Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Контрольна робота із зрубіжної літератури 5 клас за темою «Вступ. Казки народів світу» (Підручник «Світова література, 5 клас. Є. В. Волощук . - К.:Генеза, 2013»)
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-11-2016, 16:38

Контрольна робота із зрубіжної літератури 5 клас за темою «Вступ. Казки народів світу»

1. Термін «фольклор» в перекладі з англійської означає: А)народна мудрість, знання; Б) народна пісня; В) народна книга

2.Укажіть характерну рису казки: А) боротьба добра і зла; Б) присутність тварин; В) ставлення автора до подій.

3. Що називають оригіналом? А) твір, відтворений іншою мовою; Б) твір, автором якого є народ; В) твір, який ми читаємо тією мовою, якою він був написаний.

4. Хто з перелічених авторів був дослідником фольклору? А) О. Уайльд;

Б) О. Пушкін; В) брати Грімм.

5. Особливістю казок про тварин є: А) використання алегорії; Б) наявність автора; В) наявність чарівних предметів

6. З'ясуйте тип казки за ознаками: фантастичні перетворення, чарівні помічники, незвичай­ні випробування: А) про тварин; Б) побутова; В) чарівна.

7. Якою є казка «Фарбований шакал»? А) соціально-побутовою; Б) чарівною;

В) про тварин.

8. Яка ідея висвітлена в казці «Пензлик Маляна»?

А) негативні людські якості в образі тварин; Б) любов до праці, сміливість, кмітли­вість, уміння перемагати обставини; В) уславлення митця і мистецтва.

9. Упізнайте персонажа казки за описом: «Вона взяла її за руку і провела до вели­кої брами. Брама відчинилася, і тільки-но дівчина ступила за поріг, линув золотий дощ»:

А) пані Метелиця; Б )пасербиця; В) рідна дочка.

10. Чому капітан корабля, на якому плив Синдбад, почав «роздирати на собі одяг і голосно кричати»? А) тому що корабель розбився об рифи; Б) тому що корабель приплив до острова волохатих людей; В) тому що моряки потрапили до людожерів

11. Який чарівний предмет є в казці «Іссумбосі, або Хлопчик - Мізинчик»?

А) чарівний пензлик; Б) маленький молоточок; В) чарівний починок

12. Шахерезада – це героїня казки… А) «Пензлик Маляна»; Б) «Синдбад – мореплавець»; В) «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»

13. Знайти відповідність між поняттям та його поясненням

1. Стислий влучний народний вислів повчального змісту, побудований як завершене судження.

2. Образний вислів, який дає яскраву оцінку певного явища, виражає незакінчену думку.

3. Образне запитання, на яке потрібно дати відповідь

4. Послідовність подій у художньому творі

5. Усна народна оповідь про вигадані події

6. Авторський художній твір про незвичайні події

7. Інакомовне зображення рис характеру, поведінки, взаємин людей

8. Протиставлення понять, явищ

А. Антитеза

Б. Алегорія

В. Літературна казка

Г. Народна казка

Д. Сюжет

Е. Загадка

Є. Приказка

Ж. Прислів’я

14. Знайдіть відповідність між твором та країною, де він був написаний

1. «Фарбований шакал» А. Росія

2. «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик» Б. Китай

3. «Пензлик Маляна» В. Данія

4. «Хлопчик – зірка» Г. Японія

5. «У лукоморья дуб зелёный» Д. Англія

6. «Пані Метелиця» Е. Франція

7. «Соловейко» Є. Німеччина

Ж. Індія

15. Відтворіть послідовність подій у творі «Соловейко»

А. Вбога служниця показала придворним соловейка

Б. Богдихан отримав в подарунок штучного соловейка

В. Богдихан прочитав книгу про соловейка

Г. Богдихан, почувши спів соловейка заплакав

Д. Богдихан захворів

Е. Богдихан сказав: «Доброго ранку!»

Є. Штучний соловейко зламався

16.Поміркуйте, які прочитані казки допомо­гли вам якнайкраще зрозуміти самих себе. Чому?

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...