Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова Мета : сформувати в учнів уявлення про лексичне значення слова, його               однозначність і багатозначність; розвивати вміння школярів знаходити     
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-03-2015, 22:29
Правопис и та і в словах іншомовного походження Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про написання слів іншомовного походження, формувати вміння розпізнавати орфограму й обґрунтовувати її за допомогою правила; розвивати пам’ять, усне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до рідної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-02-2015, 23:16
Контрольна робота з теми «Л. Глібов. Історичне минуле нашого народу» Тести Варіант 1 1. Ярослав Мудрий прогнав ( вірш Олександра Олеся «Ярослав Мудрий») А чехів Б поляків В греків Г німців 2. Мстислав у поєдинку подолав( вірш Олександра Олеся «Ярослав Мудрий») А Бояна Б Редедю В Ярослав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-02-2015, 23:55
Мета. Характеризувати образи Тосі і Юрка, розвивати власні переконання і погляди на світ, заохочувати дітей до самостійного творчого мислення, виховувати доброту, милосердя, чесність, критичне ставлення до власних вчинків.   Обладнання: фотографія К.Стародуба «Качки».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-02-2015, 23:08
Мета. Вчити коментувати зміст (умовної) частини повісті, характеризувати образ Планетника за планом, аналізуючи його вчинки; розвивати вміння висловлювати власні роздуми про суть людського життя, моральний вибір Планетника і кожної людини. Обладнання: книжка «Горохове чудо», матеріал до літературно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-02-2015, 14:11
Урок №65. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета: закріпити знання про приголосні звуки, їх вимову і написання; познайомити учнів з явищем уподібнення приголосних звуків; розвивати усне і писемне мовлення, фонетичний слух, логічне мислення учнів; виховувати загальнолюдсь
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-02-2015, 00:38

Урок № 64. Підсумковий урок. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія           
Мета:   повторити й узагальнити знання про звуки мови та мовлення;  розвивати вміння передавати слова звукописом, правильно їх ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 18:31
Урок №63.  Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тестові завдання). Мета: перевірити знання учнів із теми «Фонетика. Графіка. Орфо­епія. Орфографія»; розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві нав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 15:20
Урок №62. Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: поглибити, узагальнити, систематизувати, перевірити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії;  розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння&nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-01-2015, 20:05
Урок № 61. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні й орфоепічні вимоги ненаголош
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2015, 22:46

Урок №34-35. Прислів'я та приказки. Їхня краса й мудрість. Народне уявлення про довколишній світ. Види прислів'їв і приказок
Мета: ознайомити учнів зі світом прислів'їв та приказок; про­аналізувати програмні фольклорні твори; визначити їх види та вивчити поняття; розвивати творчу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2015, 00:02
Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом Мета: поглибити знання про способи визначення написання ненаголошених голосних,  що не перевіряються наголосом ; розвивати мислення, увагу, аналітичні здібності, асоціативну уяву; виховувати культуру усного й писемного мовлення. Ти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-01-2015, 00:56
Урок №59. ЗМ №14. Особливості побудови елементарного роздуму. Пи­сьмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі. Мета: удосконалювати вміння аналізувати тексти-роздуми, на­вички складання монологічного висловлювання; розвивати вміння викладати матеріал послідовн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-01-2015, 23:39
Урок 33. Загадка як вид усної народної творчості. Види загадок (про людей, їхнє життя; про природу та її явища; про рослини, тварини) Мета: ознайомити дітей з жанром загадок, їх художньою різноманітністю; поняттям метафори; показати, як в загадках відображено народний розум, спостережливість,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-01-2015, 00:24
Урок №32. Повторення та узагальнення вивченого в І семестрі Мета: узагальнити та систематизувати вивчений учнями навчальний матері­ал, який стосується життя та творчості письменників, теорії літератури, змісту опра­цьованих творів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння акуму­л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2015, 22:12
Урок №31.  Літературні казки сучасних авторів.  Іван  Андрусяк «Стефа і її Чакалка»  Мета: ознайомити учнів із творчістю Івана Андрусяка, а саме із казкою        «Стефа і її Чакалка»; розвивати навички роботи в групі, логічне та образне мислен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-01-2015, 20:44
Урок №30. Урок літератури рідного краю №2. Повість В. Д. Слапчука «Бджолиний бог і Бджоленятко» Мета: зацікавити п’ятикласників творчістю волинського поета, прозаїка, критика В. Слапчука;  розкрити неповторний світ дитинства в повісті «Бджолиний Бог і Бджоленятко»; дати характеристику головних
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-12-2014, 22:28
Урок №29. Контрольна робота № 2. Світ фан­тазії, мудрості (літературні казки). Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю й корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення. Тип уроку: контролю та корекції знань. Хід урок
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-12-2014, 21:44
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика