Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок № 61. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні й орфоепічні вимоги ненаголош
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2015, 22:46

Урок №34-35. Прислів'я та приказки. Їхня краса й мудрість. Народне уявлення про довколишній світ. Види прислів'їв і приказок
Мета: ознайомити учнів зі світом прислів'їв та приказок; про­аналізувати програмні фольклорні твори; визначити їх види та вивчити поняття; розвивати творчу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2015, 00:02
Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом Мета: поглибити знання про способи визначення написання ненаголошених голосних,  що не перевіряються наголосом ; розвивати мислення, увагу, аналітичні здібності, асоціативну уяву; виховувати культуру усного й писемного мовлення. Ти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-01-2015, 00:56
Урок №59. ЗМ №14. Особливості побудови елементарного роздуму. Пи­сьмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі. Мета: удосконалювати вміння аналізувати тексти-роздуми, на­вички складання монологічного висловлювання; розвивати вміння викладати матеріал послідовн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-01-2015, 23:39
Урок 33. Загадка як вид усної народної творчості. Види загадок (про людей, їхнє життя; про природу та її явища; про рослини, тварини) Мета: ознайомити дітей з жанром загадок, їх художньою різноманітністю; поняттям метафори; показати, як в загадках відображено народний розум, спостережливість,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-01-2015, 00:24
Урок №32. Повторення та узагальнення вивченого в І семестрі Мета: узагальнити та систематизувати вивчений учнями навчальний матері­ал, який стосується життя та творчості письменників, теорії літератури, змісту опра­цьованих творів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння акуму­л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2015, 22:12
Урок №31.  Літературні казки сучасних авторів.  Іван  Андрусяк «Стефа і її Чакалка»  Мета: ознайомити учнів із творчістю Івана Андрусяка, а саме із казкою        «Стефа і її Чакалка»; розвивати навички роботи в групі, логічне та образне мислен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-01-2015, 20:44
Урок №30. Урок літератури рідного краю №2. Повість В. Д. Слапчука «Бджолиний бог і Бджоленятко» Мета: зацікавити п’ятикласників творчістю волинського поета, прозаїка, критика В. Слапчука;  розкрити неповторний світ дитинства в повісті «Бджолиний Бог і Бджоленятко»; дати характеристику головних
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-12-2014, 22:28
Урок №29. Контрольна робота № 2. Світ фан­тазії, мудрості (літературні казки). Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю й корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення. Тип уроку: контролю та корекції знань. Хід урок
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-12-2014, 21:44
Урок № 58. Вимова ненаголошених і наголошених голосних. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. Правопис. Орфограма (практично) Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні вимоги ненаголошених голосни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-12-2014, 22:09
Урок №28. Елементи незвичайного в повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Своєрідність композиції твору. Особливості її мови та символіка образів-жителів країни. Мета: продовжити знайомство учнів з повістю-казкою Галини Малик, вчити виразно читати, визначати незвичай
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-12-2014, 01:14
Урок № 27. ЗМ№2. Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Написання продовження пригод Алі та її нових друзів Мета уроку: допомогти учням глибше усвідомити  ідейно-художній зміст казки, визначати морально-етичні проблеми твору, оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-12-2014, 00:42
Урок №26. Морально-етичні проблеми в казці Ганни Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети
Мета: продовжити знайомити учнів з творчістю дитячої письменниці, зі змістом повісті
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-12-2014, 00:26
Урок № 25. Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Повість-казка сучасної дитячої письменниці Мета: ознайомити з життям і творчістю Г.М.Малик, змістом повісті - казки, розвивати навички виразного читання, переказу, оцінювати вчинки казкових героїв розрізняти добро і зло в казках
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-12-2014, 23:49
Урок № 54. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі. Вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ Мета: активізувати й поглибити знання учнів про тверді й м'які, глухі й дзвінкі приголосні; розвивати вміння й навички правильності вимови слів з літерами ґ і г; удосконалювати навички виразного чи­
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-12-2014, 23:09

Урок №53. Робота над помилками, допущеними в контрольному диктан­ті та в контрольній роботі. Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки 
Мета: зробити аналіз контрольної роботи; познайомити учнів з такими розділами науки про мову, як фонетика, орфоепія, графіка,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 02:23
Урок №52. ЗМ №12. Особливості побудови відгуку. Усний відгук про висловлювання товариша Мета: формувати вміння складати аргументовану оцінку відповіді однокласника; формувати вміння формулювати тезу та добирати для її доведення аргументи; виховувати самокритичність, прищеплювати бажання самовдоскон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 01:28
Урок №50. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Відомості із синтак­сису й пунктуації. Пряма мова. Діалог Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Пряма мова. Діалог», з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; розвивати навички роботи з те
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:44
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...