Шановні відвідувачі сайту!!!

Цей сайт створено для підготовки до уроків для вчителів та учнів. На даному ресурсі розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок №44. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґрунтовувати розділові знаки при прям
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-11-2014, 02:01
Урок № 43. Діалог. Тире при діалозі Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; розвивати логічне мисле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-11-2014, 20:08
Урок № 39. Тренувальні вправи. Правильне інтонування речень з прямою мовою. Синонімічність речень з прямою й непрямою мовою. Мета: закріпити знання учнів про пряму мову, закріплювати вміння й навички правильного вживання розділових знаків у реченнях з прямою мовою, виправляти у дотриманні правильно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-11-2014, 01:43
Урок № 38. Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові Мета: дати учням знання про пряму мову, виробити в них уміння розпізнавати пряму мову та слова автора, які її супроводжують; правильно інтонувати речення з прямою мовою, ставити розділ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-11-2014, 21:50
Урок № 11. «Ох». Зміст казки. Характеристика казкових героїв. Мета: опрацювати ідейно-художній зміст казки «Ох», з'ясувати її тему та ідею, проаналізувати казку, на прикладі головних героїв зрозуміти, хто з них втілює добро, а хто — зло; прищеплювати любов і повагу до свого народу – творц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 23:18
Урок № 37. Контрольна робота № 3 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації. Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова. Складні р
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 22:04
Урок № 36. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Тренувальні вправи Мета: удосконалювати уміння та навички у визначенні граматичних основ у частинах складного речення, правильному інтонуванні складних речень, вживанні розділових з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 02:21
Урок №35. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Правильне інто­нування складних речень Мета. Поглибити знання про складне речення, учити визначати граматичні основи в ньому, засоби зв’
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 01:45
Урок 15. Контрольна робота №1 (тестові завдання). Вступ. Світ фантазії, мудрості (міфи, легенди, перекази, казки). Мета:визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань; розвивати увагу, спритність, точність, послідовність; виховувати інтерес до результатів власної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-11-2014, 00:00
Урок № 34. Речення із звертаннями, вставними словами. Тренувальні вправи Мета:узагальнити теоретичні відомості про особливості вживання звертань і вставних слів; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в реченні (висловлюванні) звертання, вставні слова,а також називати частини мови, яки
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-11-2014, 23:32
Урок № 9-10. «Мудрадівчина».Зміст твору. Побудова казки(зачин, кінцівка), її яскравий національний колорит Мета: ознайомити учнів зі змістом казки; викликати інтерес до читання; формувати вміння читати в дійових особах, правильно інтонувати мову дійових осіб; розвивати навички висловлення вла
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-11-2014, 20:27
Урок №8. «Про правду і кривду». Народне уявлення про добро і зло в казці Мета: продовжувати опрацьовувати з учнями народну казку «Про правду і кривду»; допомогти учням усвідомити уявлення про добро і зло, красиве і потворне; формувати навички виразного читання казок; розвивати культуру зв’язно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-11-2014, 01:29
Урок №7. Народні казки. Тематика народних казок, їхні різновиди (про звірів, побутові, фантастичні, пригодницькі тощо). «Про правду і кривду». Зміст казки Мета: поглибити знання учнів про усну народну творчість, її жанри, дати поняття про народну казку і вчити визначати жанрові особливості ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:45
ВАСИЛЬ КОРОЛІВ-СТАРИЙ (1879—1943) ХУХА-МОХОВИНКА Казка Звали її Моховинка.   Ми, люди, всіх Хух звемо просто Хухами, так само, як і вони кажуть на всіх нас просто Люди. А тим часом Хухи бувають різні. Ті, що живуть у лісі, звуться лісовими; ті, що по проваллях та скелях — печерницями; що п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:33
Урок № 6. Урок літератури рідного краю №1. Рідний край край у творчості волинських поетів Мета: ознайомити з творчістю волинських поетів; розвивати навички усного мовлення,творчу уяву дітей; удосконалювати вміння учнів працювати в групах; виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення до
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 22:53
Урок №33. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Правильне інтонування речень із вставними слова­ми. Виділення вставних слів на письмі комами Мета: ознайомити учнів із поняттям «вставні слова»; навчити ви­значати їх у реченні; формувати вміння виділяти в тексті встав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 22:11
Урок № 32. Звертання. Роль звертань у реченні (практично). Правильне ін­тонування речень із звертаннями. Розділові знаки при звер­танні (повторення) Мета: сформувати поняття пр. звертання в мові, його функції та способи вираження; навчити учнів виділяти звертання в контексті, розставляти розді
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 00:10
Урок №31. ЗМ№7. Особливості побудови художнього і наукового описів. Твір-опис предмета за власним спостереженням у художньому стилі
Мета: ознайомити учнів зі світом рослин; пробуджувати пізнавальний інтерес до рослин; вчити складати тексти-описи за власним спостереженням у художньому стилі;
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2014, 23:56
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...