НОВЕ Календарне планування УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 7 клас (70 год, 2 год на тиждень) 2013-2014 навчальний рік
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-08-2013, 00:16

 

7 клас (70 год, 2 год на тиждень)

 

 

 

 

/ семестр

// семестр

 

 

к-сть

дата

к-сть

дата

Контрольні роботи у формі: ?> контрольного класного твору ? виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3

1

2

 

3 1

2

 

Уроки розвитку мовлення:

?     усно

?     письмово

1 1

 

1 1

 

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

 

2

 

Література рідного краю

1

 

1

 

Перевірка зошитів

4

 

5

 

 

Вступ

1.

Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.

1

 

 

Із пісенних скарбів

2.

Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Вислов­лювання про пісні. їхнє ідейно-художнє багатство. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень. ТЛ: пафос твору.

1

 

Вивчити напам'ять

дві пісні (на вибір)

3.

Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коло­мийки» «перли розсипаного намиста». Особли­вість жанру і його життєвість. Побудова, ритм. Життєстверджуючий, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки.

1

 

 

4.

Література рідного краю №1. Пісенне багатство рідного краю.

1

 

 

5.

УРЗМ № 1. Творчий конкурс (інсценування пісні чи уривка, складання власного твору).

1

 

 

Про далекі минулі часи

6-7.

Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут» (скороче­но). Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників у повісті. ТЛ: історична повість, сюжет.

2

 

 

8.

Виразне читання окремих фрагментів повісті «Захар Беркут», що потребують історичного чи мовознавчого коментаря.

1

 

 


 

9.

Патріотичний мотив, його зв'язок із розгортанням сюжету. Роль художніх засобів, особливостей мови повісті І. Франка «Захар Беркут».

1

 

 

10,

Характеристика образів твору.

1

 

 

11.

Складання анкети головних героїв твору.

1

 

 

12.

Контрольна робота №1 (розгорнуті відповіді на запитання).

1

 

 

13.

Т. Г. Шевченко. Повторення життєпису поета. Вірш «Мені тринадцятий минало». Мотив все-перемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі. ТЛ: мотив у художньому творі, прийоми контрасту.

1

 

 

14.

«Тополя». Романтична ідея незнищенності справ­жнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, метаморфози.

1

 

 

15.

«Заповіт» твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ: ідея.

1

 

Вивчити напам'­ять вірш

16.

Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою» (скорочено). Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. Напружений динаміч­ний сюжет героїко-романтичної повісті. ТЛ: героїко-романтична повість, композиція.

1

 

 

17.

Виразне читання ключових епізодів твору.

1

 

 

18.

Використання фольклорних мотивів. Гіпербола. Благородство, відповідальність, мужність, вір­ність, життєлюбство запорізьких козаків. Харак­теристика Павлу ся. ТЛ: романтичний герой.

1

 

 

19.

Контрольна робота № 2 (тести).

1

 

 

20.

ПЧ № 1.

1

 

 

21.

Михайло СтеЛьмах. «Гуси-лебеді летять» (фра­гменти) автобіографічна повість про дитинство. ТЛ: автобіографічна повість.

1

 

 

22-23.

Єдність світу природи і світу дитячої душі. Звичаї, традиції українців. Символ образу гусей-лебедів. ТЛ: символ.

2

 

 

24.

Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.

1

 

 

25.

Інші образи твору.

1

 

 

26.

Усний твір-характеристика персонажа.

1

 

 

27.

ПРЗМ № 2. Контрольна робота №3 (твір).

1

 

 


 

 

28.

Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника. Повість «Климко». Воєнне дитинс­тво у творі.

1

 

 

29.

Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доб­роти, чуйності, турботи про рідних.

1

 

 

ЗО.

Образ Климка. Складання вітального слова на честь літературного героя

1

 

 

31.

Художні особливості твору. ТЛ: художня деталь.

1

 

 

32.

ПЧ № 2.

1

 

 

 

II семестр

 

«Ти знаєш, що ти людина?»

33.

Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

1

 

 

34.

Гумористичне, викривальне зображення головно­го героя. Скарб узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. ТЛ: поглиблення поняття про гумор.

1

 

 

35.

Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і вели- -. ких)». Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

1

 

 

36.

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Чайка на крижині». «Крила». Розгорнута прит-чева метафора. Духовне багатство найбільший скарб у житті.

Г

 

Вивчити напам'ять один вірш (на вибір)

37.

Виразне читання віршів.

1

 

38-39.

Борис Харчук. Казкове й реалістичне в повісті-притчі «Планетник». Сюжет твору.

2   .

 

 

40.

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини. Добро і зло в повісті.

1

 

 

41.

Євген Гуцало. «Сім 'я дикої качки» твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем. Сюжет та особливості композиції.

1

 

 

42.

Людська доброта і жорстокість, милосердя і спра­вжня турбота про природу. Характеристика Тосі та Юрка.

1

 

 

43

Твір-версія подальшого розвитку подій.

1

 

 

44.

Любов Пономаренко. «Гер переможений». На­скрізний гумористичний пафос новели. Художні засоби його втілення. ТЛ: новела.

1

 

 


 

45.     Контрольна робота №4 (розгорнуті відповіді на

1

 

«Ми українці»

46.     Василь Симоненко «лицар на білому коні» в українській літературі. Громадянські, патріотичні мотиви лірики. «Лебеді материнства». Втілення особливостей української ментальності, рис наці­онального характеру.

1

напам'ять

47.

«Ти знаєш, що ти людина?», «Гей, нові Ко-лумби й Магеллани». Романтичний пафос лірики. Загальнолюдські цінності та ідеї.

1

«Ти знаєш, що ти людина?»

48.

Проблема індивідуальності і натовпу у вірші

1

 

 

 

 

Конкурс на кращого читця поезії.

1

 

 

50.

ПЧ № 3.

1

 

 

51-52.

Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про руш­ник», «Стежина». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в цих творах.

2

 

53.

«Вогник». Основні мотиви твору. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті. Ліризм поезії. «В завійну ніч з незвіданих доріг»

1 1

 

54. 55.

Література рідного краю №2.                                      .

 

 

56-

57.

58.

Анатолій Дімаров. Автобіографічна повість «Блакитна дитина». Динамічний сюжет, прозо-        2 рість та іронічність оповіді.

 

 

 

 

Морально-етична проблема твору. Доброта і

любов, розуміння, взаємопідтримка в українській         1

родині.

 

 

59.

Внутрішня гідність і повага до людей риси характеру юного героя, стимули його поведінки.

1

 

60.

УРЗМ № 3. Переказ найцікавішої пригоди героя-підлітка з аргументацією свого зацікавлення.

 

 

61.

Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Наскрізний патріотизм його поезій. «Наша мова». Ідея, образи твору. ТЛ: вільний вірш.

1

 

62.

«Ми йдемо», «3 дитинства: Дощ («Я вплете­ний...»)». Фольклорна основа поезій, народознав­чі аспекти.

1

 


 

63.

«Лелека» (фрагмент). Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.

 

 

 

64.

ПРЗМ № 4. Письмові відповіді на запитання.

 

 

 

65.

Леонід Кисельов. Доля молодого поета «Стати б хоч на менти лічені..», «Земля така гаряча».

Наскрізний гумористичний пафос його творів. Ідея оптимізму.

 

 

Вивчити напам'ять один вірш (на вибір)

66.

Патріотичний мотив вірша «Додому». Вселюдсь­ке і національне значення образу української Мадонни («Катерина»).

 

 

67.

Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

 

 

 

68.

Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше зацікав­лення.

 

 

 

69.

Позакласне читання №4. Рекомендація літера­тури для читання влітку.

 

 

 

70.

Повторення та узагальнення вивченого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали