Тема:  Непохідні і похідні прийменники. Мета: пояснити відмінність між прийменниками непохідними і похідними, особливості написання похідних прийменників разом і окремо; формувати вміння їх розрізняти, визначати спосіб утворення похідних прийменників; виховувати повагу до влучного й доречно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:52
Тема: Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні та реченні. Мета: поглибити знання учнів про прийменник як службову частину мови, формувати вміння розпізнавати прийменники в реченнях, визначати відмінкові форми іменних частин мови, з якими вживаютьс
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:51
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання Мета: з’ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів; рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння слухати й розуміти почуте; удосконалювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, розвивати логічне м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:31
Тема: Написання прислівників разом і окремо. Тематичне тестування (тема: Прислівник, правопис прислівників) Мета: пояснити правила написання прислівників разом і окремо; формувати вміння обгруновувати вибір написання; з’ясувати рівень засвоєння учнями знань  та сформованості вмінь і навичо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:30
Зв’язне мовлення. Аналіз письмового переказу. Контрольне читання мовчки Мета: з’ясувати рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння читати мовчки й розуміти прочитане; підбити підсумки учнівських письмових робіт, відзначити позитивне у їх виконанні, проаналізувати допущені типові
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:29
Тема: Дефіс у прислівниках. Мета: пояснити правила написання прислівників через дефіс; формувати вміння визначати в словах орфограму "Дефіс у прислівниках” та обгруновувати  вибір  написання відповідним правилом; виховувати повагу до образного слова; розвивати увагу, спостережливі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:27
Тема:  И  та і  в кінці прислівників. Мета: пояснити правила написання и та ів кінці прислівників; формувати вміння визначати в словах орфограму "Букви и та ів кінці прислівників та обгрунтовувати вибір написання відповідним правилом; виховувати повагу до образного поетичного слова
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:26
Тема: Не,  ні з прислівниками. Мета: пояснити правила написання не, ні  з прислівниками; формувати вміння визначати в словах орфограму "Не, ні з прислівниками” та обгрунтовувати вибір написання; виховувати  смак до влучного й образного слова; розвивати увагу, уяву, спост
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:25
Зв’язне мовлення. Письмовий докладний переказ тексту,  що містить розповідь про процес праці Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувувати відповідні текстотворчі вміння, зокрема вміння переказувати текст, що вміщує  розповідь про процес праці; удосконалювати культуру пис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:24
Тема: Букви н та нн  у прислівниках. Мета: пояснити правила  написання прислівників з н та нн; формувати вміння визначати в словах орфограму "Н та нн  у прислівниках”, обгрунтовувати вибір написання; виховувати повагу до фольклору та творців влучного поетичного слова; розвивати ув
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:19
Тема: Способи творення прислівників. Мета: пояснити, якими способами утворюються прислівники; формувати вміння визначати спосіб творення прислівників та утворювати прислівники; виховувати повагу до усної народної творчості як конденсату народної мудрості; розвивати увагу, спостережливість, логіч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:18
Зв’язне мовлення. Особливості будови розповіді про процес праці. Усний вибірковий переказ  тексту, що містить розповідь про процес праці Мета: пояснити особливості будови розповіді про трудовий процес; формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння переказувати таку розповідь; виховувати пов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:17
Тема: Ступені  порівняння прислівників. Мета: пояснити значення й особливості  творення простої та складеної форм вищого й найвищого ступенів порівняння прислівників; формувати вміння розпізнавати, розрізняти й утворювати форми ступенів порівняння прислівників, правильно вжива
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:16
Тема: Прислівник:загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Мета:дати поняття про прислівник як частину мови, формувати вміння розпізнавати прислівники в реченнях, визначати їхнє загальне значення та граматичні ознаки, правильно використовувати прислівники в мовленні; виховувати&n
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:15
Зв’язне мовлення. Аналіз письмового твору Мета: на основі здобутих текстологічних знань проаналізувати написані учнями твори-описи зовнішності людини; удосконалювати культуру писемного мовлення, сприяти збагаченню й уточненню словникового запасу учнів; розвивати спостережливість, образне мислен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:14
Зв’язне мовлення. Письмовий твір-опис зовнішності людини  (за власними спостереженнями) Мета: на основі здобутих текстологічних знань  формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння складати опис зовнішності людини за власними спостереженнями в художньому стилі та вводити такий опис до
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:13
Тематичне тестування (тема: Дієприслівник). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове). Навчальне читання мовчки Мета:з’ясувати рівень засвоєння знань про дієприслівник як особливу форму дієслова та рівень сформованості мовних умінь і навичок; дати уявлення про різні види читання
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:10
Зв’язне мовлення. Аналіз письмового переказу. Мета: підбити підсумки виконання учнівських письмових робіт, відзначити позитивне у їх виконанні, проаналізувати допущені типові помилки й недоліки робіт; удосконалювати орфографічні й пунктуаційні навички, спрямувати учнів на індивідуальне опрацюва
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:08
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали