П. КУЛІШ«ЧОРНА РАДА». ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗІВ ТВОРУ Мета:   охарактеризувати образи героїв твору, з'ясувати їх ідеали, прагнення і вчинки, духовні цінності, роль у відтворенні історичного колориту епохи та ста­нової психології окремих суспільних верств; роз­вивати пам'ять, увагу, спосте
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:52
П. КУЛІШ«ЧОРНА РАДА». ПОКАЗ ПРОТИСТОЯННЯ СИЛ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ Мета:   продовжити знайомити школярів із змістом твору П. Куліша «Чорна рада», охарактеризувати образи головних героїв твору, досліджуючи протистояння силдержавотворення і руїнництва; розвивати на­вички індивідуальної характерис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:49
П. КУЛІШ«ЧОРНА РАДА» - ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН Мета:   дати загальну характеристику першому україно­мовному історичному роману П. Куліша: з'ясувати ідейно-тематичну спрямованість, жанр, композицію та сюжет, історичні передумови створення хроніки; опрацювати зміст твору з I-
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:44
П. КУЛІШ. КРЕДО МИТЦЯ, ЙОГО РОМАНТИЧНА ЛІРИКА («ТРОЄ СХОТІНОК», «ЗАВОРОЖЕНА КРИНИЦЯ») Мета:   виявити особливості кредо митця, романтичну спря­мованість його програмових ліричних творів; опрацю­вати їх ідейно-художній зміст та тематичну спрямова­ність; розвивати культуру зв'язного мовл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:42
П. КУЛІШ - ПИСЬМЕННИК, ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ КРИТИК, ПЕРЕКЛАДАЧ. «ДО РІДНОГО НАРОДУ» Мета:   ознайомити школярів з особистістю П. Куліша —письменника, першого українського літературного критика, перекладача, автора підручника для шко­ли; проаналізувати ідейний зм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:38
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ (ЗА ПОЕЗІЯМИ Т. ШЕВЧЕНКА)
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:30
ПІДСУМКОВИЙ УРОК. СВІТОВА ВЕЛИЧ Т. ШЕВЧЕНКА Мета:   оглянути вивчену поетичну спадщину Т. Шевчен­ка і його малярського доробку, прози, драматургії, міркувань із «Щоденника»; виявити той великий «духовний імпульс», який подала діяльність мит­ця у боротьбі за політичну незалежність і ку
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:29
Т. ШЕВЧЕНКО І БІБЛІЯ. «ІСАІЯ. ГЛАВА 35». ЦИКЛ «ДАВИДОВІ ПСАЛМИ» Мета:   дослідити ставлення Т. Шевченка до Біблії, зобра­ження ним образу Бога у своїх творах; зістави пере­спів поета і оригінальні біблійні тексти псалмів, ви­значити домінанти почуття письменника; розвивати культуру зв'
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 11:26
Т. ШЕВЧЕНКО «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ...», «ДОЛЯ», «РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ...» Мета:   розкрити особливості лірики Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання на прикладі програмових поезій, проникнути уявою у настрої, у внутрішній світ героїв поета, звертаючи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:37
Т. ШЕВЧЕНКО «МАРІЯ», «У НАШІМ РАЇ НА ЗЕМЛІ» Мета:   опрацювати ідейно-художній зміст програмових поезій Т. Шевченка, розкрити на їх прикладах тему жіночої долі, виділити біблеїзми в поемі «Марія», визначити їхню стильову функцію; розвивати куль­туру зв'язного мовлення, увагу, спостере
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:35
Т. ШЕВЧЕНКО «НАЙМИЧКА», «НА ПАНЩИНІ ПШЕНИЦЮ ЖАЛА» Мета:   проаналізувати програмові поетичні твори Т. Шев­ченка, осмислити становище жінки в кріпацькій Україні, охарактеризувати образи героїнь «Най­мичка», «На панщині пшеницю жала»; розвива­ти культуру зв'язного мовлення, пам'ять, вмін
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:33
ТЕМА ЖІНОЧОЇ ДОЛІ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА. «КАТЕРИНА» Мета:   дослідити особливості тематики жіночої долі у твор­чості Кобзаря в кріпосній Україні; розкрити ідейно- художній зміст твору «Катерина», охарактеризува­ти образ головної героїні поеми; розвивати культуру зв'язного мовлення,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:31
Т. ШЕВЧЕНКО «і МЕРТВИМ, і ЖИВИМ, і НЕНАРОДЖЕНИМ...». КРИТИЧНИЙ ПОГЛЯД НАЦІОНАЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ЗАДЛЯ ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ КРАЩОГО МАЙБУТНЬОГО Мета:   виявити культурні й політичні чинники щодо на­писання програмового твору, з'ясувати його ідейно-тематичну спрямованість, пов'язуючи з національ­но
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:29
Т. ШЕВЧЕНКО «СОН» («У ВСЯКОГО СВОЯ ДОЛЯ»). САТИРИЧНИЙ ПАФОС ПОЕМИ, ЙОГО СПРЯМУВАННЯ Мета:   ознайомити школярів із змістом та ідейною спрямо­ваністю твору Т. Шевченка «Сон», з'ясувати компо­зиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення; визначити са­
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:27
Т. ШЕВЧЕНКО «ЧИГРИНЕ, ЧИГРИНЕ», «СТОЇТЬ В СЕЛІ СУБОТОВІ          Мета:   опрацювати ідейно-художній зміст програмових по­етичних творів Т. Шевченко, навчитися визнача­ти в їх тексті образи і фрагменти додаткового сим­волічного значення, сам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:24
Т. ШЕВЧЕНКО «ВЕЛИКИЙ ЛЬОХ». ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ У ТВОРІ Мета:   ознайомити школярів з містерійним програмовим твором Т.Шевченка; співвіднести образи «Велико­го льоху» з історичними реаліями, надати мораль­ну й політичну оцінку «розкопаного» історичного минулого; розвивати логічне мисленн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:22
НАЦІОНАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ «ТРЬОХ ЛІТ». «КАВКАЗ» Мета:   охарактеризувати національну проблематику в твор­чості Т. Шевченка періоду «Трьох літ»; опрацювати ідейно-художній зміст поеми «Кавказ», з'ясовуючи узагальнену ідею твору, його сатиричну спрямо­ваніс
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:20
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. М. СТАРИЦЬКИЙ. «ОСТАННЯ НІЧ» Мета:   стисло ознайомити школярів із життям і творчіс­тю М. Старицького; розкрити ідейний зміст, тему та проблематику його твору, охарактеризувати го­ловного героя п'єси; розвивати читацький кругозір учнів, культуру зв'язного мовлення;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:18
Меню
Архів матеріалів