Урок №53. Робота над помилками, допущеними в контрольному диктанті та в контрольній роботі. Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки
Мета: зробити аналіз контрольної роботи; познайомити учнів з такими розділами науки про мову, як фонетика, орфоепія, графіка,
Урок української мови. 6 клас
Тема. Художній етюд про природу. Підготовка до твору-опису природи за власними спостереженнями
Мета: формувати в учнів уміння складати твір-опис на основі особистих вражень; вчитися слухати й одночасно бачити, малювати в своїй уяві за допомогою слова певні
Словосполучення і речення
6 клас
Тема. Словосполучення і речення.
Мета:повторити вивчене про словосполучення, його будову, змістовий і граматичний зв'язок між словами у словосполученні;про речення , його будову, види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням
Кількісні числівники (цілі, дробові, збірні) та порядкові. Мета: поглибити знання учнів про числівник як частину мови, пояснити поділ числівників на групи; навчити знаходити числівники у тексті, відрізняти від інших частин мови, що мають числове значення; виховувати в учнів кмітливість
Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Докладний письмовий переказ тексту з описом природи. Мета: навчити учнів складати письмові перекази текстів розповідного характеру з елементами опису природи; розвивати писемне мовлення, логічне мислення, творчу уяву; збагачувати
Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки. Тема. перевірити рівень сформованості мовних умінь та орфографічних навичок школярів, вміння читати в належному темпі, усвідомлювати основний зміст прочитаного; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу. текст диктанту
Тема. Розбір прикметника як частини мови. Узагальнення й систематизація вивченого про прикметник. Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови, дати зразок розбору прикметника; розвивати пам'ять, увагу, культуру усного й писемного мовлення; вих
Тема: Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників. Мета: дати учням відомості про поділ прикметників на тверду та м’яку групи, формувати в них уміння визначати належність прикметників до певної групи, вміння відмінювати прикметники, знаходити орфограму "буква и, і, ї у від
Аналіз контрольного диктанту. Контрольне аудіювання. Мета: з»ясувати рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння слухати-розуміти; проаналізувати допущені учнями в диктанті типові помилки, удосконалювати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці,
Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки Мета: перевірити рівень засвоєння знань, набуття вмінь та навичок з теми "Прикметник”; формувати вміння й навички використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивати логічне мислення, орфографічну і пунктуаційну грамотність. Тип урок
Тема: Прикметник (узагальнення). Тематичне тестування. Мета: узагальнити та систематизувати вивчене про прикметник як частину мови, з»ясувати рівень засвоєння теми «Прикметник»; розвивати логічне мислення, увагу, удосконалювати навички самостійної роботи. Тип уроку: комбінований урок (узагальн
Тема: Ступені порівняння прикметників. Утворення вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників. Мета: дати відомості про ступені порівняння прикметників та їх творення, формувати вміння їх розпізнавати, розрізняти, утворювати, правильно і доречно вживати в мовленні; розвивати увагу
Тема: Повні і короткі форми прикметників. Мета: дати відомості про повні та короткі форми прикметників, особливості їхнього вживання, формувати вміння їх розрізняти та правильно й доречно використовувати в мовленні; розвивати образне мислення, удосконалювати культуру усного та писемного мовленн
Тема: Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Якісні, відносні та присвійні прикметники. Мета: поглибити знання про прикметник як частину мови, формувати вміння визначати рід, число та відмінок прикметників, дати відомості про поділ прикметникі на групи за з
Зв’язне мовлення. Письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати відповідні текстотворчі вміння; удосконалювати культуру писемного мовлення; сприяти збагаченню та уточненню словникового запасу шк
Тема: Правопис іменників. Тематичне тестування. Мета: систематизувати й узагальнити знання про правопис іменників, удосконалювати вміння визначати в іменниках орфограми «Нез іменниками», «Букви е, є, и в суфіксах –ичк-, -ечк- (-єчк-), -енн- (-єнн-), -ив-, -ев-»; визначити рівень знань і в