Урок № 1 Тема:  МОВА – НАЙВАЖЛИВІШИЙ ЗАСІБ ПІЗНАННЯ, СПІЛКУВАННЯ І ВПЛИВУ Мета:  розкрити значення мови для функціонування суспільства; розвивати вміння розв’язувати кросворди і складати власні висловлювання про мову; виховувати почуття любові до рідної мови. Тип уроку: урок вивченн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-06-2013, 23:00
ТЕМА. УСНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ ПРО МОВУ, ЩО ВИМАГАЄ ЗІСТАВЛЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛУ, В НАУКОВОМУ СТИЛІ  Мета: поглибити   знання учнів про стилі мовлення, зокрема   про науковий стиль, дати відомості про його різновиди (підстилі);      вл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-06-2013, 22:02
 ТЕМА. СТИЛІ І ТИПИ МОВЛЕННЯ. Мета:поглибити знання учнів  про стилі і типи   мовлення, сфери використання стилів;   формувати вміння доречно користуватися різними стилями мовлення, визначати стиль   готових текстів, орієнтуючись на мовні засоби; пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-06-2013, 21:58
ТЕМА. ТЕКСТ, МОВЛЕННЯ, СПІЛКУВАННЯ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ. ПОНЯТТЯ ПРО   КУЛЬТУРУ МОВИ ТА     МОВЛЕННЯ. ВИДИ АУДІЮВАННЯ І ЧИТАННЯ. Мета: повторити відомості про текст, про усне і писемне, діалогічне і монологічне мовлення ,       виробл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-06-2013, 21:56
Тема. Олег Чорногуз. «Як поводитись у кіно» Мета: ознайомити школярів з програмовим сатиричним оповіданням сучасного письменника-гумориста, які спонукають до роздумів про довколишній світ і себе в ньому, опрацювати ідейний зміст цього твору; розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-05-2013, 21:46
8 клас Тема: Олег Чорногуз. Сучасний письменник-гуморист. «Як вибирати ім’я» Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом сучасного письменника-гумориста О. Чорногуза; проаналізувати його твір «Як вибирати ім’я», пов’язуючи його із сучасним життям; розвивати вміння визначати головну д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-05-2013, 23:53
8 клас В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричний образ коня Шептала. Мета: допомогти учням розкрити алегоричний образ коня Шептала, світоглядну глибину твору; розвивати мовлення, мислення учнів; удосконалювати вміння аналізувати художній твір; виховувати прагнення до «самобуття» особистості.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-04-2013, 00:49
8 клас
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії
Мета: ознайомити учнів із змістом оповідання «Білий кінь Шептало», порушеними автором проблемами; удосконалювати вміння учнів визначати тему та і
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-04-2013, 00:07
8КЛАС ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПОВІДАННЯ З ОБРАМЛЕННЯМ НА ОСНОВІ ПОЧУТОГО Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз публіцистично
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-04-2013, 21:36
8 клас ВІДОКРЕМЛЕНІ УТОЧНЮВАЛЬНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В РЕЧЕННЯХ З УТОЧНЮВАЛЬНИМИ ЧЛЕНАМИ Мета:  поглибити знання про відокремлені члени речення, ознайомити з уточнювальними членами речення, їх основними способами морфологічного вираження, видами та значенням; сформувати загально
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-04-2013, 09:27
8 клас ВІДОКРЕМЛЕНІ ДОДАТКИ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В РЕЧЕННЯХ З ВІДОКРЕМЛЕНИМИ ДОДАТКАМИ Мета:          поглибити знання восьмикласників про відокремлені члени речення, ознайомити з відокремленими додатками, їх місцем у реченні; формувати загальнопізн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-04-2013, 22:00
8 клас Відокремлені обставини Мета уроку: дати поняття про відокремлені обставини, удосконалити вміння учнів вживати розділові знаки при них, обґрунтовувати їх вживання за допомогою правил, виробляти вміння знаходити відокремлені обставини в реченнях, правильно використовувати їх в усному і пис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-04-2013, 20:06
8 клас В. Дрозд. «Ирій». Стилістичні прийоми художнього письма, поєднанняуявного з реальним, їх роль у сюжеті, в донесенні основних ідей, мотивів у повісті Мета:  опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті, дослідити та з’ясувати, яким чином у творі поєднується уявне з реалістичним, наводя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-04-2013, 10:49
8 клас Володимир Дрозд. "Ирій”. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. "Ирій” – химерна повість про неповторний світ юності , про вічне і швидкоплинне в житті Мета: ознайомити учнів з біографією та творчістю Володимира Дрозда, змістом повісті «Ирій»; аналізуючи твір В. Дрозда, з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-04-2013, 20:02
ЛIТЕРАТУРА 8 КЛАС
Урок 56 Дата: 11.04
Вчитель: Заречная Татьяна Николаевна
Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни.
Мета: розкрити найважливіші риси характеру Роксоляни, головної
Додав: TATIANA ZARECHNA
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 20:25
УРОК 27 Тема. Британське володарювання в Індії очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     характеризувати політику Великої Британії щодо Індії; •    &nb
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:58
УРОК33 Тема. Тематичне оцінювання за темами «Завершення формування світових колоніальних ім­перій. Міжнародні відносини в останній третині ХіХ ст.» та «Культура народів світу наприкінці ХVііі — у ХіХ ст.»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:34
УРОК 32 Тема. Узагальнення знань за темами «Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХіХ ст.» та «Культура народів світу наприкінці ХVііі - у ХіХ ст.» Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     порівню
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:23
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали