Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок № 1. Тема: «Історія винайдення паперу. Види паперу. Економне використання паперу».
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 27-12-2013, 21:29
Урок № 1.
Тема: «Історія винайдення паперу. Види паперу. Економне використання паперу».
Мета: ознайомити учнів з історією виникнення та властивостями паперу, його видами; розвивати увагу, мислення, виховувати бережне ставлення до речей, зроблених з паперу
Обладнання: предметні малюнки, колекція «Види паперу», підручник.
Тип уроку: комбінований.
Методи і прийоми роботи:розповідь, бесіда, пояснення, гра, робота з підручником, практична робота.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання:
• Дзвінко пролунав дзвінок,Всіх покликав на урок.
Тож сідайте всі в рядок —
Починається урок.
2. Перевірка готовності до уроку.
3. Упорядкування робочих місць.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:
• Сьогодні на уроці ми дізнаємося звідки до нас з’явився папір, які є види паперу є, навіщо нам потрібний папір і що з нього можна зробити.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя про історію виникнення паперу.
• Папір вперше був винайдений у Китаї (ІІІ ст. н. е.). Перший папір виготовляли з молодих пагонів бамбука, подрібненого до волокон. Ці стебла розрізали, товкли в ступі, розводили водою, а потім зневоднювали, накладаючи на масу, що утворилась, сітку. Цю сітку трясли доти, поки вода стікала. Коли вода стекла, паперовий аркуш був готовий. Його залишилося лише спресувати і висушити. Проте всі свої винаходи китайці намагалися тримати в секреті. Не минув цієї участі й папір. Спосіб виготовлення паперу китайський уряд оголосив державною таємницею. Але з часом папір проник спочатку в Середню Азію, звідти до арабів, від арабів — до Іспанії, а з Іспанії — в усі інші країни Європи. До середини ХІХ ст. папір виготовляли з лляного або бавовняного ганчір’я. Згодом папір почали виготовляти з деревини різних порід дерев, соломи, ганчір’я, целюлози та макулатури.
2. Розгляд таблиці із зображенням послідовності процесу виготовлення паперу.
3. Гра «Що з чого зроблено?»
1) Речі зроблені з деревини.
• Дві дощечки, дві сестри
Швидко мчать мене з гори. (Лижі)
• Залюбки на допомогу я школярику прийду
І залишу слід помітний там, де носом проведу.
В дерев’яному кожусі я завжди вам прислужуся:
І дорослим, і малятам — всім, хто любить малювати. (Олівець)
2) Речі, зроблені з металу.
• Голову залізну маю,
Нею цвяхи забиваю. (Молоток)
Вовк сталевий, гострий ніс,
Бавовняний має хвіст. (Голка з ниткою)
3) Речі, зроблені зі скла.
• Груша не проста — скляна,
В темряві горить вона . (Лампочка)
4) Речі, зроблені з гуми.
• Б’ють його, а він не плаче,
А все вище й вище скаче. (М’яч)
• Не боїмось ми води,
Ходимо туди-сюди.
Коли дощ чи мокрий сніг,
Не промочиш з нами ніг! (Гумові чобітки)
4. Ознайомлення з властивостями паперу.
1) Розповідь учителя.
5. Перегляд колекції «Види паперу».
6. Фізкультхвилинка.
IV. Практична робота:
1. Скручування трубочок.
2. Розривання паперу на частини.
3. Відривання смужки від аркуша.
4. Складання паперу.
V. Розгляд зразків виробу
1. Відгадування загадки.
• Із неба диво золоте
І світить нам, і гріє,
Ніщо без нього не росте,
І всяк йому радіє.
Радієш ти, радію я,
Радіють луки, поле, гай,
Радіє з краю в край земля.
А що за диво, відгадай! (Сонце)
2. Технологія виготовлення виробу «Закладинка».
VI. Самостійна робота учнів:
Лунає тиха музика, діти працюють. За необхідності вчитель допомагає тим учням, які того потребують.
• Що нового й цікавого вам запам’яталося?
• Чи змінився ваш настрій наприкінці уроку?
• Чи зігрівають наш клас сонечка, що зроблені вашими руками?
VІІ. Підсумок уроку
1. Виставка дитячих робіт.
2. Підсумкова бесіда:
• Що нового ви дізналися на уроці?
• Що навчилися робити?
• Я вдячна вам за старання.
VIII. Прибирання робочих місць.
Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...