План конспект з української мови 8 клас Урок №4. Тема: Повторення та узагальнення вивченого з розділів Морфологія й Орфографія Мета: повторити і узагальнити вивчене з морфології, удосконалювати вміння аналізувати самостійні частини мови, швидко і правильно знаходити їх у тексті, відмінювати, ви
План конспект з української мови 8 клас Урок №3. Тема: Повторення та узагальнення вивченого. Лексикологія. Фразеологія Мета:Повторити, закріпити, поглибити, удосконалити знання учнів із розділів мовознавства «Лексикологія» та «Фразеологія»; узагальнити засвоєний мовний матеріал; формувати уміння
8 клас Тема: Вступ. Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу. Мета: пояснити основні функції мови, основну увагу зосередивши на таких, як гносеологічна, комунікативна, волюнтативна; виховувати любов і повагу до рідної мови; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ят
Урок № 4. ПРОСТЕ І СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ. ПРЯМА МОВА І ДІАЛОГ Мета: повторити, узагальнити й поглибити основні теоретичні відомості про просте і складне речення, пряму мову й діалог, сформувати цілісну систему особистих знань восьмикласників з теми
Урок № 3 ЗМ №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі і типи мовлення. Вивчальне читання (практично) Мета: систематизувати й узагальнити знання про мовлення, види мовленнєвої діяльності; дати уявлення про механізм та різновиди читання; удосконалювати комунікативні вміння (сприй
Урок№ 2. Словосполучення і речення; члени речення, звертання, вставні слова Мета: повторити найважливіші теоретичні відомості з синтаксису і пунктуації, зокрема про словосполучення й речення як основні синтаксичні одиниці, про особливості в
ТЕМА. КОНТРОЛЬНИЙ ПИСЬМОВИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ З ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні фак
ТЕМА. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ «ЩО ТАКЕ ЗРАДА?» Мета: перевірити рівень володіння учнями вмінням писати твір на задану тему, добираючи мовні засоби, характерні для відповідного стилю і типу мовлення; з’ясувати рівень сформованості загальних текстотворчих умінь,
ТЕМА. ТВІР-РОЗДУМ НА ДИСКУСІЙНУ ТЕМУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАТЕРІАЛІВ ГАЗЕТИ, РАДІО І ТЕЛЕПЕРЕДАЧ Мета: ознайомити учнів з вимогами до складання твору-роздуму дискусійного характеру з використанням матеріалів газети, радіо і телепередач; розвивати вміння восьмикласників аналізувати
ТЕМА. ПИСЬМОВИЙ ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ Мета: з'ясувати особливості побудови твору-роздуму, ознайомитися з вимогами до творів цього типу; повторити основні риси публіцистичного стилю; розвивати вміння підпорядковувати висловлювання темі та меті с
ТЕМА. ТВІР-РОЗДУМ У ПІБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ Мета: з'ясувати особливості побудови твору-роздуму, ознайомитися з вимогами до творів цього типу; повторити основні риси публіцистичного стилю; розвивати вміння підпорядковувати висловлювання темі та меті спілк
ТЕМА. ТВІР-ОПОВІДАННЯ НА ОСНОВІ ПОЧУТОГО З ОБРАМЛЕННЯМ Мета:спираючись на здобуті на уроках літератури знання про оповідання як жанр красного письменства, формувати текстотворчі вміння, необхідні для його складання, а саме: вміння прогнозувати тему та головну думку майбутнього опові
ТЕМА. РЕФЕРАТ НА НАУКОВУ Й ПІБЛІЦИСТИЧНУ ТЕМУ. Мета: пояснити мету реферування наукових першоджерел, послідовністьпідготовки реферату, правила графічного оформлення реферату, зокрема бібліографії; формувати культуру розумової праці, розвивати логічне мислення, мовленн
ТЕМА. ТЕМАТИЧНІ ВИПИСКИ ЯК СПОСІБ ЗАСВОЄННЯ ПОЧУТОГО І ПРОЧИТАНОГО Мета: познайомити учнів з поняттям «тематичні виписки» і зразками оформлення виписок; формувати такі комунікативні вміння, як уміння читати, слухати сприймати й робити