, способи вираження підмета і присудка; дати загальне уявлення про речення з одним головним членом; формувати загальнопізнавальні вміння виділя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:29
СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ ЛЕКСИЧНІ І ФРАЗЕОЛОГІЧНІ. ГРАМАТИЧНА ПОМИЛКА ТА її УМОВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ. СИНТАКСИЧНИЙ РОЗБІР СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ
Мета: поглибити знання учнів про будову простих і складних словосполучень, сформувати поняття «лексичне словосполучення» і «фразеологічне словосполучення»; навчити відрізнят
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-01-2013, 10:22
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали