Тема: Частини мови. Вивчені групи орфограм. Мета: повторити й узагальнити вивчене про частини мови, удосконалювати вміння розрізняти слова різних частин мови; повторити основні вивчені буквені й небуквені орфограми, удосконалювати вміння визначати орфограми в словах та відповідними правилами об
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:40
Тема:  Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Мета: повторити  й узагальнити вивчене про вживання розділових знаків у реченнях, ускладнених однорідними членами, звертаннями та вставними словами, а також у реченнях із прямою мовою; удосконалювати вміння визначати відпов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:38
Тема: Вступ.  Мова – скарбниця духовності народу. Мета: пояснити духотворчу роль мови, її значення у формуванні й удосконаленні  духовної сутності кожного мовця; виховувати патріотичні почуття, почуття національної гідності, повагу до рідної мови; розвивати логічне й образне мислення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:36
Ділові папери. Розписка     64. Прочитати. Визначити стиль кожного з висловлювань. Який з поданих текстів є частиною документа? Які документи вам відомі? У  якому стилі вони складаються?
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:52
Твір-оповідання за поданим сюжетом        Оповідання -  невеликий розповідний художній твір про одну чи кілька подій у житті персонажа, що відіграють важливу роль в його долі.      Для творів цього жанру характерна проста композиція, однолін
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:51
Замітка дискусійного характеру в газету   Замітка – інформаційний жанр, у якому в лаконічній формі повідомляється про важливі, суспільно вагомі події, цікаві факти.      Замітка характеризується високою оперативністю, злободенністю, правдивістю.    &
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:49
Усний твір-роздум дискусійного характеру     52. Прочитати текст, дати відповіді на запитання: які бувають суперечки? У чому полягає різниця між дискусією й полемікою? До якого типу мовлення слід віднести поданий текст? Визначити його стиль.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:48
Детальний усний переказ тексту публіцистичного стилю   48. Прочитати текст, визначити його тему та головну думку. Дібрати заголовок. Визначити стиль тексту, свою думку обґрунтувати. Вказати суспільно-політичну лексику, риторичні запитання. За самостійно складеним планом усно переказа
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:46
Поняття про публіцистичний стиль мовлення     43. Прочитати уривок з газетної публікації. Яка мета висловлювання? Кому воно адресоване? Наскільки злободенною є його тема? Чи може воно вплинути на читача або слухача, сформувати певне ставлення до порушеної суспільної проблеми?
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:45
Твір-опис зовнішності людини         39. Прочитати уривки. Чи вдалося письменникам передати ставлення (персонажа чи власне) до описаних осіб? Яким є це ставлення? На які риси вдачі портретованих вказали письменники через описи зовнішності? За допомогою яких художніх зас
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:44
Переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини   35. Прочитати текст, визначити його тему та головну думку. Які типи мовлення поєднано в тексті? Яка роль у тексті портрета? З’ясувати стиль тексту, свою думку обґрунтувати. Вказати  в тексті зачин та кінцівку. З
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:43
Особливості  будови опису зовнішності людини   30. Прочитати уривок. Кого в ньому описано? На що саме (вік, зріст, постать, риси обличчя, погляд, ходу, одяг) вказав письменник, щоб відтворити зовнішність свого героя?
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:41
Твір-розповідь про процес праці   26. Прочитати написаний семикласником твір. Про який трудовий процес у ньому розказано? Які трудові операції було виконано? Визначити слова, що вказують на послідовність виконання дій. Що стало результатом трудових зусиль? Чи вдало, на вашу думку, ско
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:22
Переказ тексту-розповіді про процес праці     23. Прочитати текст, визначити його тему й основну думку. Дібрати до тексту заголовок. Вказати в тексті зачин та кінцівку. З’ясувати стиль тексту, свою думку обґрунтувати. За самостійно складеним планом зробити детальний переказ (усно).
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:20
ПОВТОРЕННЯ  ВИВЧЕНОГО ПРО МОВЛЕННЯ, СПІЛКУВАННЯ, ТЕКСТ     1. Прочитати народну казку. Що таке моваі що таке мовлення? Як, на вашу думку, могла спілкуватися героїня казки після того, як оніміла? Чи ж може таке спілкування замінити спілкування за допомогою мовлення? Чому?
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 11:17
Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини або елементами роздуму
Мета: з’ясувати рівень сформованості текстотворчих умінь, зокрема вміння письмово переказувати текст розповідного характеру, що вміщує елементи опису зовнішності людини або роздуму;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-02-2013, 09:07
Тема: Тире між підметом і присудком.
Мета: пояснити правила вживання тире на місці опущеного дієслова-зв’язки в іменному складеному присудку; формувати вміння правильно вживати тире в реченнях з іменним складеним присудком, обгрунтовувати його вживання відповідним правилом, формувати навички п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-02-2013, 09:06
Тема: Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета.
Мета: поглибити знання про головні члени речення; формувати вміння визначати в реченнях граматичну основу та спосіб вираження підмета; виховувати повагу до влучного й образного слова, розвивати увагу, логічне мислен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-02-2013, 09:04
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали